Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
quote:MonkeyTown schreef op 18 mei 2016 @ 21:49:

[...]

Was mn eerste! (Netflix serie ) en ik mis het nog steeds. Ijzersterke personages, on-Amerikaans goed.

Is ook niet origineel Amerikaans

Wij zijn klaar met seizoen 1 en 2 van The killing en vandaag met seizoen 3 begonnen.
Ben jaloers op je!
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Blij dat ik even op mobiel bijlees. Op de laptop heb ik lila achtergrond (idd zoals zoveel gedaan hebben met het nieuwe forum om sneeuwblindheid te voorkomen)

Ik blijf het bloedirritant en zwaar onnodig vinden dat spoileren en staf het dus ook. Fijn dat het nu in een ander topic kan. Dan kunnen we hier hopelijk lezen zonder allerlei informatie waar ik niet op zit te wachten.
Dus nu moet er voor elke serie een apart topic komen?

En ik wilde alleen wat zeggen over s1, maar in dat spoilertopic worden dus de verhaallijnen uit de boeken besproken die ik niet wil weten. Wat nu?

Hoe en waar kun je trouwens de kleur van het forum veranderen? Ik kan die optie niet vinden en tot vandaag had ik nog niet eens van gehoord dat mensen dat deden.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-05-2016 10:33
Reden: spoiler
% gewijzigd
Oke, dat heb ik dan helemaal begrepen. Ik dacht dat het er nu al op stond en dat ze door het succes nieuwe afleveringen zijn gaan bestellen.

Nog even wachten met lid worden dus;-)
Ik ben klaar met Bates motel en ik baal!!!Wat was het goed!!Is er iets dat in de buurt komt?
quote:Starshine schreef op 18 mei 2016 @ 23:11:

Dus nu moet er voor elke serie een apart topic komen?

En ik wilde alleen wat zeggen over s1, maar in dat spoilertopic worden dus de verhaallijnen uit de boeken besproken die ik niet wil weten. Wat nu?

Hoe en waar kun je trouwens de kleur van het forum veranderen? Ik kan die optie niet vinden en tot vandaag had ik nog niet eens van gehoord dat mensen dat deden.Volgens mij is er al als tip gegeven als je per se wil spoileren zoals jij dat graag doet, een Netflix spoiler topic misschien een idee is. Hoef je niet voor elke serie en apart topic te openen.
quote:Zilverwerk schreef op 19 mei 2016 @ 12:10:

Oke, dat heb ik dan helemaal begrepen. Ik dacht dat het er nu al op stond en dat ze door het succes nieuwe afleveringen zijn gaan bestellen.

Nog even wachten met lid worden dus;-)Je kan op deze site kijken wat wanneer er op komt : http://www.netflix-nederl ... hijnen-series-op-netflix/

En het tabje news is ook leuk om te volgen.
quote:Moirai schreef op 18 mei 2016 @ 20:45:

Gossip Girls, uitgezocht door zoon.

Best grappig!Ik heb het nooit helemaal gezien, wel eens wat afleveringen. Is het kijkt lekker weg terwijl ik forum, haak of teken?
Ben net klaar met Lilyhammer en ga nu maar eens aan the Killing beginnen denk ik. Twijfel alleen of ik voor de Deense of de Amerikaanse versie moet kiezen. Zijn hier the Killing kijkers die me kunnen adviseren?
Nothing happens for a reason
quote:Goede-Fee schreef op 19 mei 2016 @ 20:59:

[...]

Ik heb het nooit helemaal gezien, wel eens wat afleveringen. Is het kijkt lekker weg terwijl ik forum, haak of teken?Absoluut.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:juliet64 schreef op 19 mei 2016 @ 21:06:

Ben net klaar met Lilyhammer en ga nu maar eens aan the Killing beginnen denk ik. Twijfel alleen of ik voor de Deense of de Amerikaanse versie moet kiezen. Zijn hier the Killing kijkers die me kunnen adviseren?Iedereen zal de Deense versie aanraden maar wij kijken de VS versie,makkelijker te volgen.

Ben net klaar met Lilyhammer en ga nu maar eens aan the Killing beginnen denk ik. Twijfel alleen of ik voor de Deense of de Amerikaanse versie moet kiezen. Zijn hier the Killing kijkers die me kunnen adviseren?Ik heb ze beiden gekeken, wel eerst de Amerikaanse maar dat kwam door een bepaald manspersoon die ik fijn vond als acteur.
Huh heb ik gespoilerd? Niet bewust in elk geval. Ik weet niet meer precies wat ik vanmorgen getypt heb.
Sorry in elk geval.
De Amerikaanse
quote:ella70 schreef op 19 mei 2016 @ 20:54:

Ik ben klaar met Bates motel en ik baal!!!Wat was het goed!!Is er iets dat in de buurt komt?Wat vind je nog meer goed?
quote:ella70 schreef op 19 mei 2016 @ 20:54:

Ik ben klaar met Bates motel en ik baal!!!Wat was het goed!!Is er iets dat in de buurt komt?IK heb al 4 seizoenen achter de rug... En ik vertel je niet meer.

Ben net klaar met Lilyhammer en ga nu maar eens aan the Killing beginnen denk ik. Twijfel alleen of ik voor de Deense of de Amerikaanse versie moet kiezen. Zijn hier the Killing kijkers die me kunnen adviseren?

De originele vond ik een stuk beter.

Echt met afstand.
wat ik goed vond:modern family -dexter -breaking bad- the missing- broadchurch-the fall-
Top of the lake al gezien?
nee,nog niet,goede tip...bloodline was ook goed trouwens
Iemand enig idee wanneer seizoen 4 van Luther verschijnt op Netflix of wordt uitgezonden op NPO?

Heb op de site van netflix gezocht en via Google, maar kan niets vinden. Ben net klaar met seizoen 3 en ik kan echt niet wachten; wat een goede serie!

Ik kijk trouwens ook uit naar 27 mei. Nieuw seizoen van Bloodline en Chefs table!
quote:Ikhierhuh schreef op 19 mei 2016 @ 21:24:

[...]

IK heb al 4 seizoenen achter de rug... En ik vertel je niet meer. Is ook best een spoiler

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven