Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
kunnen is willen toch ?
Nee, andersom, willen is kunnen.
en kunnen is genieten!
En genieten is .....
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Hmm ja, willen is kunnen idd, al weet ik natuurlijk totaal niet hoe zijn privé leven eruit ziet en werken we wisselende diensten (hij heeft daar zelfs nog een baan bij van 2 avonden/nachten in de week) Als we samen werken zijn we allebei niet thuis, als we om de beurt werken kan het natuurlijk ook al niet. Maar goed, vooralsnog wacht ik af, vanavond zie ik hem weer, en morgen overdag ook. Donderdag overdag ook al trouwens! Moet niet te gek worden, haha

Als het te lang duurt zoek ik wel een nieuwe!
Nou, volgens mij is die van mij weer op de markt hoor Toy.

Ik krijg sterk de indruk dat het niet meer zo hoeft van meneer sv.

Zal je altijd zien dat ik morgen een sms van hem krijg, maar ik heb het idee dat hij probeert het een beetje dood te laten bloeden.

Ik heb hem vanavond maar weer eens gepolst, maar hij maakte geen aanstalten om iets af te spreken. Hij zei dat hij vroeg naar bed ging.

Ik heb vervolgens gezegd dat hij maar moet laten weten wanneer hij weer kan.

Dat zal hij doen, maar ja, dat zei hij anderhalve week geleden ook. Toen hoorde ik ook niets.

Ik ga nu maar afwachten denk ik, ik heb even genoeg gedaan.

Ik zal het wel zien.

Wordt vervolgd...
Lijkt me niet zo leuk om te merken Geheim. Maar ga hem inderdaad niet achterna lopen, graag of niet. (dat vind ik tenminste de beste, niet altijd gemakkelijkste, manier) Als hij merkt dat je niet zomaar zonder meer en alleen voor hem beschikbaar bent wordt het vaak ineens een stuk aantrekkelijker! Maar goed, bij ons is het nog niet eens zover gekomen (zover als we zouden willen) dus ik heb gemakkelijk praten. Ik ga niet meer vragen wanneer hij kan, ga gewoon iets zeggen van... 'Tja, jij hebt het ook zo druk hè'
quote:Miss thang schreef op 18 november 2008 @ 10:43:

En genieten is ........keukenzeil.
Nou ja, jij ziet hem tenminste nog. Ik kan me al bijna niet meer herinneren hoe zijn ... voelt, smaakt. Foto's genoeg, ook recente, dus ik weet nog heel goed hoe hij er uit ziet.

Wat zal ik zeggen, hij doet zijn best om het op afstand spannend te houden en ik moet zeggen dat dat werkt. Ik heb me er bij neer gelegd dat het alleen op afstand zal zijn. Nou ja, bijna dan. Ik blijf zwak. En ik moet daar mee leven.

Zo achterlijk eigenlijk, in een echte relatie was ik allang afgehaakt.
Ik vind het leuk om je verhaal te lezen Toy! Kan me het begingevoel nog zo goed herinneren!
@ Toy: Nou ja, dat denk ik dus ook, ik heb hem nu 2 keer gevraagd om een afspraak. Ik heb 2 keer nul op het rekest gekregen.

Ik weet niet meer precies wie van ons het initiatief voor de afspraken daarvoor genomen heeft, maar ik ben nu wel even klaar.

Nu is hij aan de beurt, en anders maar niet.

Ik ben wel graag gewild, als hij zijn interesse kwijt is, dan hoeft het van mij ook niet meer.

Maar ja, wat dan?

Ik vind het toch wel leuk om een sv te hebben....
exact. Dat is ook mijn probleem
quote:Mac123 schreef op 18 november 2008 @ 12:27:

Zo achterlijk eigenlijk, in een echte relatie was ik allang afgehaakt.Raar he? Ik ook hoor, al maanden geleden...
Ik denk dat je in feit ook al bént afgehaakt, net zoals hij al is afgehaakt. Ook begrijp ik niet waarom je -zoals je zelf zegt- zo zwak blijft. Je danst volledig naar zijn pijpen en bent op afroep beschikbaar, als híj dat wil en als híj zin heeft. Da's nou niet echt een ideale situatie (understatement).
quote:Q-Q schreef op 18 november 2008 @ 12:34:

@ Mac: Ik denk dat je in feit ook al bént afgehaakt, net zoals hij al is afgehaakt. Ook begrijp ik niet waarom je -zoals je zelf zegt- zo zwak blijft. Je danst volledig naar zijn pijpen en bent op afroep beschikbaar, als híj dat wil en als híj zin heeft. Da's nou niet echt een ideale situatie (understatement).
Geheim en Mac, een nieuwe sv heb je zo gevonden hoor!
Geheim, inderdaad niet achter hem aan gaan lopen, hoor. Je hebt twee keer laten weten dat jij nog wil, als hij ook nog wil, kan hij actie ondernemen!

En het is wat Stew zegt, een nieuwe sv is zo gevonden
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
WAAR DAN ????
Hier.
Dat roept iedereen, maar waar dan? Op internet vind ik het er allemaal te dik bovenop liggen en in de kroeg kom ik nooit. Als ik uitga is het meestal met man en andere vrienden/vriendinnen en die hoeven het nou ook weer niet te weten. Collega's komen ook niet in aanmerking en buurmannen al helemaal niet.
Helemaal mee eens Mac. Aan dit forum heb ik natuurlijk zowieso al niets.

Ik heb best regelmatig een leuke flirt, maar van flirt naar sv is nogal een stap. En hoe kom je daar?

Bovendien moet je iemand ook nog goed genoeg leren kennen om hem te vertrouwen, je hebt tenslotte nogal wat te verliezen.

Nee, ik vind het maar moeilijk.
quote:stewardess schreef op 18 november 2008 @ 13:07:

Hier.Gaat "oester-stewardess" ons nu vertellen dat ze een nieuwe SV heeft?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Haha, je weet toch dat ik bijna bij de M van Magiker ben, jouw beurt komt nog.Ik geef alleen maar tips, maar inderdaad daar heeft Geheim niks aan.Briefje bij de supermarkt mischien?
Scherp Magiker...

Is Stew ten prooi gevallen aan dmjn???
Ja, met mijn telefoonnummer erbij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven