Communiceren met overleden dieren

17-05-2016 12:09 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier mensen die paranormaal begaafd zijn? En met overleden dieren kunnen communiceren?

Dit is een sirieuse vraag.

Veel mensen geloven niet in het paranormale en dat is prima. Maa kom dit topic aub niet belachelijk maken.

Bedankt
quote:wyandotje schreef op 17 mei 2016 @ 12:28:

Dieren kunnen normaal toch ook niet praten in onze taal? Dus hoe weet de helderziende dan wat het diertje bedoeld?Dat zijn de speciale huisdierfluisterhelderzienden. Pittige studie hoor.
quote:LoiseauCoureur schreef op 17 mei 2016 @ 12:43:

[...]

Dat zijn de speciale huisdierfluisterhelderzienden. Pittige studie hoor.Ik spreek wel "koekjestaal".
Jij hebt zeer waarschijnlijk verdriet om jouw overleden dier. Waarvan ik helemaal weet hoe het voelt, je kunt daar echt kapot van zijn. Maar toch moet je proberen door te gaan met je leven. Je dier heeft er niks aan als jij word opgelicht of onderdoor gaat aan je verdriet! Je kunt je dier op betere manieren herdenken
quote:WD-40 schreef op 17 mei 2016 @ 12:45:

[...]

Ik spreek wel "koekjestaal".Ja de koekjes taal of de baasje ik moet plassen taal begrijp ik ook nog wel. Maar ik heb wel het idee dat dieren ons wel begrijpen.
Dat bedoelde ik dus ook en mijn reactie was uiterst serieus hoor.
quote:gelderka schreef op 17 mei 2016 @ 12:54:

Serieus reageren is best moeilijk.

Je topic klinkt alsof je betekenisvolle communicatie verwacht met overleden dieren.

Maar zelfs met levende dieren (waarmee het veel makkelijker communiceren is), is het moeilijk om iets betekenisvols te communiceren.

Kun je een voorbeeld noemen van betekenisvolle communicatie met een hond of een kat? Dus iets dat verder gaat dan 'ik wil eten' of 'ga van de bank af' ?

Want als dat er niet is, hoe wil je dan na de dood communiceren?Mee eens.
Ik kende mijn dieren bij leven goed genoeg om te weten waar zij mee bezig zijn in de hemel.

Mijn witte kat rent door het park.

Mijn pers slaat andere katten in elkaar (of zij ligt in de mensenhemel in iemands nek te slapen en mag de kattenhemel niet meer in).

Mijn katertje Hercules maakt in de hemel zijn 12 werken af (karma).

Ik hoef niet met ze te praten om te weten wat zij aan het doen zijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
"Dit is een sirieuse vraag"

Sorry, een wat voor vraag? Ik denk dat je bedoelt een serieuze vraag?
Zere neus
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik vind dat regenboog gedicht ook zo mooi!
quote:MarianneDavids schreef op 17 mei 2016 @ 12:22:

Zet halverwege de nacht de TV aan, dan zap je tot er weer zo'n "helderziende" voorbijkomt en dan bel je een 0900 nummer voor een X bedrag per minuut. Wel even zeggen of het om een hond, kat, konijn, paard, cavia of goudvis gaat.Nou dat weten ze daar wel, Marianne
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik ben een tijdje geleden geregeld met een vriendin naar paranormale avonden geweest. Van die openbare avonden waar je foto's of gebruiksvoorwerpen kon inleveren en de helderziende contact zocht. (vriendin was geloviger dan ik, maar ik heb me prima vermaakt). Dus ik foto van overleden kat meegenomen. Nou wat ze allemaal zag: Vast op 98 van de 100 katten toepasbaar, maar niet op die van mij. Mijn kat lag echt niet hele dagen op de berg schone was, zoals zij dacht. En ze wrong zich in 100 bochten om wat ze zei toch maar zo te draaien dat het wel klopte.

Dus stel je niet te veel voor van helderzienden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:elfjetwaalfje schreef op 17 mei 2016 @ 12:42:

[...]

Helderzienden die stellen met overleden dieren te kunnen communiceren liegen, ze verzinnen maar wat.

Als zij dat nu wil geloven.

Het is niet anders dan geloven in God,Allah of Shiva.

Andere zaken worden toch ook niet en masse belachelijk gemaakt.
quote:unicornstory schreef op 17 mei 2016 @ 12:19:

Ik zie het al. Moderator mag dit topic sluiten.De moderator sluit niet zomaar een topic omdat de reacties jou niet bevallen hoor TO.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:ardni schreef op 17 mei 2016 @ 13:08:

[...]

Als zij dat nu wil geloven.

Het is niet anders dan geloven in God,Allah of Shiva.

Andere zaken worden toch ook niet en masse belachelijk gemaakt.maar er wordt vaak wel veel geld mee verdiend.
very metal
Wat een stomme reacties zeg! Gadver.
Doet me aan pet cementary denken
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:SaveAngie schreef op 17 mei 2016 @ 13:26:

Doet me aan pet cementary denken Daar konden de dieren ook niet spreken hoor. Ze keerden terug uit de dood door ze te begraven op een micmac begraafplaats die volgens de Indianen verzuurt was. Mensen keerden trouwens ook terug maar het was meer een demonische entiteit die het lichaam gebruikte.
quote:SaveAngie schreef op 17 mei 2016 @ 13:26:

Doet me aan pet cementary denken ramones
very metal
quote:wyandotje schreef op 17 mei 2016 @ 13:29:

[...]

Daar konden de dieren ook niet spreken hoor. Ze keerden terug uit de dood door ze te begraven op een micmac begraafplaats die volgens de Indianen verzuurt was. Mensen keerden trouwens ook terug maar het was meer een demonische entiteit die het lichaam gebruikte.I don't care, gewoon eng die film.
quote:-KING- schreef op 17 mei 2016 @ 13:30:

[...]

ramones sirieus ?
quote:SaveAngie schreef op 17 mei 2016 @ 13:33:

[...]

sirieus ?was een soundtrack van de film, kan er ook niks aan doen
very metal
quote:SaveAngie schreef op 17 mei 2016 @ 13:32:

[...]

I don't care, gewoon eng die film.Het boek is nog veel creepier!
Mijn overleden hamster vraagt zich af sinds wanneer een TO bepaalt wat voor reacties zijn toegestaan.......
Oh dear, how sad, never mind.

Leuk beest maar valt geen gesprek mee te voeren.

Waar kan ik de factuur heen sturen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven