Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ik heb net m`n dure wollen Josephine&Co trui verneukt in de was, die is nu maatje 156 gok ik. Nog gegadigden?
En geeft hij dan verder nog advies over wat te doen met je klachten? Ik bedoel, daar moet natuurlijk wel wat aan gedaan worden, want zo kom je geen steek verder. Zijn de bezoeken aan de psych voldoende?

Wat zonde van je trui!
Loretta is De Mol. Punt.
Nee geen adviezen maar die heeft ie nooit gegeven hoor. Weet ook niet of arbo-artsen dat horen te doen eigenlijk...
Edwin Rutten als Piet in het grote Pietenhuis
Arbo artsen zijn er om adviezen aan je werkgever te geven en dat heeft hij nu dus ook gedaan. Ik zou, als je advies wil, toch weer contact met je huisarts opnemen.

156? Ik zou gewoon op dieet gaan, past ie vast ooit wel weer
GVD Pep, wat een gezeik weer. Dit schiet toch niet op zo? Ik zou, als ik jou was, een second opinion aanvragen bij een andere arbo-arts. Volgens mij moet je dit via het UWV doen. Ik zal eens even googelen of ik wat kan vinden.

Ik ben mijn eigen bananenschil
Hier Peppie:

Link UWV
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 16 november 2008 @ 17:24:

Heb toevallig wél de helft van de trap geschilderd, dus volgend weekend de andere helft en dan kunnen de halvemaantjes (weet niet hoe die dingen heten) erop en is de trap bijna af! Dat klinkt heel Baklavalanderig
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Star schreef op 17 november 2008 @ 17:51:

Edwin Rutten als Piet in het grote Pietenhuis Jaaaaaaaaa, ik heb hem ook gezien!
Loretta is De Mol. Punt.
Tweede opinie goed idee denk ik inderdaad. Daar heb je ook echt recht op toch?

Chico heeft dit ook een keer gehad. Die zat toen heel erg met discriminatie op oude werk en begon naar te dromen en slecht te slapen en fysieke klachten te krijgen door stress op werk, maar daar was de arbo arts niet van onder de indruk. Uiteindelijk is dat wel goed gekomen door werkgever gelukkig. Die heeft rascisme op de werkvloer toen aangepakt. Maar goed, van toen weet ik toen dat je een second opnion kunt vragen.

Chica kijkt nog even Assepoester (ze is ineens helemaaaaaal in de prinsessen helaas.. pft ) en gaat zo naar bed. Ik heb zin in wijn en chocola.. erg he? Ik ga maar voor thee
Chocola: check. En ik ga het niet laten liggen.
Loretta is De Mol. Punt.
Second opinion bij UWV kost 50 euro en duurt paar weken. Ik heb d`r echt geen zin meer in dus ik wacht bericht van werkgever af en zie dan wel weer verder. Maar thanks voor het meedenken.

Ik wil ook chocola! Maar helaas, moet het doen met wortels en melba toastjes
quote:Inad schreef op 17 november 2008 @ 18:53:

[...]

Dat klinkt heel Baklavalanderig Iewwwww.... nu je 't zegt
Peas on earth!
Chica heeft gelijk, prinsessen zíjn ook leuk

Hier weer iets Erwtigs

Xan had heel lief een infraroodlamp voor me gekocht, vanwege zere gewrichten. Zojuist dus lamp aan, Erwt met zere knie op de bank, flikkert lamp van tafel op knie... nu brandplek op knie
Peas on earth!
Pep, je hoeft net per se via UWV te doen, je kan ook gewoon bij Arbo arts zelf vragen of je een andere arts kunt krijgen (neem aan dat het een hele instantie/praktijk is waar je heen gaat?)
Sorry Erwt, moet er wel om lachen.
Wat een gedoe zeg Pep, bah!

Hehe... ik moest wel lachen omdat het wel weer echt iets voor mij is (helaas). Mijn goede voornemen voor 2009: eleganter en charmanter worden!

(Xan moet er nú al om lachen....)

Grijs Monster vindt hoerenlamp trouwens wél lekker!
Peas on earth!
Whaha, heerlijk Erwterig! Onze kat vond het ook altijd heerlijk om mee onder de zonnebank te gaan. Beest lag dan schaamteloos met achterpoten wijd op haar rug te zonnen. Rare doos. Nu geen zonnebank meer. We gebruikten dat ding eigenlijk nauwelijks, dus poes moest er afstand van doen.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Star schreef op 17 november 2008 @ 20:26:

Sorry Erwt, moet er wel om lachen.

Whahahahaa, ik stiekem ook

quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 november 2008 @ 20:24:

Chica heeft gelijk, prinsessen zíjn ook leuk

Vooral die op Erwten zitten zeker?
Ohhh die brandplek doet echt zeerrrrr zeg, maar ik moet er eigenlijk vooral om lachen, omdat het zó dom is .

Grijs Monster is beledigd dat lamp uit is en is nu uit verveling achter iets onzichtbaars aan aan't jagen.

Erwtige prinsessen zijn 't leukst (maar wel 't lompst).

Ik moet eigenlijk even opruimen hier. Xan is de hort op. Morgenmiddag heb ik vrij en ga ik met vriendinnetje naar de dierentuin . Is nog een verlaat verjaardagskadootje voor vriendin. Xan gaat na afloop nog verjaardagsdineetje koken, heel leuk!
Peas on earth!

Vooral Doornroosje en Assepoester zijn favoriet. Allebei blond. Ik promoot de zwartharigen, Sneeuwwitje en Jasmina, een beetje, maar ze moet er maar weinig van hebben. Belle is wel leuk, maar heeft ook "maar bruin haar". Ja, net als jíj en ík Chica. Hoe doen die sprookjesmakers het toch? Blond is bij alle kinderen favoriet lijkt het wel. Was keer onderzoek naar in VS. Bleken ook zwarte kindjes zich meer te identificeren met blanke blonde popjes dan met donkere.

Chica's zwarte barbie (gekrégen, niet gekocht ) heeft trouwens veel grotere tieten dan haar blonde (gekregen ) barbie

Dat van die tieten is erg grappig

Ik had vroeger een donkerharige pop (Lizzy), die ik veéél leuker vond dan de blonde pop van vriendinnetje (maar ja, Lizzy had zo'n lachgeluidje, terwijl blonde mokkel alleen maar kon huilen ).

Over tieten gesproken, had ik al gemeld dat ik geen SuperTieten heb gekregen van De Stomme Pil? Ik voldoe dus niet aan het donkerharigepoppenbeeld
Peas on earth!
Hahaha. Maar de donkerharige barbies hebben ook kleine tieten hoor. Alleen de afrobabries hebben megatieten, zeg maar.
Ohh zó! (verkeerd gelezen). Das dan weer geruststellend, dat ik tóch aan't poppenbeeld voldoe!

Pfff wat is die Tyra Banks toch vreselijk!
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven