Lijf & Lijn alle pijlers

Samen afvallen groepje

03-01-2016 16:17 1378 berichten
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760

Tabel is weer bijgewerkt!

Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet ;), moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.

Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in :cheer2:[/quote]
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik ben Rosa en ben 18 jaar oud. Ik weeg nu 60 kg en wil naar de 50 kg. Oh en ik ben 1,62

Ik hoop dat het niet te laat is om me aan te melden deze club lijkt me namelijk zo gezellig!
Jaaa woehoee ttass! Nu voor augustus op naar de -25!

Rosa, ik vraag me af in hoeverre het gezond voor je is om 10 kg af te vallen terwijl je nu al een prima gewicht hebt.
Hey misfit ik heb een kleine bouw en 50 kilo is gewoon een gezond gewicht voor mij. Ik wil ook vooral focusen op een gezonde levensstijl omdat ik heel lang slecht bezig ben geweest
Ha ladies! Hier 83,2. Ik blijf een beetje plakken en loop 3 kilo achter op m'n schema. Ik sta dot serieus te typen op Eem crosstrainer in de sportschool. Haha multitasken to the max.

Ttass wat ga je goooed! Gefeliciteerd meid! En leuk nieuwe baan, heftige tijd voor je dus dan is dat extra fijn toch?
Ha ladies! Hier 83,2. Ik blijf een beetje plakken en loop 3 kilo achter op m'n schema. Ik sta dot serieus te typen op Eem crosstrainer in de sportschool. Haha multitasken to the max.

Ttass wat ga je goooed! Gefeliciteerd meid! En leuk nieuwe baan, heftige tijd voor je dus dan is dat extra fijn toch?
Rosamay, ah oké. Ja wat mij betreft kun je gezellig aansluiten hoor!

Haha toch goed bezig boertje! Ik stond in de sportschool toen ik je bericht las dus ik multitask ook

Ben benieuwd of het mogelijk is om deze week weer meer als 0,5 af te vallen..

Weet nu wel al dat volgende week niks gaat worden. Heb de hele week beurs van sochtends vroeg tot laat dus zal veel tussendoor eten en snelle happen worden.

Wil wel graag een eigen avondmaaltijd meenemen maar dat moet dan koud op te eten zijn en snel klaar te maken zijn.

Iemand tips?
Woooow misfit en ttass ik benijd én bewonder jullie! Wellicht kun je als avondeten een maaltijdsalade maken met kip, avocado etc. Of gewoon zalm/kip met broccoli en dat koud opeten, ik vind dat stiekem wel lekker haha.

Nou hier even een update. Man en ik hebben sinds maandag het roer omgegooid en hebben een oud voedingsschema opgepakt. Gister samen voor het eerst weer keihard gesport dus we zijn echt opa&oma als we van de bank opstaan Ik ben bang voor weer een failure, maar manlief is super gemotiveerd en motiveert daardoor mij. Allereerst is het doel om 10 kilo af te vallen (hij is 1,92 en 109-110 kilo) en daarna komt het volgende doel wel weer in zicht. Ik hoop de komende tijd dus weer met mooie (LAGE) cijfers te komen...
Haha thanks dana ;) had van het weekend een verjaardag en werd echt overspoelt met complimentjes dus ben ook best wel happy deze week

Jij bent dus ook goed bezig!

Hoe ziet dat voedingsschema er uit? Ben wel benieuwd
Goed bezig Dana.

Misfit een bakje salade meenemen een idee?
Haha nouja ik doe mijn best, ik vind het eerlijk gezegd nu al moeilijk...

Ik doe een eetschema met drie fases en daarnaast sporten. Verder zijn er dan per productgroep variatielijsten om uit te kiezen. Kan helaas geen foto's invoegen van mijn iPad om het te laten zien. Of weet iemand hoe dat moet? Ik woog vanmorgen trouwens 86 kilo...
Het is ook moeilijk

Maareh 3 fases? Waar moet ik fan aan denken. Sorry ben nieuwsgierig haha.

Ik weet het niet met de foto's. Er zijn wel mensen die vaker plaatjes posten dus misschien weten die t? Ik ben wel benieuwd
quote:Dana-100 schreef op 18 mei 2016 @ 18:32:

Haha nouja ik doe mijn best, ik vind het eerlijk gezegd nu al moeilijk...

Ik doe een eetschema met drie fases en daarnaast sporten. Verder zijn er dan per productgroep variatielijsten om uit te kiezen. Kan helaas geen foto's invoegen van mijn iPad om het te laten zien. Of weet iemand hoe dat moet? Ik woog vanmorgen trouwens 86 kilo...Ik ga altijd naar tinypic en dan foto uploaden. En dan kun je het hier plaatsen. Wel eerst plaatjesplak recht aanvragen bij de mods, als je dat nog niet hebt.
Ah oke hoe vraag ik dat plakplaatjes recht aan? Ja ben echt een leek sorry hahaha.

