Hoe komt hij klaar?

26-05-2016 09:17 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
[Sorry lukt me niet om titel te corrigeren, moet zijn: HOE VAAK KOMT HIJ KLAAR?]

Kom er met googlen er niet helemaal uit, dus ik dacht ik vraag het aan jullie. Kon hier een dergelijk topic ook niet zo 1-2-3 terug vinden.

Ik ben 46 jaar en was tot 2 jaar geleden in vorige relaties niet zo veel bezig met sex. Dat kwam denk ik mede omdat op één of andere manier mijn vorige sexpartners allemaal toevallig op erg op hun eigen genot gericht waren. Toeval of niet, nu heb ik voor het eerst een vriend (sinds 2 jaar dus) die wat dat betreft prima in balans is: hij vind het heerlijk om met mij bezig te zijn tijdens de sex (dol op beffen bijv., wat hij ook érg lekker doet) en geniet ook erg van alles wat ik bij hem doe. Nu is sex voor mij een fijne 'hobby' geworden :-) . Wat mij het meest opviel bij mijn vriend t.o.v. eerdere relaties is dat hij best vaak klaarkomt: toch minimaal 2 keer gemiddeld per vrijpartij. Gemiddeld dus. Het varieert van 1 (lekker vluggertje) tot soms 5 keer. Dit voelt allemaal heel ontspannen en goed aan. Nu ben ik gewoon heel nieuwsgierig: hoe vaak komt jullie vent gemiddeld klaar? Natuurlijk snap ik dat dat per keer varieert, maar wat is in jouw beleving jullie 'gemiddelde'?

Hoe vaak komt hij gemiddeld klaar?

Totaal aantal stemmen: 107

Gewoon; 1x per keer (75%)
gemiddeld 2x per keer (17%)
gemiddeld 3x per keer (3%)
vaker dan 3x (6%)
anoniem_290999 wijzigde dit bericht op 26-05-2016 09:24
Reden: SCHRIJFFOUT IN TITEL, MOET ZIJN: "hoe VAAK komt hij klaar?"
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een keer.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe oud je vriend is? 18 ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Hoe komt hij klaar vs hoe vaak komt hij klaar, nogal een verschilletje
Een keer of niet. Vriend is 25 jaar.
Alle reacties Link kopieren
:-) Nee geen 18. Hij is 45. Uit jouw reactie merk ik al dat het opvallend vaak is?
Alle reacties Link kopieren
quote:mjdlh schreef op 26 mei 2016 @ 09:27:

Hoe komt hij klaar vs hoe vaak komt hij klaar, nogal een verschilletje Typefout in titel. Is niet meer te corrigeren. Moet zijn: "hoe VAAK".
quote:TopicOpener schreef op 26 mei 2016 @ 09:29:

:-) Nee geen 18. Hij is 45. Uit jouw reactie merk ik al dat het opvallend vaak is?



ik heb al heel wat mannen gehad en vind 2x dan niet zo opvallend vaak. 5x wel.

2x gebeurt misschien niet zo vaak meer als je een langere relatie hebt, maar bij een nieuwe relatie of one night stand zijn de meeste mannen er goed voor te porren.

5x ... ja dat is een olympisch zaadkanon.

Die kom je maar sporadisch tegen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vaak ja en ik zou er niet van gecharmeerd zijn eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
5x, really?

Hier wil een tweede keer nog wel eens lukken, maar dan is het wel echt klaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 26 mei 2016 @ 09:32:

[...]





ik heb al heel wat mannen gehad en vind 2x dan niet zo opvallend vaak. 5x wel.

2x gebeurt misschien niet zo vaak meer als je een langere relatie hebt, maar bij een nieuwe relatie of one night stand zijn de meeste mannen er goed voor te porren.

5x ... ja dat is een olympisch zaadkanon.

Die kom je maar sporadisch tegen.Die 5x is natuurlijk voor ons ook bijzonder. Zou denk ik zoiets als 1x per 2 maanden voorkomen. Voor m'n gevoel, hou geen logboek bij :-)
quote:coralie76 schreef op 26 mei 2016 @ 09:32:

[...]





ik heb al heel wat mannen gehad en vind 2x dan niet zo opvallend vaak. 5x wel.

2x gebeurt misschien niet zo vaak meer als je een langere relatie hebt, maar bij een nieuwe relatie of one night stand zijn de meeste mannen er goed voor te porren.

5x ... ja dat is een olympisch zaadkanon.

Die kom je maar sporadisch tegen.
quote:wyandotje schreef op 26 mei 2016 @ 09:33:

Ik vind het vaak ja en ik zou er niet van gecharmeerd zijn eigenlijk.Want....?
Alle reacties Link kopieren
Ik (man 30) moet er niet aan denken 5x achter elkaar klaar te komen. 1x klaarkomen is fysiek en mentaal een enorme ontlading. Daarna wil ik gewoon tegen mijn vriendin aankruipen. Fysiek zou mijn lichaam wel weer in staat zijn na een minuut of 15 a 30. Maar die behoefte heb ik totaal niet. Toen ik 18 was kon het na een minuut of 5 wel weer.



Maar tweede keer is sowieso niet zo leuk als de eerste keer. Orgasme komt sneller, minder heftig, maar daarna voelt het gereedschap ook niet prettig. Net alsof het bont en blauw is....



Heb gelukkig wel redelijk goed invloed op wanneer mijn eerste orgasme komt en kan dat daarmee uitstellen tot mijn partner ook is klaargekomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Stormkraft schreef op 26 mei 2016 @ 09:38:

[...]





Want....?Omdat ik na een keer wel klaar ben. Als ik zelf eenmaal klaar ben gekomen ben ik direct niet meer geil en heb dan ook geen zin meer om door te gaan. Dus dat zou wel sneu voor mijn man zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:wyandotje schreef op 26 mei 2016 @ 09:33:

Ik vind het vaak ja en ik zou er niet van gecharmeerd zijn eigenlijk.Ja wij houden er wel van om er soms flink de tijd voor te nemen. Dan voelt die 3 of 4x (5x bij uitzondering heel natuurlijk in ons spel.
anoniem_290999 wijzigde dit bericht op 26-05-2016 09:44
Reden: Typefouten, sorry
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:TopicOpener schreef op 26 mei 2016 @ 09:43:

[...]



Ja wij houden er wel van om er soms flink de tijd voor te nemen. Dan voelt die 3 of 4x (5x bij uitzondering€ heel natuurlijk in ons spel.Wij nemen ook de tijd maar wij verkennen misschien andere werelden dan jullie.
Alle reacties Link kopieren
quote:TopicOpener schreef op 26 mei 2016 @ 09:32:

[...]



Typefout in titel. Is niet meer te corrigeren. Moet zijn: "hoe VAAK".

Misschien maak ik daar ook nog 's een topic/poll van :-)

"HOE komt hij klaar? (hoe is verhouding tussen in je vagina klaarkomen en alle andere varianten?)"
Alle reacties Link kopieren
Ik kom altijd maar een keer klaar. Wij neuken zelfs soms meerdere keren per dag en ik masturbeer soms ook nog, maar dan kom ik pas bij de laatste neukpartij klaar. Dit is zeker niet gemiddeld of normaal, volgens mijn vriendin dan Meeste mannen die vakere neuken komen dan ook vaker klaar.
-
Alle reacties Link kopieren
Nou om 5 keer een orgasme te krijgen met mijn vrouw moet het wel heel speciaal zijn. Laatste keer kan ik me nog wel heugen, hotelletje, kind bij opa en oma, toen wou het wel. Conclusie achteraf was toch dat het laatste orgasme ook niet super prettig meer was en we bij 3 ook hadden kunnen stoppen.
fietsen varen vrouwelijk doen
5x is wel erg veel.

Hoe lang zijn jullie dan bezig?
Alle reacties Link kopieren
quote:Crazyinlovee schreef op 26 mei 2016 @ 10:02:

5x is wel erg veel.

Hoe lang zijn jullie dan bezig?De hele dag?
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 26 mei 2016 @ 09:59:

Ik kom altijd maar een keer klaar. Wij neuken zelfs soms meerdere keren per dag en ik masturbeer soms ook nog, maar dan kom ik pas bij de laatste neukpartij klaar. Dit is zeker niet gemiddeld of normaal, volgens mijn vriendin dan Meeste mannen die vakere neuken komen dan ook vaker klaar.Als je dan 'in' je vriendin zit dan wíl je toch klaarkomen?
Alle reacties Link kopieren
quote:wyandotje schreef op 26 mei 2016 @ 10:03:

[...]



De hele dag?Bijvoorbeeld lange ochtend in weekend; een uur of 3 tot 4
Alle reacties Link kopieren
quote:TopicOpener schreef op 26 mei 2016 @ 10:05:

[...]



Bijvoorbeeld lange ochtend in weekend; een uur of 3 tot 4Wij ook zoiets maar het draait niet alleen om klaar komen hier. Ik mag sowieso pas aan het einde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven