Minnaar
zondag 16 november 2008 om 00:19
quote:mrsLucky schreef op 15 november 2008 @ 18:37:
Nou nee Els, zo erg is het nou ook weer niet hahahaha. Is 'toevallig' zo gekomen. Maar wel erg leuk idd.
Welkom Petie onder de enigszins gelijk gestemden
Ik snap het alleen niet helemaal...heb je nu al 7 jaar contact met hem en zie je hem pas sinds juni???? Ik zal het wel verkeerd lezen denk ik...Nee heb sinds begin dit jaar contact met hem. En sinds juni zien we mekaar ook. Bedankt voor je welkom
Nou nee Els, zo erg is het nou ook weer niet hahahaha. Is 'toevallig' zo gekomen. Maar wel erg leuk idd.
Welkom Petie onder de enigszins gelijk gestemden

zondag 16 november 2008 om 22:59
Hey allemaal weer!
Ja klinkt goed hè, was ook wel een buitenkansje afgelopen vrijdag, dat zal niet vaak gebeuren. Alhoewel je maar nooit weet natuurlijk! Ik wacht vol spanning af wanneer er tijd is om thuis (bij mij dus) elkaar te zien... Hoop echt dat het niet al te lang meer duurt! Vraag me soms af of ik zo ongeduldig ben ofzo... misschien wel, maar is niet heel gek toch? Op een gegeven moment heb je er soms genoeg van om elkaar zo vaak te zien en altijd op te moeten letten, wat het ook wel weer leuk en spannend maakt natuurlijk! Maar die rem moet er onderhand eens even af kunnen. En wat als het dan naar meer en meer en meer smaakt... hmm, ik hoop eigenlijk dat ie dan iedere week wel een keertje tijd en gelegenheid heeft.
Ja klinkt goed hè, was ook wel een buitenkansje afgelopen vrijdag, dat zal niet vaak gebeuren. Alhoewel je maar nooit weet natuurlijk! Ik wacht vol spanning af wanneer er tijd is om thuis (bij mij dus) elkaar te zien... Hoop echt dat het niet al te lang meer duurt! Vraag me soms af of ik zo ongeduldig ben ofzo... misschien wel, maar is niet heel gek toch? Op een gegeven moment heb je er soms genoeg van om elkaar zo vaak te zien en altijd op te moeten letten, wat het ook wel weer leuk en spannend maakt natuurlijk! Maar die rem moet er onderhand eens even af kunnen. En wat als het dan naar meer en meer en meer smaakt... hmm, ik hoop eigenlijk dat ie dan iedere week wel een keertje tijd en gelegenheid heeft.
maandag 17 november 2008 om 10:58
Toytje, ben je niet bang als je je minnaar thuis uitnodigt, dat het dan fout kan gaan lopen? Ik bedoel, er spelen dan zoveel onzekere factoren mee die niet of moeilijk af te dekken zijn. Bijv. zijn geur in je echtelijk bed (en als je opeens de lakens verwisselt valt ook zo op), hij die per ongeluk zijn horloge op je nachtkastje laat liggen, je man die op zijn werk opeens verschrikkelijk ziek wordt en naar huis komt....
Ik heb jaren een minaar gehad naast mijn relatie, maar heb hem nooit bij mij thuis gezien. Ook omdat ik het moeilijk vond om die twee werelden samen te laten komen.
Ik heb jaren een minaar gehad naast mijn relatie, maar heb hem nooit bij mij thuis gezien. Ook omdat ik het moeilijk vond om die twee werelden samen te laten komen.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
maandag 17 november 2008 om 12:04
Hier ook aardig rustig. Minnaar was grieperig vorige week, en nu heb ik het ook te pakken
Even rust, dus. Ook wel lekker, maar het begint toch weer te kriebelen.....
Even rust, dus. Ook wel lekker, maar het begint toch weer te kriebelen.....
anoniem_32026 wijzigde dit bericht op 17-11-2008 12:05
Reden: Moeilijk woord - grieperig
Reden: Moeilijk woord - grieperig
% gewijzigd
maandag 17 november 2008 om 12:09
1 vaste en wellicht 1 in aanbouw . Maar voorlopig is die vaste echt een sv, en die in aanbouw zou weleens een minnaar kunnen worden.
(verschil is in mijn definitie dat een sv echt alleen voor de sex is, en dat je met een minnaar wat meer deelt dan alleen maar sex).
(verschil is in mijn definitie dat een sv echt alleen voor de sex is, en dat je met een minnaar wat meer deelt dan alleen maar sex).
anoniem_32026 wijzigde dit bericht op 17-11-2008 12:11
Reden: Even verduidelijken
Reden: Even verduidelijken
% gewijzigd
maandag 17 november 2008 om 12:22
Heb deze mannen op digitale wijze ontmoet (blijf er express een beetje vaag over....).
Mijn vaste sv is gebonden, en tussen ons geldt de afspraak dat 'delen' geen probleem is.
De sv/minnaar in aanbouw is op de hoogte van mijn andere sv, althans, dat denk ik, het is tussen ons nog niet met zoveel woorden besproken. Dat komt vast wel als we elkaar ontmoeten, tot nu toe is het contact beperkt tot msn en sms.
Mijn vaste sv is gebonden, en tussen ons geldt de afspraak dat 'delen' geen probleem is.
De sv/minnaar in aanbouw is op de hoogte van mijn andere sv, althans, dat denk ik, het is tussen ons nog niet met zoveel woorden besproken. Dat komt vast wel als we elkaar ontmoeten, tot nu toe is het contact beperkt tot msn en sms.
maandag 17 november 2008 om 12:23