Communiceren met overleden dieren

17-05-2016 12:09 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier mensen die paranormaal begaafd zijn? En met overleden dieren kunnen communiceren?

Dit is een sirieuse vraag.

Veel mensen geloven niet in het paranormale en dat is prima. Maa kom dit topic aub niet belachelijk maken.

Bedankt
Als je serieuze reacties wilt zou ik naar een ander forum gaan. Ik denk niet dat je hier veel gelijkgestemden vindt.
Nee dat kan ik niet.

Ongeacht of je gelooft in het paranormale of niet: dieren hebben de hersencapaciteit niet om te communiceren zoals wij doen. Ze denken in termen als 'honger', 'voortplantdrift', 'slapen'.
Occam's razor
quote:LaFleurNoire schreef op 17 mei 2016 @ 12:12:

Als je serieuze reacties wilt zou ik naar een ander forum gaan. Ik denk niet dat je hier veel gelijkgestemden vindt.Helderziende?
O, dit moest serieus worden beantwoord? Het staat prima op psyche, ik zou zo zeggen, tijd voor een psycholoog te bezoeken TO.
Ik denk dat als iemand zegt dat dat kan, het een oplichter is die jou geld afhandig wil maken.

wat zou je willen vragen aan je overleden dier?
Grief is just love with nowhere to go
WOEF!
Qué?!
waarom vraag je dit, unicornstory?
very metal
quote:kerol schreef op 17 mei 2016 @ 12:14:

[...]

Helderziende?

Nee, hang al 17 jaar rond op het forum

Dat maakt je inderdaad toch wel enigszins helderziend, bedenk ik me.
Ik zie het al. Moderator mag dit topic sluiten.
Zet halverwege de nacht de TV aan, dan zap je tot er weer zo'n "helderziende" voorbijkomt en dan bel je een 0900 nummer voor een X bedrag per minuut. Wel even zeggen of het om een hond, kat, konijn, paard, cavia of goudvis gaat.
verba volant, scripta manent.
quote:unicornstory schreef op 17 mei 2016 @ 12:19:

Waarom dacht je hier reacties te krijgen waar je wat aan hebt? Je kunt toch veel beter op een paranormaal forum ofzo zoiets posten? Die bestaan ongetwijfeld.

De mods sluiten een topic overigens niet zomaar, op verzoek.
quote:kerol schreef op 17 mei 2016 @ 12:14:

[...]

Helderziende?
Occam's razor
quote:unicornstory schreef op 17 mei 2016 @ 12:19:

Je wil liever opgelicht worden?

Nou, succes ermee dan.
Grief is just love with nowhere to go
Zal je eerst Cesar Millan van kant moeten maken, en dan een helderziende zoeken om hem in het hiernamaals te contacteren.

Als je specifiek op zoek bent naar iemand om met eenhoorns te communiceren gaat het wel wat moeilijker worden...
Dieren kunnen normaal toch ook niet praten in onze taal? Dus hoe weet de helderziende dan wat het diertje bedoeld?
quote:wyandotje schreef op 17 mei 2016 @ 12:28:

Dieren kunnen normaal toch ook niet praten in onze taal? Dus hoe weet de helderziende dan wat het diertje bedoeld?Vibes.... weetjewel vibessss

Dieren kunnen normaal toch ook niet praten in onze taal? Dus hoe weet de helderziende dan wat het diertje bedoeld?Als het om koekjes gaat, kunnen ze een hele hoop hoor, dieren..
Hmm als mijn hond mij iets wil vertellen zijn het meestal dingen waar hij zelf beter van wordt en niet ik.

Dieren kunnen normaal toch ook niet praten in onze taal? Dus hoe weet de helderziende dan wat het diertje bedoeld?Daarom dus dat ze eerst Cesar Millan zal moeten omleggen, kan de helderziende via hem met het beestje praten.
wat had je aan je huisdier willen vragen dan, of ie een fijn leven heeft gehad? of zijn dood vervelend was?

je dier is er niet meer, ook niet in een andere vorm. en iedereen die jou anders wil doen laten geloven, houdt je voor de gek.

accepteer dat dit het was en er geen enkele vorm van contact meer komt.

je kan niks meer veranderen, of goed maken.

beter communiceer je met levende wezens, word je veel gelukkiger van.
very metal
Dat kan ik wel...

Wat is het voor dier

Wanneer overleden en hoe

Hoe oud geworden

Karakter?

Dieren kunnen normaal toch ook niet praten in onze taal? Dus hoe weet de helderziende dan wat het diertje bedoeld?Helderzienden die stellen met overleden dieren te kunnen communiceren liegen, ze verzinnen maar wat.
Love is the meaning of life
Er zijn zat fora die dit soort onzin ondersteunen, maar je plant het uitgerekend op het Viva Forum en verwacht dat niemand het belachelijk maakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven