Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*

Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Dat moet een grote blauwe jurk geweest zijn, als dat hele eiland er in moest passen

Maar als ik een handzame, hypoallergene knuffelolifant heb, ben je van harte welkom.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn na 14 jaar hokken (waarin we ook al een huis hadden laten bouwen) zonder enig schriftelijk bewijs op voorwaarden gepartnerregistreerd zodat we in 1 klap alles geregeld hadden. Kwam zo uit dat het gratis was, want we wilden het persé op 5-2. Allebei 1 getuige (broer/zus) en een zwager mee voor wat foto's. Vier maanden later een leuk feestje gevierd met familie en vrienden. Voor ons zit romantiek ook in andere dingen.
quote:barbaracartland schreef op 22 mei 2016 @ 21:57:

Dat moet een grote blauwe jurk geweest zijn, als dat hele eiland er in moest passen

Maar als ik een handzame, hypoallergene knuffelolifant heb, ben je van harte welkom.

Schat, mijn ego moest er ook in passen hè? En m'n karakter. Ijsblauw dus.

En dank je
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:barbaracartland schreef op 22 mei 2016 @ 21:41:

[...]

Nou! Ik huis met twee jonge kinderen, maar de volwassenen in mijn facebooktijdline zijn de mensen met een echte obsessie voor Sint en Piet.

Zong een bekend artiest niet al eens: "What the world needs now, is handzame olifanten"
En als ik trouw, dan op 21 juni, want lekker lang licht.

Terwijl mijn beste vriendin op 21 december wil trouwen, kortste dag, dan is die trouwerij snel voorbij.

Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Kijk hier is vast 1 olifant.

quote:dolfje schreef op 22 mei 2016 @ 21:37:

Een Facebook actie is ook wel een goed idee, kan dat alle zwarte Piet en Sylvana gedoe verdrijven.Mijn like heb je. Doe ik ook eens iets goeds voor de wereld.
quote:yette schreef op 22 mei 2016 @ 21:49:

Maar Fiets, je houdt je eigen naam officieel, die kan je dan toch gewoon weer gaan gebruiken?Weet ik, maar inmiddels ben ik wel aan gewend, is het echt mijn naam. Iedereen kent me zo, de kinderen heten zo. Het is goed zo, maar als mijn dochter vraagt wat zij zou moeten kiezen adviseer ik iets anders. Als ik nu opnieuw voor de keus zou staan, doe ik het anders. Zoiets.
quote:Solomio schreef op 22 mei 2016 @ 22:01:

En als ik trouw, dan op 21 juni, want lekker lang licht.

Terwijl mijn beste vriendin op 21 december wil trouwen, kortste dag, dan is die trouwerij snel voorbij.

Nou dat wordt me nog wat als jullie samen het bootje in stappen. Nog voor de huwelijksnacht al ruzie om de lichtknop.
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 mei 2016 @ 22:03:

[...]

Nou dat wordt me nog wat als jullie samen het bootje in stappen. Nog voor de huwelijksnacht al ruzie om de lichtknop.
quote:dolfje schreef op 22 mei 2016 @ 22:02:

Kijk hier is vast 1 olifant.

[img]http://zurevla.nl/worldpress/images/fun/olihond.jpg[/img]Precies. En ik snap niet waarom het niet kan. Stupide is het.
quote:fietsie schreef op 22 mei 2016 @ 21:45:

Hier getrouwd, op mijn 23e, draag de achternaam van man. Bruiloft, gezellig en eenvoudig. Inmiddels 25 jaar, terugkijkend, zou ik andere keuzes maken. Niet dat alles fout is, maar bijvoorbeeld mijn eigen naam houden zou ik dan zeker doen.

Ik had een mooie eenvoudige witte jurk, prima voor toen, maar geen jurk voor duizenden euro's.

Wat ik tegenwoordig zo stom vind: vrouwen die hun trouwfoto jaren als profielfoto hebben op WhatsApp of wat dan ook. Ik heb er drie in mijn contacten. Eentje is inmiddels 2 jaar getrouwd, de andere weet ik niet maar die zijn langer getrouwd dan ik ze ken. Aan de lengte van de ene haar haar te zien is het behoorlijk lang geleden. De ander heeft haar zoontje bij zich, kind op de foto is 2 of 3, kind is nu 7. maar het is zo'n mooie foto
When they go low, we go high. (M.Obama)
Gisteravond hadden we n goed gesprek over mn moodswings. Man is blij dat ik tegenwoordig om het minste geringste jank in plaats van dat ik zomaar hormonaal ontplof. Dat janken kan ie toch beter handelen

Pakt ie net zijn portomonnee om er ff wat geld uit te halen, vraag ik 'zit dat briefje van toen er nog in?' Ja die zit er nog in. Een liefdesbriefje, op paars papier, hartjes en alles. Dat zit er al bijna 24 jaar in. Ik helemaal ontroerd zegt ie 'je gaat toch niet weer janken he?'
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:SaveAngie schreef op 22 mei 2016 @ 22:09:

[...]

maar het is zo'n mooie foto
Dat briefje in die portomonnee zegt me trouwens meer dan n trouwring.
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 mei 2016 @ 22:03:

[...]

Daarom doen we het niet.

En om nog een paar redenen.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Mijn man heeft wel een trouwring maar heeft die sinds onze trouwdag nooit meer om gehad. Was ook meer symbolisch dan om echt te dragen voor hem, ik draag hem wel. Hebben aan de ringen ook niet veel geld uitgeven aan de kleren ook niet. Mijn jurkje in de uitverkoop voor 5€ gekocht
quote:hatsetats schreef op 22 mei 2016 @ 22:10:

Gisteravond hadden we n goed gesprek over mn moodswings. Man is blij dat ik tegenwoordig om het minste geringste jank in plaats van dat ik zomaar hormonaal ontplof. Dat janken kan ie toch beter handelen

Pakt ie net zijn portomonnee om er ff wat geld uit te halen, vraag ik 'zit dat briefje van toen er nog in?' Ja die zit er nog in. Een liefdesbriefje, op paars papier, hartjes en alles. Dat zit er al bijna 24 jaar in. Ik helemaal ontroerd zegt ie 'je gaat toch niet weer janken he?' wat lief
Ik ga maar eens slapen, beetje vroeg maar morgen de hele dag cursus..
Ja het is te zoet maar manmanman, wat word ik blij van zoiets.
Ik ben heel erg gesteld op mijn trouwring, het voelt fijn om te dragen. Man heeft hem ook altijd om. Ik ben getrouwd in een korte trouwjurk op een maandagochtend met alleen de kinderen erbij. Het weekend erna een bescheiden feestje in onze tuin.

Oh en man heeft me ten huwelijk gevraagd op kerstavond in Berlijn.
quote:dolfje schreef op 22 mei 2016 @ 22:23:

[afbeelding]
quote:dolfje schreef op 22 mei 2016 @ 22:24:

Ik ga maar eens slapen, beetje vroeg maar morgen de hele dag cursus..Slaap lekker en succes morgen.
quote:SaveAngie schreef op 22 mei 2016 @ 22:09:

[...]

maar het is zo'n mooie foto

Heb je een foto om dat te bewijzen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven