52 Weeks Money Challenge
zondag 20 december 2015 om 16:54
Met het nieuwe jaar dat eraan komt, ook alvast een nieuw goed voornemen - De 52 weeks money challenge.
Het principe is simpel.
Spaar het aantal euro's dat gelijk is aan het nummer van de week in het jaar.
Als volgt dus: in week 1 van januari spaar je ¤1, in week 2 spaar je ¤2,..., in week 12 spaar je ¤12, ...
Zo heb je tegen het einde van het jaar alweer ¤1378 extra gespaard!
Ook al geraak je niet tot het einde omdat de bedragen dan hoger oplopen,en stop je vroeger, dan is het toch ook al een mooi spaarcentje
Wie dit maar niets vindt, negeer gerust deze post. Aan al diegene die graag met me meedoen, wees welkom!
Het leek me leuk om dit samen te doen, zodat het niet een voornemen is wat na enkele weken tussen al die andere voornemens in de prullenmand belandt, maar we elkaar er helpen aan herinneren.
Het principe is simpel.
Spaar het aantal euro's dat gelijk is aan het nummer van de week in het jaar.
Als volgt dus: in week 1 van januari spaar je ¤1, in week 2 spaar je ¤2,..., in week 12 spaar je ¤12, ...
Zo heb je tegen het einde van het jaar alweer ¤1378 extra gespaard!
Ook al geraak je niet tot het einde omdat de bedragen dan hoger oplopen,en stop je vroeger, dan is het toch ook al een mooi spaarcentje
Wie dit maar niets vindt, negeer gerust deze post. Aan al diegene die graag met me meedoen, wees welkom!
Het leek me leuk om dit samen te doen, zodat het niet een voornemen is wat na enkele weken tussen al die andere voornemens in de prullenmand belandt, maar we elkaar er helpen aan herinneren.
dinsdag 19 april 2016 om 16:21
quote:ah31 schreef op 19 april 2016 @ 12:28:
Bumba en runningmonster wat jammer dat jullie moeten stoppen. Misschien dat het op een later moment wel lukt om weer verder te sparen. Alles wat je eind van het jaar gespaard hebt is mooi meegenomen!Wat lief, dank je. Ik probeer wel door te gaan, misschien wel met halve bedragen.
Bumba en runningmonster wat jammer dat jullie moeten stoppen. Misschien dat het op een later moment wel lukt om weer verder te sparen. Alles wat je eind van het jaar gespaard hebt is mooi meegenomen!Wat lief, dank je. Ik probeer wel door te gaan, misschien wel met halve bedragen.
dinsdag 19 april 2016 om 19:27
quote:twilight84 schreef op 19 april 2016 @ 16:27:
Heb toch nog 9 euro bij elkaar gesprokkeld voor week 15.
Dus hoef alleen van deze week nog maar. Loop dus toch niet zo heel ver achter.
@running: Ook met halve bedragen spaar je nog steeds heel mooi Dat is waar, we gaan gewoon door proberen te sparen.
Heb toch nog 9 euro bij elkaar gesprokkeld voor week 15.
Dus hoef alleen van deze week nog maar. Loop dus toch niet zo heel ver achter.
@running: Ook met halve bedragen spaar je nog steeds heel mooi Dat is waar, we gaan gewoon door proberen te sparen.
zaterdag 23 april 2016 om 12:42
quote:september1 schreef op 23 april 2016 @ 09:28:
Ik ga opnieuw beginnen!
Ik heb wat ik had gespaard uitgegeven aan spullen voor mijn nieuwe huisje.. (die er nog moet komen! hahahaha)
Leuk dat je spullen voor je huis hebt gekocht maar gebruik je dan steeds dit
spaargeld voor je huisje? (Ik heb je topic toen gevolgd)
Ik ga opnieuw beginnen!
Ik heb wat ik had gespaard uitgegeven aan spullen voor mijn nieuwe huisje.. (die er nog moet komen! hahahaha)
Leuk dat je spullen voor je huis hebt gekocht maar gebruik je dan steeds dit
spaargeld voor je huisje? (Ik heb je topic toen gevolgd)
Prrrr, mauw miawwwww.
zondag 24 april 2016 om 09:17
zondag 24 april 2016 om 09:43
Ik blijk een aantal weken voor te liggen. Had even gedoe met een fijne ziektekosten nota en man die vanwege ziekte gekort ging worden met salaris maar gelukkig hebben we dit kunnen oplossen en kan ik weer door met de challenge. Aangezien ik het geld op een spaarrekening zet op de dag dat mijn salaris komt, heb ik me verteld in de weken en heb ik er al 24 afgestreept . Heb 364 euro en wel 33 cent rente.
zondag 24 april 2016 om 09:46
Dat doe je goed, Runningmonster!
Ik mag volgende een week fijne rekening betalen van het ziekenhuis. Ik ben blij dat ik heb gekozen voor maandbedragen ipv weekbedragen. Ik kan deze bedragen prima sparen van mp-verkopen, bol.com-verkopen en verkoop via fb-sites.
Het aftoppen en pinsparen van de betaalrekening loopt ook lekker. Ik heb er leuke boeken voor gekocht!
Ik mag volgende een week fijne rekening betalen van het ziekenhuis. Ik ben blij dat ik heb gekozen voor maandbedragen ipv weekbedragen. Ik kan deze bedragen prima sparen van mp-verkopen, bol.com-verkopen en verkoop via fb-sites.
Het aftoppen en pinsparen van de betaalrekening loopt ook lekker. Ik heb er leuke boeken voor gekocht!
zondag 24 april 2016 om 10:01
Wha is de week al weer voorbij ????
Wat fijn runningmonster!
Hier zijn plannen om een nieuwbouwhuis te kopen nu echt dichtbij aan het komen. We zijn nr 11 en er zijn 10 plekken/kavels. Er gaat hopelijk nog iemand afvallen zodat wij ook een huisje mogen bouwen en dan heb ik een echt doel voor mijn geld ????
Money challenge:
Week 1= €1
Week 2= €51
Week 3= €52
Week 4= €26
Week 5= €50
Week 6= €49
Week 7= €25
Week 8= €17
Week 9= €29
Week 10= €2
Week 11= €3
Week 12= €11
Week 13= €16
Week 14= €24
Week 15= €10
Week 16= €34
Week 17= €35
Week 18= €14
Totaal = €449
Rente=0,73
Ik loop een week voor omdat ik de 53 weken wil halen.
Wat fijn runningmonster!
Hier zijn plannen om een nieuwbouwhuis te kopen nu echt dichtbij aan het komen. We zijn nr 11 en er zijn 10 plekken/kavels. Er gaat hopelijk nog iemand afvallen zodat wij ook een huisje mogen bouwen en dan heb ik een echt doel voor mijn geld ????
Money challenge:
Week 1= €1
Week 2= €51
Week 3= €52
Week 4= €26
Week 5= €50
Week 6= €49
Week 7= €25
Week 8= €17
Week 9= €29
Week 10= €2
Week 11= €3
Week 12= €11
Week 13= €16
Week 14= €24
Week 15= €10
Week 16= €34
Week 17= €35
Week 18= €14
Totaal = €449
Rente=0,73
Ik loop een week voor omdat ik de 53 weken wil halen.