Minnaar
maandag 17 november 2008 om 12:25
maandag 17 november 2008 om 12:28
Ja, msn en sms is erg leuk, gaat er af en toe ook erg heet aan toe
Ja, dat vind ik ook wel leuk aan een minnaar, dat je met hem meer deelt dan alleen sex. Maar dat vind ik tegelijkertijd ook wel een beetje gevaarlijk, als er intimiteit bij komt kijken (bijv. blijven slapen en lieve dingen zeggen), dan val ik daarvoor, en ik ben op dit moment nog wat bang om verliefd te worden en me open te stellen, vandaar dat mijn sv ook wel heel erg lekker en veilig is. Het is duidelijk dat tussen ons nooit sprake zal zijn van enige verliefdheid (mede omdat hij al gebonden is).
Ja, dat vind ik ook wel leuk aan een minnaar, dat je met hem meer deelt dan alleen sex. Maar dat vind ik tegelijkertijd ook wel een beetje gevaarlijk, als er intimiteit bij komt kijken (bijv. blijven slapen en lieve dingen zeggen), dan val ik daarvoor, en ik ben op dit moment nog wat bang om verliefd te worden en me open te stellen, vandaar dat mijn sv ook wel heel erg lekker en veilig is. Het is duidelijk dat tussen ons nooit sprake zal zijn van enige verliefdheid (mede omdat hij al gebonden is).
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
maandag 17 november 2008 om 12:50
Ja, je gevoelens heb je ook niet in de hand, en natuurlijk kan je altijd verliefd worden, alleen word ik wel makkelijker verliefd op iemand waarmee ik intiem ben (en dan vind ik pure sex dus minder intiem dan samen op de bank in elkaars armen een filmpje kijken), en omdat ik geen zin heb in de onrust en het gedoe met verliefd en relatie enzo, is mijn sv dus gewoon erg veilig.
Neemt niet weg dat ik het niet eens ben met jullie, hoor, probeer dat alleen voorlopig nog even zoveel mogelijk uit de weg te gaan.
Neemt niet weg dat ik het niet eens ben met jullie, hoor, probeer dat alleen voorlopig nog even zoveel mogelijk uit de weg te gaan.
maandag 17 november 2008 om 13:32
Geheim en hvjz, tja, goeie vraag. Verliefd worden is dan niet zo erg, maar dan wel graag wederzijds. Heb geen zin om hier dagen niet te eten en te slapen, terwijl het voor hem allemaal maar een lolletje is.
Ik ken deze ongebonden man pas, en heb hem dus nog nooit gezien, dus in dit stadium is er vooralsnog alleen sprake van een enorme klik, en verder moeten we dus maar zien wat er gaat gebeuren.
Ik ken deze ongebonden man pas, en heb hem dus nog nooit gezien, dus in dit stadium is er vooralsnog alleen sprake van een enorme klik, en verder moeten we dus maar zien wat er gaat gebeuren.
maandag 17 november 2008 om 13:39
Ja, hvjz, daar heb je helemaal gelijk. Ben bang om gekwest te worden, maar ik geloof dat ik toch uiteindelijk voor eerlijkheid zou gaan. Dus het zou inderdaad wel even kunnen kabbelen zonder duidelijkheid, maar ik zou toch mijn gevoelens uiteindelijk wel tonen, omdat ik het anders ook niet zou trekken, denk ik.
Maar goed, dat is voor nu echt nog helemaal niet aan de orde, hoor! Moet wel eerst iemand leren kennen voordat ik verliefd op hem kan worden
Maar goed, dat is voor nu echt nog helemaal niet aan de orde, hoor! Moet wel eerst iemand leren kennen voordat ik verliefd op hem kan worden