Heb dit eind 2013 via de sportschool gedaan en het heet het 'finally lifestyle program' en is dus een persoonlijk voedingsadvies (obv vragenlijst ook qua 'eet'voorkeuren maar ook bijv of je in ploegendienst werkt) icm sporten. Het bestaat uit drie fases; De 1e is de afslankfase en duurt twee weken, de 2e de opbouwfase en duurt een week en tot slot de gewichtsbeheersingfase en die duurt een week of onbeperkt. Dat betekent; heb je na de gewichtsbeheersingfase je doel nog niet bereikt dan begin je weer bij de afslankfase van 2 weken en zo doorloop je de cirkel zegmaar. Ben je op gewicht, dan moet je eigenlijk 'blijvend' in de laatste fase blijven. Zodra ik weet hoe het werkt met plaatjes zal ik laten zien wat de voeding is maar is anders zoveel typewerk!

En je hebt variatielijsten dus als er bijv staat boterham met hartig beleg kan je kiezen uit die lijst. Op die lijst heb je de groene, rode en oranje categorie. Zo leer je ook echt zelf de juiste keuzes maken (dat is de bedoeling, zoals je ziet is dat niet mijn grootste talent hahaha) qua voedsel. Groen is trouwens de meest verantwoorde keuze, niet altijd per se de minste calorieën maar soms ook producten die minder industrieel bewerkt zijn. Rood is dus het tegenovergestelde :-)

Ik hoop dat je wat hebt aan deze info! Als je nog vragen hebt laat het maar weten :-)
Hallo allemaal,

Hier nog al en door vrije dagen is mijn motivatie ver te zoeken. Ook het wegen op Maandag schiet er de laatste weken er bij in. Terwijl er echt nog wat af mag. Wat wel positief is dat ik trouw aan bootccamp doe.
Thanks dana! Klinkt een beetje met die fases als iets wat ik gedaan heb maar dan in de eerste fase met van die maaltijdshakes. Brrrr nooooit meer.

Maar wat jij doet klinkt veel beter.

Ik zweer tegenwoordig bij myfitnesspal. Gewoon kcal tellen dus ;)
Hallo dames!

Vandaag voor het eerst weer " wat lekkers" gegeten. Maar aangezien ik jarig ben vind ik dat ik wel een stukje taart verdient heb haha.

Hoe gaat het met jullie? ????
Gefeliciteerd rosamay!

Af en toe iets lekkers mag ook wel!

Hier gaat het goed. Wilde eigenlijk vanavond nog gaan sporten maar denk dat ik tot laat moet werken dus dan morgen maar... Ben gelukkig al 2 keer in de sportschool geweest deze week .
Heel erg bedankt misfit! Gaat lekker zo hoor ik veel succes op je werk
quote:Misfit23 schreef op 19 mei 2016 @ 15:32:

Thanks dana! Klinkt een beetje met die fases als iets wat ik gedaan heb maar dan in de eerste fase met van die maaltijdshakes. Brrrr nooooit meer.

Maar wat jij doet klinkt veel beter.

Ik zweer tegenwoordig bij myfitnesspal. Gewoon kcal tellen dus ;)Haha ja prodimed en al die shit heeft ook fases inderdaad. Maar hier bouw je op en dan 'val je weer terug'. Maar kcal tellen werkt vast net zo goed!
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?1107093,017Misfit23231,7097,58086,59,0Boertje037281,65927083,28,8Lexie85301,71986981,616,4Nijntje021281,64796777,41,6Dana-100251,6887,575,585,52,0Travelgirl33401,7585,77884,01,7_helly_371,8298,888,894,23,6Jadoire201,7711480101,013,0Soccergirl24241,65766071,34,7Chocomousse401,73767174,51,5Elfje33341,627665751Rosequarts221,606658660Rosamay181,626050600

Aangepast!
Ooooh ja Dana ik heb dat prodimed gedaan. begon op 80, afgevallen tot 68. Toen een half jaar op gewicht. Vervolgens in het buitenland gaan wonen met allemaal andere producten waardoor mijn lijstjes wegvielen. Dus resultaat: alles vloog er weer driedubbel aan. (ook door veel te veel ongezonde dingen eten en persoonlijke omstandigheden hoor!) Dus nu is mijn doel om in ieder geval weer terug te zijn waar ik 4 jaar geleden begonnen ben en dan ben k al hartstikke blij!
Hallo Allemaal,

Vanochtend 74 kilo. Blij mee!

Wat gaan jullie allemaal goed zeg!

Druk weekend voor de boeg wel; een aantal feestjes dus ik hoop maar dat ik in de goede modus kan blijven....

Zet 'm op allemaal
Goed bezig choco!

Fijn weekend dames!

Aaaah ik ga morgen winkelennnnn. Heb ook echt bijna niks meer dat me past dus heb er zin innnnn
De hele week nachtsienst gehad. En erg raar en slecht gegeten. Tass heeft mij ingehaald nu geloof ik. Van de week niet gemeten. We zien maandag wel weer.
Hallo dames,

Heb een super drukke week gehad. Heb me al een paar weken niet gewogen maar toen ik vandaag op de weegschaal ging staan was ik 58 kilo heel blij mee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven