Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*

Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Ik wil alleen een olifant als ze roze en zacht is. En op handig woonkamerformaat.
Alle reacties Link kopieren
Een van mijn obsessies is dat er ooit een olifant heeft bestaan zo groot als een grote hond. En waar ik dus met mijn verstand niet bij kan is dat ze ondertussen niet opnieuw zo'n dier hebben gefokt. Echt, serieus, kan iemand zich een idealer huisdier bedenken dan een olifant op hondformaat?

IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 22 mei 2016 @ 21:14:

Een van mijn obsessies is dat er ooit een olifant heeft bestaan zo groot als een grote hond. En waar ik dus met mijn verstand niet bij kan is dat ze ondertussen niet opnieuw zo'n dier hebben gefokt. Echt, serieus, kan iemand zich een idealer huisdier bedenken dan een olifant op hondformaat?

[afbeelding]Ja. Een kat.
quote:barbaracartland schreef op 22 mei 2016 @ 21:14:

Ik wil alleen een olifant als ze roze en zacht is. En op handig woonkamerformaat.

De olifant is nog een restje uit kinds kleutertijd.

Ik wil!

Ik wil een olifant in de tuin.

Dan keek hij me altijd aan alsof ik gek was.

Toen hij iets ouder was keken we Knetter, met Carice van Houten als bipolaire moeder. ZIj steelt op een gegeven moment een olifant bij het circus en "verstopt" die in haar tuin.

Sindsdien is dat de gezinsgrap

(beide beelddenkers)
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:GrimbleGrumble schreef op 22 mei 2016 @ 21:14:

[afbeelding]Dat zou werkelijk te schattig zijn!
Olifant wil ik ook en ook een schaap en een panda en een koala.
Ik snap niet waarom er miljaren Euro's gestoken worden in de jsf, maar een beetje een handzame olifant maken is weer teveel gevraagd. Zo ongezellig.
quote:barbaracartland schreef op 22 mei 2016 @ 21:23:

Ik snap niet waarom er miljaren Euro's gestoken worden in de jsf, maar een beetje een handzame olifant maken is weer teveel gevraagd. Zo ongezellig.+1

Ik snap niet waarom er miljaren Euro's gestoken worden in de jsf, maar een beetje een handzame olifant maken is weer teveel gevraagd. Zo ongezellig.Vinger op de zere plek.
I'm tellin' it like it is.
Misschien moeten we een petitie starten.
quote:dolfje schreef op 22 mei 2016 @ 21:30:

Misschien moeten we een petitie starten.Een burgerinitiatief! Ik zou wel prijs stellen op een hypoallergene olifant.

Ik snap niet waarom er miljaren Euro's gestoken worden in de jsf, maar een beetje een handzame olifant maken is weer teveel gevraagd. Zo ongezellig.Dit, dus. Alles wat er mis is met de wereld in één zin.
IMHO
quote:barbaracartland schreef op 22 mei 2016 @ 21:29:

I'm tellin' it like it is.Word!
IMHO
quote:barbaracartland schreef op 22 mei 2016 @ 21:32:

[...]

Een burgerinitiatief! Ik zou wel prijs stellen op een hypoallergene olifant.Uiteraard!
quote:barbaracartland schreef op 22 mei 2016 @ 21:32:

[...]

Een burgerinitiatief! Ik zou wel prijs stellen op een hypoallergene olifant.Voor!
Een Facebook actie is ook wel een goed idee, kan dat alle zwarte Piet en Sylvana gedoe verdrijven.
quote:dolfje schreef op 22 mei 2016 @ 21:37:

Een Facebook actie is ook wel een goed idee, kan dat alle zwarte Piet en Sylvana gedoe verdrijven.

Nou! Ik huis met twee jonge kinderen, maar de volwassenen in mijn facebooktijdline zijn de mensen met een echte obsessie voor Sint en Piet.

Zong een bekend artiest niet al eens: "What the world needs now, is handzame olifanten"
quote:barbaracartland schreef op 22 mei 2016 @ 21:41:

[...]

Nou! Ik huis met twee jonge kinderen, maar de volwassenen in mijn facebooktijdline zijn de mensen met een echte obsessie voor Sint en Piet.

Zong een bekend artiest niet al eens: "What the world needs now, is handzame olifanten"
Hier getrouwd, op mijn 23e, draag de achternaam van man. Bruiloft, gezellig en eenvoudig. Inmiddels 25 jaar, terugkijkend, zou ik andere keuzes maken. Niet dat alles fout is, maar bijvoorbeeld mijn eigen naam houden zou ik dan zeker doen.

Ik had een mooie eenvoudige witte jurk, prima voor toen, maar geen jurk voor duizenden euro's.

Wat ik tegenwoordig zo stom vind: vrouwen die hun trouwfoto jaren als profielfoto hebben op WhatsApp of wat dan ook. Ik heb er drie in mijn contacten. Eentje is inmiddels 2 jaar getrouwd, de andere weet ik niet maar die zijn langer getrouwd dan ik ze ken. Aan de lengte van de ene haar haar te zien is het behoorlijk lang geleden. De ander heeft haar zoontje bij zich, kind op de foto is 2 of 3, kind is nu 7.
Maar Fiets, je houdt je eigen naam officieel, die kan je dan toch gewoon weer gaan gebruiken?
quote:dolfje schreef op 22 mei 2016 @ 21:37:

Een Facebook actie is ook wel een goed idee, kan dat alle zwarte Piet en Sylvana gedoe verdrijven.Nou eens. Word nu al gek van dat gezeik op FB. Vind ik zo'n handzaam olifantje echt veel leuker.
quote:yette schreef op 22 mei 2016 @ 21:49:

Maar Fiets, je houdt je eigen naam officieel, die kan je dan toch gewoon weer gaan gebruiken?Dit.
Hondformaat of niet, ik ben nogal snel op m'n teentjes getrapt. Ik kom dus bij jullie wel een keer olifantknuffelen.

Diep in mijn hart ben ik een kattenmandje, maar toen kwam ik mijn hevig allergische man tegen en die is ook lief in bed. En maakt allergische kindertjes. Die vast om zo'n hyperallergene olifant gaan zeuren, dus als ik kom knuffelen neem ik mijn kroost mee. Of juist niet. Tegen die tijd zal ik een help!-topic openen.

En trouwen. Ik wilde gewoon met twee goede vrienden als getuigen en mijn dochter. En toen kwam mijn schoonmoeder. En werd het een weekend met vrienden en familie op een eiland. In een blauwe jurk.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:barbaracartland schreef op 22 mei 2016 @ 21:41:

[...]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven