Sneakers kopen in NY

16-05-2016 08:50 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic had ook bij mode gekunt, maar ja!

Ik ga volgende week naar NY! Heel veel zin. Ik heb al rondgekeken hier in NL voor n goed paar sneakers die prettig voelen om flinke stukken mee te lopen. Heb helaas in NL niet echt wat kunnen vinden en nu kreeg ik de tip om in NY te gaan kijken voor bv Nike's!?!

Iemand toevallig enige ervaring met t shoppen van Sneakers in NY? Iets over de prijzen ook wellicht?

Mijn dank is groot
Sneakers genoeg en ze zijn goedkoper. Zou sowieso met een lege koffer gaan
Ja? Kun je daar goed shoppen?
Lege koffer mee, volle koffer terug!

Veel plezier
Ja en?
quote:godfried schreef op 16 mei 2016 @ 08:55:

Ja? Kun je daar goed shoppen?Is dit een serieuze vraag?
quote:godfried schreef op 16 mei 2016 @ 08:55:

Ja? Kun je daar goed shoppen?

Het is een wereldstad, natuurlijk kun je daar goed shoppen! Al kun je hier ook 100.000 soorten sneakers vinden in winkels en online.

Of bedoel je iets anders met NY dan New York?
De dollar staat hoog dus ipv een lege koffer ook maar een flinke zak met geld meenemen. Gewoon niet leuk meer.
Ik snap ook niet dat je hier geen sneakers hebt kunnen vinden. Als je zo kieskeurig bent, loop je daar de eerste dagen ook alleen maar naar sneakers te zoeken. Beetje jammer van je trip.
Bij de Sneakerdistrict of No Boys allowed, genoeg sneakers.

Als je het daar niet vindt, dan ook niet in NY. Je moet dus even een dag Amsterdam plannen.
@ Pamela

Ik dacht juist wel leuk, Sneaks uit de US!
Zonde van de tijd om daar te gaan winkelen omdat je schoenen nodig hebt. Ik zou hier bij decathlon oid een paar sneakers kopen.

Zoveel andere leuke dingen te doen in NY.
Je hebt fora tbv sneakergekken en daar staan actuele tips op, ook een beetje wat je smaak is en wat je durft.
quote:dolfje schreef op 16 mei 2016 @ 09:08:

Zonde van de tijd om daar te gaan winkelen omdat je schoenen nodig hebt. Ik zou hier bij decathlon oid een paar sneakers kopen.

Zoveel andere leuke dingen te doen in NY.

Dit is wel de meest komische tip ever.

Decathlon.

Ny.

Zonde van je tijd om te shoppen.

Alleen vanwege de koers is het misschien iets minder shoppen maar volgens mij is qua alles het assortiment groter en qua sneakers ook ander en meer aanbod.
quote:dolfje schreef op 16 mei 2016 @ 09:08:

Zoveel andere leuke dingen te doen in NY.Oh, daar verschillen de meningen over hoor.
Waarom de meest komische tip? Ik ben serieus,ga je naar een geweldige wereldstad en dan ga je winkelen..
quote:dolfje schreef op 16 mei 2016 @ 09:16:

Waarom de meest komische tip? Ik ben serieus,ga je naar een geweldige wereldstad en dan ga je winkelen..Sommige mensen vinden dat leuk, dolfje. En TO hoeft niet de hele tijd te winkelen hè?
quote:Sallyspectra schreef op 16 mei 2016 @ 09:15:

[...]

Oh, daar verschillen de meningen over hoor.Ja dat zal best, ik ben altijd verbaasd als je mensen hoort die dan naar NY oid zijn geweest en dan vraag je wat heb je gedaan en dan als antwoord krijgt dat ze zo fijn gewinkeld hebben..
quote:Sallyspectra schreef op 16 mei 2016 @ 09:18:

[...]

Sommige mensen vinden dat leuk, dolfje. En TO hoeft niet de hele tijd te winkelen hè?Nee dat snap ik ook wel.
quote:dolfje schreef op 16 mei 2016 @ 09:16:

Waarom de meest komische tip? Ik ben serieus,ga je naar een geweldige wereldstad en dan ga je winkelen..

Er geeft iemand aan te willen winkelen.

Als iemand vraagt welk museum leuk is ga je toch ook niet zeggen 'je kunt ook naar het rijks heb je de kunst maar gehad, er zijn daar andere dingen te doen'.
Op dit moment staat de dollar erg hoog, heel erg veel zul je dus niet besparen. De keuze is er wel veel groter
quote:Het-groepje schreef op 16 mei 2016 @ 09:24:

[...]

Er geeft iemand aan te willen winkelen.

Als iemand vraagt welk museum leuk is ga je toch ook niet zeggen 'je kunt ook naar het rijks heb je de kunst maar gehad, er zijn daar andere dingen te doen'.Daar heb je wel gelijk in.
Nou dagje winkelen daar is echt niet verkeerd. Winkels daar zijn toch wel beetje anders dan in NL. En al is de wisselkoers nu niet super gunstig, alsnog is veel spul daar goedkoper en veel meer keus.
fietsen varen vrouwelijk doen
quote:dolfje schreef op 16 mei 2016 @ 09:19:

[...]

Ja dat zal best, ik ben altijd verbaasd als je mensen hoort die dan naar NY oid zijn geweest en dan vraag je wat heb je gedaan en dan als antwoord krijgt dat ze zo fijn gewinkeld hebben..Ik vind juist dat je op vakantie lekker moet doen waar je zin in hebt. Voor de een is dat winkelen, voor de ander de hele dag op een terrasje zitten en lekker eten en de ander holt de hele dag van hot naar her. Daar is het toch juist vakantie voor!!
Ik heb 5 dagen lang geshopt in NY... Je vindt heus wel sneakers daar TO!
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
En al winkelend zie je ook een heleboel van de stad, leuk joh, ik zou ook graag weer gaan!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven