Ontzwangeren

25-05-2016 15:40 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang deed je erover en waar had je last van?

Ik ben nu drie maanden geleden bevallen en ik merk het volgende:

Problemen met stoelgang

Snel piekeren/ bang

Moeite met slapen

Sneller emotioneel

Ze zeggen niet voor niks negen maanden op, negen maanden af...
Geen idee eerlijk gezegd, was wel een paar maanden wat prikkelbaarder en emotioneler maar dat was volgens mij ook gewoon aan de vermoeidheid te wijten. Stoelgang was ook een tijdje wat lastiger maar na een maand of 2-3 ging dat eigenlijk ook wel weer goed (kwam wel snel op gang, maar had veel rommelende darmen en op het laatste moment pas voelen dat je moet enzo).

Piekeren en angst houden we denk ik de rest van ons leven mbt je kind haha.
Ik weet het ook niet meer. Ik was blij dat ze eruit waren
Ik had het idee dat de meeste hormonen wel verdwenen waren na een maand of 3/4. Nu na 9 maanden heb ik nog wel steeds last van m'n bekken, ik loop hiervoor nog bij de fysio.
Na een maand of 2 was ik hormonaal weer op de rit maar had nog heel lang, en nu nog soms, problemen met mm bekken. Verder viel het lichamelijk reuze mee
Ik ben 5.5 week geleden bevallen. Heb me nog nooit zo fit enerergiek en happy gevoeld. Bloeding en hechtingen na een week geen last meer van gehad. Kan alleen maar positieve dingen benoemen eigenlijk.. (klopt snel af) ow, 1 ding wat wel minder is, menstruatie is weer begonnen haha
Van mijn bekken heb ik wel een jaar last gehad. Na drie maanden had ik het idee dat ik nét begon te functioneren. Bevalling ging ok, maar wel een heel pittig herstel gehad.
quote:Dormouse schreef op 25 mei 2016 @ 15:43:

Geen idee eerlijk gezegd, was wel een paar maanden wat prikkelbaarder en emotioneler maar dat was volgens mij ook gewoon aan de vermoeidheid te wijten. Stoelgang was ook een tijdje wat lastiger maar na een maand of 2-3 ging dat eigenlijk ook wel weer goed (kwam wel snel op gang, maar had veel rommelende darmen en op het laatste moment pas voelen dat je moet enzo).

Piekeren en angst houden we denk ik de rest van ons leven mbt je kind haha.Herkenbaar. Ik vind het ook heel lastig om te voelen of ik naar de wc moet. En langer ophouden is ook een probleem. Fijn te lezen dat het goed komt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven