thalys viert feest! bestemming?
zaterdag 21 mei 2016 om 15:15
Waarom heb je niet gewoon online gekocht?
Welk bericht van IS? Die hebben het toch op zoveel steden in Europa gemunt, inclusief mijn eigen Amsterdam? Het heeft totaal geen zin om je daar druk over te maken.
Je hebt meer kans om de loterij te winnen (of door de bliksem getroffen te worden, hoorde ik laatst) dan slachtoffer van een aanslag te worden.
Ik ga met vrienden naar Parijs in september! Was het niet van plan maar door deze deal toch op een leuk idee gebracht.
Welk bericht van IS? Die hebben het toch op zoveel steden in Europa gemunt, inclusief mijn eigen Amsterdam? Het heeft totaal geen zin om je daar druk over te maken.
Je hebt meer kans om de loterij te winnen (of door de bliksem getroffen te worden, hoorde ik laatst) dan slachtoffer van een aanslag te worden.
Ik ga met vrienden naar Parijs in september! Was het niet van plan maar door deze deal toch op een leuk idee gebracht.
You can never have too many hats, gloves and shoes
zaterdag 21 mei 2016 om 16:19
Gisteren zo rond het middag-uur geprobeerd om op de site van Thalys te komen. Na een uur in de wacht nog steeds niet gelukt. Daarna las ik de tip om het te proberen via de site van Voyages-SNCF en binnen 10 minuten had ik kaartjes. We gaan in de zomervakantie een weekend naar Parijs. Ook totaal niet gepland, maar wel leuk!!
zaterdag 21 mei 2016 om 17:04
Ik heb gewoon via de NS site geboekt. Ging prima, alleen wat trager dan normaal maar dat was te verwachten. Ik ga half juli (16-18) naar Parijs. En IS... tsja... er zijn overal aanslagen. Ik vind het heel erg dat het gebeurd, maar ik ga er niet dingen niet om doen. Ik wil me niet laten bang maken. En volgens mij heeft elke grote Europese (hoofd)stad kans op een aanslag.