Minnaar
maandag 17 november 2008 om 16:45
Hey
In de tijd dat ik getrouwd was heb ik ook zeker geen minnaar thuis laten komen! Dat risico is me gewoon te groot. Nu woon ik alleen en ben ik ongebonden, wat dat betreft dus erg prettig, schept mogelijkheden hè
En als dingen fout lopen (ik kan mijn baan verliezen en hij zet zijn huwelijk op het spel tenslotte) wat ik niet verwacht, dan jank ik zoveel als ik wil
In de tijd dat ik getrouwd was heb ik ook zeker geen minnaar thuis laten komen! Dat risico is me gewoon te groot. Nu woon ik alleen en ben ik ongebonden, wat dat betreft dus erg prettig, schept mogelijkheden hè
En als dingen fout lopen (ik kan mijn baan verliezen en hij zet zijn huwelijk op het spel tenslotte) wat ik niet verwacht, dan jank ik zoveel als ik wil
maandag 17 november 2008 om 16:48
Ik heb trouwens net wel een korte relatie achter de rug, voor het eerst in drie jaar. Vorige week heb ik er een punt achter gezet, niets met minnaar to be te maken trouwens. Wat ik wel geleerd heb is dat ik bij een evt. volgende relatie wat rustiger aan doe. Deze meneer trok zo ongeveer meteen bij me in, en dat trek ik niet, doe ik niet meer. Dus de nieuwe regel is: Als je geen huur betaald krijg je ook geen sleutel
maandag 17 november 2008 om 19:45
quote:datmeenjeniet schreef op 17 november 2008 @ 16:32:
ahhhhhhhhhhhh...jij gaat vast een heerlijke vent aan de haak slaan.
tuurlijk niet zo mannelijk als ikke............maar je zult niet lang alleen zijn denk ik
kus
Dat vind ik dan weer lief van je!
ahhhhhhhhhhhh...jij gaat vast een heerlijke vent aan de haak slaan.
tuurlijk niet zo mannelijk als ikke............maar je zult niet lang alleen zijn denk ik
kus
Dat vind ik dan weer lief van je!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).