Alternatief nmlk
maandag 16 mei 2016 om 21:17
Ik heb een tijdje ook dingen gedaan met single events. De eigenaresse is erg aardig en enthousiast. Ik vond echter dat de nadruk te veel lag op het single zijn ipv op de activiteit. Ik heb wel aardige mensen ontmoet echter de leeftijd is verhoogd en ik was al de jongste. Ik heb leuke vrouwen ontmoet en paar leuke mannen. Ik vond wel dat single events een veel hoger nerd gehalte had dan NMLK. Het is ook niet makkelijk om zelf een activiteit te organiseren via deze site en het is juist niet gericht op de Randstad maar meer op het midden van het land. Brabant en overige provincies. Je zou er eens rond kunnen kijken. Het is best vrijblijvend.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
maandag 16 mei 2016 om 21:20
quote:viva-amber schreef op 16 mei 2016 @ 21:13:
Ik denk dat Nijntje zich vergist want je kunt helemaal niet chatten via NMLK...die functie heeft de website niet en zonder foto kun je er niet op.
Ow wacht ik denk waar ik mee door de war bent, ik zie nu reclame voorbij komen.
Kick or stick of zo iets
oeps foutje
Ik denk dat Nijntje zich vergist want je kunt helemaal niet chatten via NMLK...die functie heeft de website niet en zonder foto kun je er niet op.
Ow wacht ik denk waar ik mee door de war bent, ik zie nu reclame voorbij komen.
Kick or stick of zo iets
oeps foutje
maandag 16 mei 2016 om 22:12