thalys viert feest! bestemming?

21-05-2016 14:52 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_290341 wijzigde dit bericht op 02-04-2017 12:21
Reden: Verwijder mijn account
% gewijzigd
Accountkiller
Leuk hoor!!! Maar thalys kan niet vertellen of woensdag de trein rijd , omdat ze weer aan het staken zijn....
Ik helaas achter het net gevist. Wilde naar Avignon. Voor degene die het wel is gelukt tickets te bemachtigen, veel plezier!
Waarom heb je niet gewoon online gekocht?

Welk bericht van IS? Die hebben het toch op zoveel steden in Europa gemunt, inclusief mijn eigen Amsterdam? Het heeft totaal geen zin om je daar druk over te maken.

Je hebt meer kans om de loterij te winnen (of door de bliksem getroffen te worden, hoorde ik laatst) dan slachtoffer van een aanslag te worden.

Ik ga met vrienden naar Parijs in september! Was het niet van plan maar door deze deal toch op een leuk idee gebracht.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Zie ook hier: Tip: Thalys alleen vandaag €20, ook @zuid-Frankrijk
You can never have too many hats, gloves and shoes
Gisteren zo rond het middag-uur geprobeerd om op de site van Thalys te komen. Na een uur in de wacht nog steeds niet gelukt. Daarna las ik de tip om het te proberen via de site van Voyages-SNCF en binnen 10 minuten had ik kaartjes. We gaan in de zomervakantie een weekend naar Parijs. Ook totaal niet gepland, maar wel leuk!!
Ik heb gewoon via de NS site geboekt. Ging prima, alleen wat trager dan normaal maar dat was te verwachten. Ik ga half juli (16-18) naar Parijs. En IS... tsja... er zijn overal aanslagen. Ik vind het heel erg dat het gebeurd, maar ik ga er niet dingen niet om doen. Ik wil me niet laten bang maken. En volgens mij heeft elke grote Europese (hoofd)stad kans op een aanslag.
Hier ook Parijs, man is een uur bezig geweest, maar we hebben ze. Gaan nu een zondag in de vakantie een dagje Parijs met de kids. (Eerste trein heen-laatste terug)
Ik heb geboekt via de site van voyages SNCF (of zoiets), kon gewoon in één keer door en geen gedonder met wachttijden. Tickets gingen wel razendsnel weg toen we keuze moesten maken MAAR het is gelukt! Twee nachtjes Parijs in augustus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven