Jaloers !

18-05-2016 02:09 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke wat ik net met topic wil? Geen idee maar ik moet nu wat. Vanochtend om tien uur zijn mijn vliezen spontaan op de trap gesprongen toen ik mijn twee jarige dreumes vast had . En hele dag niet echt iets gemerkt verder alleen dat ik niet echt mocht lopen omdat kleine madame niet helemaal ingedaald is. En nu ? Nu werd ik wakker van een scherpe buikpijn die beetje wisselend komen en gaan van 5 , 6 minuten... mezelf afvragend zijn dit weeen? En dan moet ik ook nig eens naar de wc.. maar dat durf ik nu niet zo goed
En waarom het topic titel jaloers? Omdat andere vrouwen zo relaxt lijken over te komen soms... dat die relaxt netflix zitten te kijken of lekker in bad. En ik heb geen flauw idee wat te doen !
Bel de vk?
quote:Marie89 schreef op 18 mei 2016 @ 02:18:

Bel de vk?Lijkt mij ook een goed plan!
Adem in adem uit. Stress niet:).

Is je man wakker?

Probeer echt te ontspannen dan gaat de ontsluiting sneller.

En ja bel de vk als het zover is.

Veel succes!!
Heb de vk al gebeld, nouja,mijn man in ieder geval haha ik ging ineens van acht naar de vier minuten terwijl ik bij vijf al moet bellen dus het is nu wachten tot zij komt ! Ondertussen probeer ik mij te ontspannen en hoofd op iets anders te zetten..maar is wel moeilijk hoor !
Dan gaat het nu toch echt gebeuren:). Spannend maar leuk! Laat het ons weten.

Mijn tweede bevalling ging vele malen makkelijker dan de eerste ( die ook niet traumatisch was. Mijn toverwoord was dus ontspannen.

Nogmaals succes!!!
Je doet het hartstikke goed Mittens, niemand om jaloers op te zijn, hoor!!

Hoop op een voorspoedige bevalling, succes!
Ik ben jaloers op jou ;) jou bevalling komt natuurlijk op gang. Ik word straks ingeleid

Is niet gek toch dat je het spannend vind? ! Ik hoop voor jou dat alles voorspoedig loopt en dat je snel je kindje in je armen mag sluiten!
Spannend TO. Succes en zet hem op!
Wat spannend TO!

Hoe gaat het nu?
Spannend heel veel succes
Oe, dit was vannacht en ja dat waren vast weeën. Ik hoop dat alles voorspoedig voorloopt.
Sorry voor het lange wachten, maar mn dochter is vanochtend na een lange knokpartij geboren! Ze wilde tijdens de bevalling maar niet indalen, maar na de gpeie hulp van de juiste artsen is ze toch op de gewone manier geboren! Mama gesloopt en blauw, maar gezond en wel een meisje erbij op de wereld???? half twee begonnen de weeen een beetje en ze is 10.34 geboren!
Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd!
O wauw, wat heerlijk dat ze er is. Geniet van deze bijzondere periode. Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Sterkte met herstellen.
Gefeliciteeeerd!!

Haha ik denk dat niemand vindt dat ze lang hebben moeten wachten:) en wat leuk dat je zo snel iets van je laat horen!

En gelukkig is het allemaal prima gegaan.

Nu lekker genieten en herstellen.

Ik wens je een hele fijne tijd!
Wat leuk zo'n verslag van een kraamvrouw!

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine liefde!
Gefeliciteerd!
Wat een prachtig nieuws! Heel erg gefeliciteerd met je kleine meisje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven