Het stamcafé XIV
donderdag 19 mei 2016 om 20:18
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
dinsdag 24 mei 2016 om 16:15
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 24 mei 2016 @ 15:56:
[...]
Grapjas. Maar het is idd een licht motortoertocht. 1 liter.
Gaat voor mij hard zat
Iets met damn you en autocorrect?
Maar leuk, dat is zo'n tweecilindertje toch? Hard gaan ze niet, maar ze klinken echt briljant!
[...]
Grapjas. Maar het is idd een licht motortoertocht. 1 liter.
Gaat voor mij hard zat
Iets met damn you en autocorrect?
Maar leuk, dat is zo'n tweecilindertje toch? Hard gaan ze niet, maar ze klinken echt briljant!
Oh dear, how sad, never mind.
dinsdag 24 mei 2016 om 16:18
dinsdag 24 mei 2016 om 16:29
quote:yette schreef op 24 mei 2016 @ 16:18:
[...]
Ik heb altijd joekels. Maar als de kinderen de deur uit zijn, wil ik een MGB Zal wel even wennen zijn, die kan vrijwel onder mijn huidige Grand Voyager door - iets ander referentiekader dus Jij staat graag regelmatig op de vluchtstrook?
[...]
Ik heb altijd joekels. Maar als de kinderen de deur uit zijn, wil ik een MGB Zal wel even wennen zijn, die kan vrijwel onder mijn huidige Grand Voyager door - iets ander referentiekader dus Jij staat graag regelmatig op de vluchtstrook?
Oh dear, how sad, never mind.
dinsdag 24 mei 2016 om 16:30
quote:yette schreef op 24 mei 2016 @ 16:18:
[...]
Ik heb altijd joekels. Maar als de kinderen de deur uit zijn, wil ik een MGB Zal wel even wennen zijn, die kan vrijwel onder mijn huidige Grand Voyager door - iets ander referentiekader dus Ik droom ook van een MGB!!! Toen we op zoek waren naar een tweedehandsje kwam er een sportding van Mitsubbishi sport 2-zitter cabrio voorbij. Ik zag me al helemaal met de haren in de wind rijden. Man en ik stappen in, (ik ben de chauffeur) garagist zit naast me geknield en legt me e.e.a. uit. Kijk ik naast me: zit man met zijn kin op zijn borst en zijn knieën tegen zijn kin en hij zei heel zachtjes: 'schatje, dat past niet'. Ik heb nog overwogen om van man te wisselen, maar het is toch een andere auto geworden.
[...]
Ik heb altijd joekels. Maar als de kinderen de deur uit zijn, wil ik een MGB Zal wel even wennen zijn, die kan vrijwel onder mijn huidige Grand Voyager door - iets ander referentiekader dus Ik droom ook van een MGB!!! Toen we op zoek waren naar een tweedehandsje kwam er een sportding van Mitsubbishi sport 2-zitter cabrio voorbij. Ik zag me al helemaal met de haren in de wind rijden. Man en ik stappen in, (ik ben de chauffeur) garagist zit naast me geknield en legt me e.e.a. uit. Kijk ik naast me: zit man met zijn kin op zijn borst en zijn knieën tegen zijn kin en hij zei heel zachtjes: 'schatje, dat past niet'. Ik heb nog overwogen om van man te wisselen, maar het is toch een andere auto geworden.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 24 mei 2016 om 16:42
quote:Oudblond schreef op 24 mei 2016 @ 16:30:
[...]
Ik droom ook van een MGB!!! Toen we op zoek waren naar een tweedehandsje kwam er een sportding van Mitsubbishi sport 2-zitter cabrio voorbij. Ik zag me al helemaal met de haren in de wind rijden. Man en ik stappen in, (ik ben de chauffeur) garagist zit naast me geknield en legt me e.e.a. uit. Kijk ik naast me: zit man met zijn kin op zijn borst en zijn knieën tegen zijn kin en hij zei heel zachtjes: 'schatje, dat past niet'. Ik heb nog overwogen om van man te wisselen, maar het is toch een andere auto geworden.
[...]
Ik droom ook van een MGB!!! Toen we op zoek waren naar een tweedehandsje kwam er een sportding van Mitsubbishi sport 2-zitter cabrio voorbij. Ik zag me al helemaal met de haren in de wind rijden. Man en ik stappen in, (ik ben de chauffeur) garagist zit naast me geknield en legt me e.e.a. uit. Kijk ik naast me: zit man met zijn kin op zijn borst en zijn knieën tegen zijn kin en hij zei heel zachtjes: 'schatje, dat past niet'. Ik heb nog overwogen om van man te wisselen, maar het is toch een andere auto geworden.
dinsdag 24 mei 2016 om 16:53
quote:Hayek schreef op 24 mei 2016 @ 16:29:
[...]
Jij staat graag regelmatig op de vluchtstrook?
Valt wel mee toch?
Mijn eerste auto werd bij nader inzien geen MGB omdat ik vond dat ik dan beter moest kunnen sleutelen èn een garage moest hebben. Maar ik ben ze altijd mooi blijven vinden. Lijkt me een leuke hobby
[...]
Jij staat graag regelmatig op de vluchtstrook?
Valt wel mee toch?
Mijn eerste auto werd bij nader inzien geen MGB omdat ik vond dat ik dan beter moest kunnen sleutelen èn een garage moest hebben. Maar ik ben ze altijd mooi blijven vinden. Lijkt me een leuke hobby
dinsdag 24 mei 2016 om 16:59
dinsdag 24 mei 2016 om 17:01
quote:Eleonora-1 schreef op 24 mei 2016 @ 15:52:
[...]
Je moet wel kiezen wieze bruidsmeisje je wil zijn.
Ik ga in het roze met rushes en Solo in het blauw....
En alles moet bijpassend zijn. tja, aangezien onze verloving niet omgezet wordt in een trouwerij blijkbaar, wil ik wel jouw bruidsmeisje zijn hoor
[...]
Je moet wel kiezen wieze bruidsmeisje je wil zijn.
Ik ga in het roze met rushes en Solo in het blauw....
En alles moet bijpassend zijn. tja, aangezien onze verloving niet omgezet wordt in een trouwerij blijkbaar, wil ik wel jouw bruidsmeisje zijn hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 24 mei 2016 om 17:02
quote:Eleonora-1 schreef op 24 mei 2016 @ 15:54:
Laten we hoe heet 'ie, die zigeunerzanger, vragen voor het feest.
Hij van dat ene liedje.
Kaylie?
Die met die losse stropdas.
En dan met z'n allen twerken in een rondje. "fluistert Django Wagner"
en het liedje heet Kali
Laten we hoe heet 'ie, die zigeunerzanger, vragen voor het feest.
Hij van dat ene liedje.
Kaylie?
Die met die losse stropdas.
En dan met z'n allen twerken in een rondje. "fluistert Django Wagner"
en het liedje heet Kali
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best