De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!

10-09-2008 21:32 3178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pfff. Ik ben m'n uitkering aan het aanvragen via internet en dat gaat Traaaaaaaag. Niet te zuinig. Ben al een half uur bezig en heb alleen nog maar m'n telefoonnummers in kunnen voeren.

Grr.
Amy, op Hyves al gefeliciteerd, maar ook hier; Van harte meiske. Maak er een mooie dag van. * smak *
Amy, van harte gefeliciteerd! Laat je lekker verwennen!

DDDJ, oeh, da's irritant als het zooo traag gaat he? Ben je inmiddels wat verder?

Kay, en...actie in de tent??

Ben net al even de stad ingeweest. We waren vanmorgen echt ontzettend vroeg in de kleren. Man zijn nieuwe auto werd afgeleverd. En ja, jullie weten hoe mannen dan zijn...haha..het is net een kind die in een speelgoed winkel loopt joh. Helemaal glunderend van trots. Die rijdt vandaag vast stad en land af..:)Ga vanmiddag denk ik nog even de laatste bladeren uit de tuin harken, hebben we dat ook maar weer gehad.

Nou fijne dag!
Amy, van harte meid!! ! Fijne dag vandaag!! vier je het nog vandaag? of dit weekend??

Ratje, gefeliciteerd met je zoon!! Das wat je noemt een spoedbevalling !! Gelukkig is je wens van een waterbevalling wel uitgekomen!! Top!

Kay, sterkte meissie..... zal niet meevallen allemaal, dat wachten.... effe een dansje....

Noa, vertel me wat over mannen en hun (nieuwe) auto.. ..is soms bij de konijnen af, zo erg.... dacht dat het wel over was nu we een station rijden, maar zelfs daar moeten nu speciale velgen onder.. :puke: ... man, doe me een plezier..... ow leuk klusje die bladeren, vooral met Lotte samen, grootste pret kan ik je vertellen!!

Dddj, jij succes meid, met je aanmelden bij CWI (of ander bureau?), tis zo'n rotkklus.. .. ik hoop dat er gewoon snel een baantje op je pad komt.... met Daphne alles ok? en poepprobleem?

Effe posten..... en verder bijlezen...

Brabbel, ken het haar-probleem... heb ook zo'n moment van: wat ga ik ermee doen? ga snel even naar je jurk kijken. Groot gelijk van die schoenen, vond ik ook belachelijk.... Hoest nu met Kaj? en de rest van de family?

Nala, heerlijk genoten bij je sch.spec.? succes met het keukengedoe!!

Hera, sterkte meissie! Knuf voor jullie allemaal...

12-9, fijn dat Fenne het nu zo goed doet!!! geniet er lekker van dit weekend!!

Frans, heb ook al zo'n hekel aan van die overdrijvers en aandachtzoekers....

verder weet ik het niet meer......

hier een druk weekie achter de rug.... men das vermoeiend iemand inwerken.....

en dan had Yannick ook nog verhoging vorige week, 's-nachts koorts maar volgende dag weer ok.... heeft wel al een week weinig trek, eet vrij slecht voor zijn doen... twee van de drie maaltijden gaan erin, maar niet alledrie.... soms frusterend, maar ja... ik mag niet klagen heb ik hier begrepen...

verder gewoon veel te doen en af te regelen.... geen spannend nieuwe dingen gebeurd...
Amy, van harte met je verjaardag.

Maak er een mooie dag van.
Mosterdsoepje iemand?

Ik heb er 2,5 uur over gedaan om via internet een uitkering aan te vragen. Daarna was ik op zoek naar mijn papieren over de aanrijding van afgelopen juli, maar die zijn foetsie. Heel handig als je de contactpersoon nodig hebt. En toen stond ik voor een dicht postkantoor, waar een voor mij aangetekende brief ligt van de advocaat van soon-to-be ex-Baas. Wat een ochtend. Allemaal natuurlijk van ondergeschikt belang en relativerend is er ook niet echt wat aan de hand, maar het gaat allemaal eventjes niet vanzelf.

Dus ik zit bij te komen met een mosterdsoepje.
voor DDDJ, het is ook een gedoe hoor om een uitkering aan te vragen. Zijn wij nu ook mee bezig voor mijn man. (moet er verplicht 3 maanden uit bij zijn huidige werkgever en mag dan weer terug) pfff ze moeten echt alles hebben/weten.

Noa, mannen en auto's pffff wat een gedoe. Maar wat voor auto hebben jullie nu? En een dikke voor alle gedoe rondom je schoonfamilie.

Stiertje, schijnt inderdaad te heersen dat ze ineens koorts krijgen de buurjongens hebben het ook al gehad. Dus zit eigenlijk te wachten totdat Nick het ook krijgt

Vermoeiend hé iemand inwerken, dan kom je er pas achter hoeveel je vanzelfsprekend doet.

Nog even en dan begin je met je nieuwe baan, heb je er zin in?

Frans, dikke voor jou omdat je schoonzus zo aan het klagen is en iemand zo overdreven aan haar buik zit.

Hoe gaat het verder met je?

Kayleigh, wat balen dat de baby zo eigenwijs blijft zitten....hoop voor je dat het snel begint.

Even posten
Nala, ik las op je hyves dat jullie weekend weg erg geslaagd was. Is het gelukt met de keuken?

Brabbel, een vriendin van mij vertelde (gaat ook trouwen ) dat je ook gewone zwarte schoenen kunt kopen en die in kleur kunt laten spuiten bij de schoenmaker. Misschien is dat wat....

Hoe is het met Kaj en je man? En de oppas weer beter? Zul je altijd zien dat het gebeurt op een moment dat je zelf erg druk bent.

Do, hoe is het met je? Wat zijn de vervolgstappen nu? Wanneer moet je terug komen?

Amy, hopelijk heb je een leuke dag en wordt je lekker verwend

12-9 wat super dat Fenne goed uit de fles drinkt, dat is wel erg fijn. En begrijp ik het goed dat je straks een weekendje weg gaat?

Quintie, hoe is het met je? Hoe reageerde je ouders?

Sorry moet er weer vandoor....

*zwaai voor iedereen*
Lekker DDDJ, een mosterdsoepje...Zelf gemaakt? Waardeloos he, als het allemaal even niet meezit.

Hera, wij hebben nu een Audi A6, en oh oh oh, wat is hij er toch blij mee..haha..Hoe gaat het verder met Luke? Heb je enig idee waar de krampjes ineens vandaan komen?

Brabbel, zoek je nog trouwschoenen? Ik heb de mijne nog, destijds nieuw bij de bruidsjurk gekocht. Weet niet wat je zoekt maar je mag ze voor een zacht prijsje overnemen hoor..

12-9 Waar gaan jullie eigenlijk heen aanstaand weekend?

Stier, pff..vermoeiend he om iemand in te werken. Nog twee weken meid en je begint al op je nieuwe stekkie. Spannend!

Het wordt hier geen bladeren vegen. Het miezert hier zo ineens..getsie, alles is dan zo plakkerig nat. Laat het dus maar mooi even liggen. Oh, er wordt hier ook iemand wakker.

Doei!
* zucht *

En nu heb ik Daphne opgehaald van kdv omdat ze verhoging heeft en hangerig is.

Getverdemme. Is het al morgen?
Knuffel voor Hera, hopelijk voelt Luke zich snel weer helemaal goed!

12-sept, dat is lekker dat Fenne het flesdrinken doorheeft! Enne ik had het keukentje ook gezien en vanmorgen (de laatste!) opgehaald, was idd erg leuk! Dus het sinterklaascadeau voor kayleigh is ook binnen nu!

Oh, ja, Ratje gefeliciteerd met de geboorte van je zoon. Fijn voor je dat het toch nog snel kwam! Jij had ook al veel meer last van van alles enzo, dus ik vergeef je voordringen wel hoor! Maar nu mag ik, haha!

Frans, ik zal je dooddoener even onthouden voor als jij op knappen staat, haha. Nee hoor, ik ben me zelf er ook van bewust dat elke dag er een minder is en het echt niet lang meer kan duren. Enne ik ben ook prikkelbaarder als ik zwanger ben. En volgens mijn collega's ook feller, haha.

O, Amy is jarig, gefeliciteerd meisje! Weer een jaartje erbij. Dat het maar een leuke dag mag worden!

Nog even stier en dan kun je lekker ergens opnieuw beginnen!

DDDJ, gedoe is dat toch zo'n uitkering. Lekker hoor mosterdsoepie! Enne soms kun je het er gewoon niet bij hebben dat niets vanzelf gaat, zucht! Hoop dat alles snel geregeld is nu!
Nou hier dus nog geen nieuws verder. Morgen is man jarig, dus ook nog huis vol. Vanmorgen maar even bvoodschappen enzo gedaan. Kayleigh was op het kdv, dus wel een rustig ochtendje gehad. Nu ligt kayleigh even lekker te slapen, dus heb het nog steeds rustig!

Kayleigh is heel leif voor mijn buik. Als ik er last van heb komt ze bij me en gaat ze sudocreme smeren, want dat helpt vind ze. haha. Ze was ook al onder de indruk van de striae strepen op mijn buik. Vanmorgen kwam ze even vragen of ik nog steeds strepen had. En ging ze allemaal strepen op papier tekenen en dat was dan mijn buik... Ze is wel met haar mama begaan.

Nou ga even hangen op de bank!
DDDJ, ook nog een ziek hangerig meisje. Als het dan niet mee zit zit het ook echt niet mee...

Noa, nog even geen bladeren dus, haha! Je wil niet weten hoe mijn tuin eruit ziet... Man vindt het verschrikkelijk, en doet dus nooit iets en ik voel me er al weken niet meer toe in staat, dus het onkuid staat inmiddels een halve meter hoog, schaam. Ziet er niet uit. De bladeren laat ik deze herfst dan ook lekker liggen. Ik zie het in het voorjaar ofzo wel weer!
Oooh Kay, je geduld wordt wel op de proef gesteld he?! Ik doe een weeëndansje voor je! Wat scheetig dat Kayleigh zo lief is voor je.
Ook nog goed nieuws vandaag;

M'n paps heeft voor mij een en ander afgerond met de verzekering van de tegenpartij, dus, de door mij geleden schade. En dat komt uit op een behoorlijk bedrag waar ik een leuk nieuw autootje van kan gaan kopen.

Fijn.
Kay, oeh wat een dwarsliggertje heb je toch ;)

En joh, laat gaan dat onkruid..hihi..Ik moet zeggen dat ik het bewust binnenkort wil doen aangezien volgend jaar voor mij ook zwaarder gaat worden.

DDDJ, dat is goed nieuws. Heb je verdiend meid. Zoek maar een leuk bakkie uit.

Dacht net Lotte te horen maar ze is weer ingeslapen. Heerlijk, wat een rust. Nog even een koffie drinken en straks maar de boodschappen doen.
Kay . Spaar de dooddoeners maar op hoor. Heb er nog wel een voor je. Die heb je vast ook al gehoord: er is er nog nooit 1 blijven zitten

Leuk dat je man morgen jarig is. Heb je ene cadeautje (en wat dan ?). Dat leidt toch een beetje af! Lief dat kleine Kay zo lief is. Milena is ook wel lief. Gisteren was ze ineens een beetje raar om me heen aan het hangen, dus ik vroeg: wat doe je? Zegt ze: ik wil de baby een kusje geven, hoi baby 'smaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkk' . Lief he?

Hier ook blaadjes in de tuin, heb er al miljoenen geveegd. Het vegen gaat nog wel hier, maar het oprapen vind ik lastiger. Als ik buk dan komt er meteen een golf maagzuur uit (lekkerrr).

Noa, leuk hoor mannen met auto's. Mijne heeft een oldtimer, heeft mij er inmiddels ook 1 aan gesmeerd en aan dat ding wordt ook fanatiek gesleuteld (nou ja niet aan de mijne, die is echt om in te rijden )

DDDJ, hmm hopenlijk valt het mee met Daphne en wordt ze niet echt ziek. Is ze er ook beroerd van, of zheeft ze alleen verhoging. Mooi dat je geld terugkrijgt voor een nieuwe auto!! Jeujj

Hera, hoe is het met jullie? En Luke, heeft hij nog veel last van krampjes? Wanneer ga je weer werken? deze week nog?

Vandaag is man vrij, hij moet zo weer weg weg voor 2 weken. We rommelen een beetje in huis en dat is wel leuk. Net even zomaar een nieuwe eethoek gekocht. We zagen een mooie en waren de oude zat en nu hebben we dus een nieuwe besteld. Leuk!!! Ben helemaal blij nu!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ja, nu snap ik wel waarom de baby blijft zitten...die komt er morgen natuurlijk uit als origineel cadeau

Wat lief dat Kayleigh zo bezig is met de baby en met mama die het zo zwaar heeft.

Leuk Frans zomaar een nieuw eethoek, zet je een foto op hyves?

Jammer dat je man weer wegmoet voor zijn werk. Is hij dan wel op tijd terug voor sinterklaas.

Pfff....wij moeten zelf nog cadeaus bedenken voor de jongens. Heb al wel dingen bedacht voor de oma-sinterklazen maar zo stom geweest om daar alle leuke dingen op te zetten. Dus nog ideeën?

Noa, gave auto! Kan me voorstellen dat je man helemaal blij is.

Luke heeft al een tijdje in vlagen last van krampen en het is nu dus weer een mindere periode.

Zo raar, als je sprayt met neusspray dan stopt hij met huilen. Dus gisteren toch maar even langs de ha of er niks anders aan de hand was.

De ha heeft hem helemaal nagekeken en conclusie was dat het een super gezonde baby is en dat het dus krampjes zijn. Waarom hij op zo op de neusspray reageert wist hij ook niet.

Dus nu gebruiken we druppels tegen krampjes, hou ik bij wat ik eet om te kijken of we daar een patroon in kunnen ontdekken....verwacht ik niet omdat hij de ene keer voor het eten begint te huilen en de andere keer na het eten.

En als de pijn te erg wordt gewoon een zetpil geven kon helemaal geen kwaad.

Zo sneu, dan ligt hij lekker op schoot te brabbelen (zo schattig ) en dan begint hij ineens heel hard te huilen en dan weer te lachen.

Vandaag weer gewerkt vond het erg zwaar. Komt natuurlijk ook omdat Luke nu veel gedragen wil worden en ik dus zelf al meer last had. Net dus even lekker samen met Luke op de bank geslapen

Nu slaapt Luke ook nog lekker en Nick is ook nog in diepe rust. Heerlijk even tijd om te ontspannen.

Ga dus even rustig mail checken etc.

Groetjes
DDDJ, wat fijn dat het nu geregeld is met de verzekering en dat je een leuke auto terug kunt kopen!
Ratje gefeliciteerd met je zoon.. hoe het ie ?

DDDJ toch wat leuks aan overgehouden, en hopelijk een leuk 2de hands autootje..

Wat een kut zooi bij het UWV he ! Hou op schei uit..

Hera ff lekker ontspannen nu Luke slaapt, geniet ervan.

Misschien wel een idee voor schoenen.

Vind het zo en zo wel leuk om op te zoek te gaan naar pumps met mijn vriendinnen.. Gaat lukken. en anders onthou ik jouw tip/

Kay zal je zien, komt de kleine morgen, als het huis vol zit met visite hahahah je kan mij wegbrengen.

Ielgh hou op over bladeren.. blijf vegen, wat ook zo irritant is, is dat je met de kinderwagen buiten loopt, door de bladeren en dan kom je thuis, denk je blaadjes aan je banden is het STRONT ieelllghhhh lekkere baasjes die hun honden op straat laten schijten, heb zelf een hond maar daar heb ik zo`n hekel aan !

Hier gaat het stukje bij beetje beter, vriendlief is ook meer ontspannen. Mams is al aan de betere hand die heeft vandaag opgepast en dan haal ik morgen de dag van maandag in.
Sorry meiden, nog steeds geen tijd gehad om bij te lezen.

Maar kijk tuurlijk wel af en toe of Kayleigh al bevallen is.
Goedemorgen!

Even wat mensen jaloers maken: ik werd vanochtend om 7.45 wakker van MIlena's gezellige gebabbel. Ze heeft nog tot 8.15 in haar eigen bedje met haar knuffels liggen kletsen voordat ze eruit wilde!!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
heerlijk he Frans pff kaj lag om 6.45 al te brabbelen en aandacht van mij te trekken hahah en dan weet ik al dat er een broekenpoeper in bed ligt hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven