Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
quote:dolfje schreef op 19 mei 2016 @ 22:24:

Ik maak even een ander topic.

Series in het algemeen en met spoilers in wit.Toppie
quote:tattou schreef op 19 mei 2016 @ 22:20:

Mensen overdrijven hier met wat een spoiler is of niet. En hoe moet Starshine weten dat sommigen hier hun forum op een andere kleur hebben staan? Ze plaatste alles keurig netjes in het wit en dan ook nog met de waarschuwing spoiler erbij.

Als je serieus nergens spoilers over wil dan lees je niet op fora over series maar dan zoek je een serie en druk je op de playknop.

Een spoilertopic over Netflix is natuurlijk een prima idee, maar ik vind echt dat op dit topic enorm wordt overdreven over wat nou wel of niet een spoiler is.+1
quote:Goede-Fee schreef op 19 mei 2016 @ 21:38:

Top of the lake al gezien?Hier hoor ik wisselende verhalen over. Wat vind jij er van?
Nou goed. Veel plezier in het topic waar alleen mag worden gezegd dat een serie wel of niet leuk is. Meer info en het is een spoiler.
quote:Moirai schreef op 19 mei 2016 @ 22:29:

[...]

Op een van TWD topics was het ook zo'n gedoe.

Dat was inderdaad heel eventje gedoe/verwarring omdat er vlak na elkaar 3 verschillende mensen die live meekeken (maar omdat niet iedereen dezelfde stream kijkt schijnbaar, loopt de tijd net even niet gelijk) net iets te vroeg hun reactie gaven. Alles wordt nu in het wit geschreven zodat mensen het niet hoeven lezen. Opgelost.

Waar het mij hier om gaat voornamelijk is dat sommigen bij alles roepen " Oh dat is een spoiler". Het wordt zo overdreven. Ik heb niemand hier met opzet een heel belangrijk iets van een serie zien neerzetten. Niemand.

Vroeger als je een videoband bij de videotheek huurde las je toch ook de achterkant neem ik aan? Of namen mensen willekeurig een band mee om maar vooral niks te weten?
quote:tattou schreef op 19 mei 2016 @ 22:39:

[...]

Dat was inderdaad heel eventje gedoe/verwarring omdat er vlak na elkaar 3 verschillende mensen die live meekeken (maar omdat niet iedereen dezelfde stream kijkt schijnbaar, loopt de tijd net even niet gelijk) net iets te vroeg hun reactie gaven. Alles wordt nu in het wit geschreven zodat mensen het niet hoeven lezen. Opgelost.

Waar het mij hier om gaat voornamelijk is dat sommigen bij alles roepen " Oh dat is een spoiler". Het wordt zo overdreven. Ik heb niemand hier met opzet een heel belangrijk iets van een serie zien neerzetten. Niemand.

Vroeger als je een videoband bij de videotheek huurde las je toch ook de achterkant neem ik aan? Of namen mensen willekeurig een band mee om maar vooral niks te weten?Ik heb het over heel veel topics geleden hoor, niet van het afgelopen seizoen.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Starshine schreef op 19 mei 2016 @ 22:38:

Nou goed. Veel plezier in het topic waar alleen mag worden gezegd dat een serie wel of niet leuk is. Meer info en het is een spoiler.

Heel erg prettig idd. Ik kom hier vaak series tegen die ik niet zo snel zou kijken. Als ik hier dan allemaal enthousiaste reacties lees kijk ik wel even.

Als ik wil weten waar het over gaat kijk ik wel op IMDB.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:dolfje schreef op 19 mei 2016 @ 22:36:

[...]

Hier hoor ik wisselende verhalen over. Wat vind jij er van?Ik vond het wel het kijken waard.
quote:Moirai schreef op 19 mei 2016 @ 22:39:

[...]

Ik heb het over heel veel topics geleden hoor, niet van het afgelopen seizoen.

dat was wel het afgelopen seizoen. Weet nog precies welke aflevering ook. En de week daarop flikte een ander het. En daarna weer een ander.

Verder valt er niet veel te spoileren over een serie die je niet vooruit kan kijken.
quote:tattou schreef op 19 mei 2016 @ 22:20:

Mensen overdrijven hier met wat een spoiler is of niet. En hoe moet Starshine weten dat sommigen hier hun forum op een andere kleur hebben staan? Ze plaatste alles keurig netjes in het wit en dan ook nog met de waarschuwing spoiler erbij.

Als je serieus nergens spoilers over wil dan lees je niet op fora over series maar dan zoek je een serie en druk je op de playknop.

Een spoilertopic over Netflix is natuurlijk een prima idee, maar ik vind echt dat op dit topic enorm wordt overdreven over wat nou wel of niet een spoiler is.

Maakt geen zak uit of ze in wit typt of niet. Voor niemand niet.

Inmiddels is meer dan duidelijk dat veel mensen tegen sneeuwblindheid een kleurtje hebben en het staat meer dan duidelijk in de huisregels.

Spoileren mag alleen als dat in de OP is aangekondigd.

Als je dan echt je kwaak niet kan houden en graag alles wilt vertellen wat een ander nog graag zelf wil ontdekken dan is een spoiler netflix topic toch de uitkomst?!!

Waarom het blijven verpesten voor anderen die héél duidelijk aangeven er van te balen?
quote:Starshine schreef op 19 mei 2016 @ 22:11:

En deze keer heb ik het niet gedaan

Trots op je.

quote:-Puss-in-Boots- schreef op 19 mei 2016 @ 23:27:

[...]

Trots op je.

Nou hup staffen en pek met veren. Doen jullie bij mij ook.
Dus als iedereen door rood rijdt mag jij het ook?

Wat een debiel gedrag.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 19 mei 2016 @ 23:25:

[...]

Maakt geen zak uit of ze in wit typt of niet. Voor niemand niet.

Inmiddels is meer dan duidelijk dat veel mensen tegen sneeuwblindheid een kleurtje hebben en het staat meer dan duidelijk in de huisregels.

Spoileren mag alleen als dat in de OP is aangekondigd.

Als je dan echt je kwaak niet kan houden en graag alles wilt vertellen wat een ander nog graag zelf wil ontdekken dan is een spoiler netflix topic toch de uitkomst?!!

Waarom het blijven verpesten voor anderen die héél duidelijk aangeven er van te balen?

Dat zei ik toch ook in de post die je van me quote?

Nu is inderdaad duidelijk dat sommige mensen een andere kleur gebruiken voor het forum, maar dat is pas sinds gisteren bekend geloof ik.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 19 mei 2016 @ 23:32:

Dus als iedereen door rood rijdt mag jij het ook?

Wat een debiel gedrag.

Dat zeg ik niet. Ik zeg, om maar in jouw metafoor te blijven dat ik het raar vind dat ik de enige ben die erom 'bestraft ' word. En dat ok een regel die jullie zelf bedacht hebben.

Ik zal de mods er vanmiddag nog eens over mailen.
Inderdaad tattou. Ik had er nog niet eerder van gehoord. Kan de functie ook niet vinden, dus het zal iets zijn dat je zelf op je computer moet instellen. Geen algemene Forumfunctie dus.

I
Ik dacht dat ze met spoileren ( hier op viva) bedoelen, dat je niet gaat vertellen/ verklappen wat ze nog niet hier uitgezonden hebben. Dus voor mensen die met USA meekijken.

Een film die ik dan kijk op de tv, die dus al uitgezonden is en ik vertel er over is dan dus ook spoileren?
quote:Zusenzoo schreef op 20 mei 2016 @ 07:35:

Ik dacht dat ze met spoileren ( hier op viva) bedoelen, dat je niet gaat vertellen/ verklappen wat ze nog niet hier uitgezonden hebben. Dus voor mensen die met USA meekijken.

Een film die ik dan kijk op de tv, die dus al uitgezonden is en ik vertel er over is dan dus ook spoileren?Ja, hier is de bedoeling dat je zegt: leuk of niet leuk.
quote:ella70 schreef op 19 mei 2016 @ 20:54:

Ik ben klaar met Bates motel en ik baal!!!Wat was het goed!!Is er iets dat in de buurt komt?

Ik volg Bates Motel op XBMC en ik kan je vertellen dat het alleen maar spannender word.

Meer zeg ik niet.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Bloodline seizoen 2 is uit!!! (of ben ik mosterd?)
Wat een kinderachtig gezeur zeg en het gaat maar door. Je zal eens rekening houden met mensen die dus nog willen kijken en misschien nog niks hebben gezien.. Snap echt niet dat je niet kan begrijpen en opbrengen.

Vreselijk hoor. Kan het nu over zijn. Dolfje is zo lief geweest om een topic te openen waar het duidelijk is dat er gespoilerd kan worden, netjes volgens de huisregels. Klaar.
quote:sandra1905 schreef op 20 mei 2016 @ 19:08:

Bloodline seizoen 2 is uit!!! (of ben ik mosterd?)Ik dacht pas volgende week? Ga meteen kijken. Daar vond ik seizoen 1 erg goed van.
Ze maken reclame voor 27 mei.
quote:Goede-Fee schreef op 20 mei 2016 @ 19:13:

Ze maken reclame voor 27 mei. Oh ja... Sorry voor de dooie mus... Volgend weekend ga ik lekker bingen.
Marseille is uit/klaar , helemaal geweldig.

Vond het zelf een beetje vreemd omdat ik house of cards dodelijk saai vond.

Alhoewel ik misschien het verschil weet, gaat ook over politiek maar er zit vooral een hoop drama in.

Et c'est Francais bien sûr, c'est ma langue favorite et j'essayer apprendre plus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven