Viva Diva's en hun relatiegerelateerde perikelen.

22-06-2007 00:08 5484 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Divi gaan zonder Jan verder met hun eigen zoektocht. Relaties in al hun vormen..... to be or not to be!                         Het ontstaan van het topic vind je hier....Veel gebruikte afkortingen staan hier.... bewerkt door moderator,
BaS: Heb inderdaad alle meel-achtige producten weggegooid. Er vliegen hier en daar nog wel van die vlindertjes rond (die gelijk dood worden gemaakt) en ik hou het scherp in de gaten. Elk pak wat ik pak en open maak wordt 3x gecheckt. Geen rupsjes/larfjes meer gezien. Straks ga ik boodschappen doen bij de Lidl (besparen!) en dan koop ik ook schoonmaakspullen waarmee je de boel kan desinfecteren.

En ik ga de koelkast schoonmaken. (paar maanden geleden nog gedaan ) En voor de rest zou ik het niet weten.. uitkijken naar een ander huis in iedergeval.. maar dan wel een met minimaal 2 kamers

Sinterklaas komt straks
Overigens; dat van die mannen die als bijen op stroop op je af komen als je bezet bent.. Heb er niet zo heel veel last van; al had ik afgelopen week weer praats van de militair, (woont nu samen) en een datemeneer waar ik nooit daadwerkelijk mee afgesproken heb, nooit van gekomen.. Ze staan beide niet meer in mijn msn-lijst (heel veel mensen verwijderd; net als op Hyves). Wel zo rustig hoor. Veel minder mensen online = minder afleiding. Of uitzetten natuurlijk.
Zit net via uitzendinggemist te kijken naar de Frogers in de bijstand te kijken; wel indrukwekkend van een gezin met 4 kinderen in een huis van 2 kamers...

Als ik dan denk hoe krap ik zit... dan ben ik nog best wel rijk.
Happy weekend voor alle Divi

Morgen heb ik een leuke drukke dag met allemaal leuke mensen!

Eerst cursus oefenen, dat zal wel vreemd zijn omdat 1 van onze mede cursisten op t laatste moment besloten heeft voor t "examen van donderdag en vrijdag" er mee te stoppen.....

Ik ben nog steeds flabbergasted *hoe schrijf ik dat ook alweer?*
dan schrijf je 'verbaasd' of 'verbijsterd'

Ohja, ik zou slapen. Tssk. haha!
Oh, wat spannend met de intocht van sinterklaas! Zeedrempels in de haven van Almere..!

(ik kijk via uitzendinggemist)

Haha pip, sinterklaas blijft toch leuk he

@Gayl, zus is bijna twee jaar ouder dan ik. Heb gesprek met haar gehad en ze zei dat het haar eigenlijk deze week even allemaal te veel was en het compleet anders liep dan ze had verwacht (ook de meetings die ze had). Maar ze belde op om excuses aan te bieden, goed gesprek gehad. Ergens begrijp ik het ook allemaal wel hoor, we lijken best wel op elkaar wat dat betreft: druk leven en eigenlijk alles tegelijk willen en dan erachter komen dat niet álles kan..

Heb daarom zelf vandaag echt een heerlijk rustig weekend dagje en daar ben ik van aan het genieten. Vanochtend lekker ontbijtje gemaakt en nu verse muntthee, mmm. Straks ga ik nog even sporten.

Gister hele dag in touw geweest en nog naar de geelblauwe blokkendoos geweest om de krakkemikkige bureaustoel hier te vervangen. Ook nog wat andere spulletjes gekocht en alles netjes op zo'n kar gestapeld. Rij ik met dat ding naar mn auto en toen viel bij zo'n stoeprandje alles eraf , gedoe. Nou ja, heb de spullen thuis gekregen, nu moet die stoel alleen nog in elkaar. Dat projectje stel ik nog ff uit (of wachten tot er een man langskomt natuurlijk )

En ik kreeg net in mn email een kortingsbon van Forecast (30%korting op de hele collectie), waar ik net afgelopen week voor veel geld kleding (zo'n heel gaaf groot lang vest om in weg te kruipen en een supermooi feestjurkje) had gekocht. Op zich zitten alle kaartjes er nog aan en kan ik het nog ruilen en dan gewoon op nieuw kopen, zou me 60 euro opleveren. Dat kan toch wel om dat te doen?
Ik zou 't gewoon proberen Uk Moet je er wel zeker van zijn dat die kleren in de collectie zitten die eruit gaat (en dat lijkt er wel op). Als je ze mee wil nemen weer meteen nadat je ze 'ingeleverd' hebt.. ik weet niet of ze daarin trappen. Of je moet met een vriendin afspreken dat jij die dingen terugbrengt en zij ze koopt met korting hihi. En dan naja. Je snapt 'm vast wel
Ik zou gewoon eerlijk zeggen dat je je een beetje genept voelt en daarom het geld terug wil. Willen ze jou te klant houden, dan geven ze je het geld echt wel. En anders zou ik het echt ruilen.

Toen ik net bevallen was van meisje had ik een bruiloft. Meisje was toen 2 weken oud. Omdat ik erg veel aangekomen was, had ik nieuwe kleren nodig. Dus op de dag van de bruiloft (9.05 uur in de morgen) nog even snel de stad in. Zag bij Witteveen wel wat leuks hangen, maar mevrouw van de winkel wilde perse dat ik nog een andere maat paste. Wel twijfel, maar door de tijdsdruk wilde ik het toch wel kopen. In totaal was het zo'n ¤ 150,- aan kleding. Huh.. zeg ik tegen die mevrouw die me hielp.. dit vest was toch in de aanbieding??? Nee, zegt die mevrouw. Dat was tot en met gisteren. Had die mevrouw, toen ik dus die andere maat op haar verzoek paste, het van-voor kaartje er af gepulkt. Nou, toen had je mij!! Ik zeg, dan hoef ik het niet.. Ja sorry, dit is het beleid vanuit het hoofdkantoor zei ze. Ja amehoela, dan had je het kaartje er gisteren af moeten knippen. Wil je de rest wel? vroeg ze nog.. Neuh, kga nog liever in mijn blootje en liep de winkel uit. Kwoad dat ik was. Uiteindelijk in een winkel verder alsnog, veel leukere kleding gekocht. UIt principe kom ik nooit meer bij Witteveen.. (nou was het al niet echt mijn winkel hoor.. hahaha.)
Mijn moeder en ik zijn vandaag met haar dialyse afdeling op stap geweest. We zijn met de bus naar Alphen gereden en bij Avifauna op de boot gestapt voor een tochtje. Daarna een diner in het parkhotel. Het was net zo'n pannenset-reisje die mijn oma vroeger maakte.

Maar goed. Mijn moeder dialyseert in het AMC en de dialyse-populatie is een afspiegeling van de bevolking. Veel donkere mensen dus. Nou was er bij het diner ook een band. Ik heb me echt kostelijk vermaakt.

De band (ook een afspiegeling van de Bijlmer-bevolking) was nog geen halve minuut aan het spelen of de hele zaal stond op z'n kop. Niet de nodige hoeveelheid alcohol en aan het eind van de avond een voorzichtige poging op de dansvloer. Gewoon lol hebben en doen waar je zin in hebt, is het motto van deze mensen. Hoewel ik voor onze Nederlandse begrippen best aardig kan dansen (vind ik zelf ), voelde ik me vandaag een echte houten klaas. En ik kon er niets aan doen, maar ik moest gewoon naar die Surinaamse billen kijken. Topdag gehad!!!

BaS, het werken bevalt me uitstekend. Natuurlijk is het druk in combinatie met een gezin, een man die 100+ werkt en het huishouden, maar ik heb het leuk. Het bevalt me. Ik heb de balans aardig gevonden. Ik doe wat ik kan en alles wat niet lukt oe ik morgen.... of overmorgen.
Druif: dat is fijn om te lezen! Had het idee dat het je af en toe wel eens wat te veel was, maar nu klink je erg positief.

Heb het weer heerlijk gehad met D. dit weekend. Toen ik hem gisteren zo van een afstandje stiekem bekeek, bedacht ik dat ik geboft heb deze man te hebben gevonden. En hij vindt dat hij geboft heeft dat ik hem heb gekozen.

Jonna: houd je het nog goed vol, het niet-roken en het sporten?
Haha, BaS; ik had zojuist precies dezelfde gedachte over Lief.

Heb net een talenten-analyse ingevuld bij intermediair.nl. Vreselijk, haha! Ik blijk de neiging te hebben mezelf te overschatten. eh.. óverschatten? Juist. Ook blijk ik heel netjes en geordend te zijn.

Hállo.. ik heb ADD

Het zal aan de antwoorden hebben gelegen en de keuzes die je daartussen mag maken, maar ik heb lol gehad. Ik herken mezelf op een aantal punten wel, maar op ook net zoveel punten helemaal niet. Naja, het is maar voor studieloopbaanbegeleiding, niet teveel poeha om maken. De docent leest het toch maar half

En nu naar bed. Of toch nog.. nee. Naar bed. Zucht.
Ik krijg overigens van de achtergrond mevrouw een beetje een idee alsof haar lijf op twee sateprikkers is gedrukt. En ze doet me aan een Piet zonder muts en pakje denken.
Je hebt ook wel gelijk hoor BaS. Ik zit een beetje met scouting in mijn maag. Ik weet niet wat ik er mee aan moet. Zomaar weggaan voelt ook niet goed, omdat er eigenlijk nog geen goede opvolging is. Sommige mensen zeggen dat ik dan juist weg moet gaan, omdat er anders 'nooit' wat gebeurt, maar dat ligt niet in mijn aard.

Leuk dat het zo goed gaat tussen jou en D.
Door de drukte vergeten jullie op de hoogte te brengen, maar Tink ligt al sinds afgelopen dinsdag in het ziekenhuis.

Ze kreeg van maandag op dinsdag nacht opeens buikpijn en via de huisartsenpost zaten we rond 6:00 uur 's ochtends op de eerste hulp. Men dacht aan de blinde darm, die is er woensdag ook uitgehaald bij een kijkoperatie, maar die bleek niet ontstoken. De pijn bleef en zaterdag is er een echo gemaakt en zag men een infectie bij de dikke darm. Die wordt nu bestreden met antibiotica, die slaat goed aan en hopelijk mag ze morgenavond weer naar huis.

Ik slaap thuis en ben verder de rest van de dag in het ziekenhuis met onze kleine , dus het is een beetje chaotisch hier.
Och jeetje Tijn.. daar schrik ik van! Doe haar de lieve groeten. Ik hoop dat ze snel opknapt en we weer wat af kunnen spreken. Kus voor jullie allemaal!
Ach Tijn toch! Dat is schrikken inderdaad! Ik weet er alles van.

Heel veel sterkte en geef je beide dames een flinke zoen!

Hier gaat het uitstekend, nog steeds rookvrij en man en ik hebben besloten om in 2010 de marathon van New York te lopen. Dus als er iemand is die tips, adviezen en ander soortige dingen heeft waar we wat aan kunnen hebben? Graag!

En nu snel aan het werk!

Clogs!! Hoe is het ???
Ik kan trouwens ieder moment tante worden. De vrouw van mijn broer krijgt om 13:30 uur een keizersnee. Het is een jongetje.. ik zet in op Gijs.
Mini heeft gisteren met balpen op de gestucte muur getekend/gekrast . Iemand een idee hoe je dit eraf kan krijgen? Het opnieuw verven van de woonkamer even buiten beschouwing gelaten..

Onze mini is een kunstenares in de dop en heeft zich uiteraard op grote-mensen-oog-hoogte uitgeleefd.

Gijs is geboren! Alles is goed gegaan
Gefeliciteerd Druif! eh.. typ-exx?

Tijn; Doe Tink de groeten en een dikke knuffel en beterschap!!! Redt je het allemaal? Kus voor jou!
@ Druif: je kan ook wachten tot er een aannemelijke reden zich aandient om dan te stoppen met Scouting, als je jezelf daar prettiger bij voelt. Soms komt zo'n reden dan ook opeens...

(iemand anders heeft je nodig, je hebt er thuis iets extra's bij te doen, whatever).

Gefeliciteerd met je neefje! Wanneer ga je kijken?

@Tijn: vervelend, zo'n plotseling ziekenhuisopname! Hopelijk mag Tink idd morgenavond naar huis. Sterkte!
Hahah Er is op 'overige' een topic dat 'kutjepikandijvie' heet, echt hilarisch! Gaat over welke onzinnige vage scheldwoorden je gebruikt.. echt humor! *rent weer terug*
Ik heb net een woedeaanval gehad geloof ik Ik had ruzie met de belastingdienst. Ik moet geld betalen volgens hen, maar ik ga dat niet doen. Ik heb nl recht op dat geld, ik sta al honderden euro's (bijna duizend) euro rood.. ik kán dit gewoon niet.

Groot worden sucks bigtime. Ik haat het nu even.

Nja. Nu ben ik moe, jankerig, mijn kamer is een tyfusbende en ik heb straks nog les ook. Teringzooi.
Pip, begrijp me niet verkeerd, maar waarom heb jij recht op dat geld??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven