De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!
woensdag 19 november 2008 om 10:15
Kennen jullie ze ook DE Traprenovatie bekend van TV? heb er gisteren een trap besteld...... even stil van geworden toen ik de prijs hoorde, maar wil dit al jaren en wil echt niet weer die trap schuren en schilderen....
dus toch maar gedaan en afbetalen in drie jaar.... rente is trouwens ook nog aftrekbaar.... maar men! wat een geld zeg, ga ik ook doen, zo'n bedrijfje opstarten.. .. hahaha
dus toch maar gedaan en afbetalen in drie jaar.... rente is trouwens ook nog aftrekbaar.... maar men! wat een geld zeg, ga ik ook doen, zo'n bedrijfje opstarten.. .. hahaha
woensdag 19 november 2008 om 10:35
woensdag 19 november 2008 om 10:42
Eventjes nog want heb genoeg te doen vandaag...
Kay gefeliciteerd met je man! Heb je hem een speciaal verjaardagscadeau kunnen geven vannacht misschien??
Amy te laat maar alsnog van harte meid! Heb je het gevierd?
DDDJ das mooi zeg, dat je zo'n forse vergoeding krijgt. Balen dat het nog niet wil vlotten met een nieuwe job. Maar alles komt goed op de juiste tijd hoor... dat weet ik zeker!
Stier das luxe zeg... zo'n lang weekend! Ga je wat leuks doen?
Ratje das vlot, gefeliciteerd met je zoontje!
Even kort op jullie vragen: mijn ouders waren helemaal beduusd! Mijn moeder huilen en zelfs mijn vader had tranen in zijn ogen. Die dook verdacht snel de kast in om een paar biertjes te pakken, om er met droge oogjes uit te komen, hahaha. Hartstikke leuk om te vertellen. Verder maar weer wachten, ben nu 6 weken. Over 4 weken precies krijg ik de termijnecho, kan niet wachten.
En m'n haar, uiteindelijk heb ik toch alleen puntjes geknipt. Vond het toch zonde van de lenge en vriend smeekte me ook zowat om het niet te knippen. De kleur is wel drastisch veranderd; chocoladebruin!! Hihi echt heel wat anders maar ik krijg er veel complimenten over. Ik was ontevreden over de foto's die we hebben gemaakt, dus zal vandaag een nieuwe poging doen.
Fijne dag!
Kay gefeliciteerd met je man! Heb je hem een speciaal verjaardagscadeau kunnen geven vannacht misschien??
Amy te laat maar alsnog van harte meid! Heb je het gevierd?
DDDJ das mooi zeg, dat je zo'n forse vergoeding krijgt. Balen dat het nog niet wil vlotten met een nieuwe job. Maar alles komt goed op de juiste tijd hoor... dat weet ik zeker!
Stier das luxe zeg... zo'n lang weekend! Ga je wat leuks doen?
Ratje das vlot, gefeliciteerd met je zoontje!
Even kort op jullie vragen: mijn ouders waren helemaal beduusd! Mijn moeder huilen en zelfs mijn vader had tranen in zijn ogen. Die dook verdacht snel de kast in om een paar biertjes te pakken, om er met droge oogjes uit te komen, hahaha. Hartstikke leuk om te vertellen. Verder maar weer wachten, ben nu 6 weken. Over 4 weken precies krijg ik de termijnecho, kan niet wachten.
En m'n haar, uiteindelijk heb ik toch alleen puntjes geknipt. Vond het toch zonde van de lenge en vriend smeekte me ook zowat om het niet te knippen. De kleur is wel drastisch veranderd; chocoladebruin!! Hihi echt heel wat anders maar ik krijg er veel complimenten over. Ik was ontevreden over de foto's die we hebben gemaakt, dus zal vandaag een nieuwe poging doen.
Fijne dag!
woensdag 19 november 2008 om 11:35
Jullie zijn lekker stel zeg.
Ik werd om half 4 gewekt door gebrabbel, maar daarna pas om 8.45 waardoor we dus veel te laat op kdv waren.
Amy, nog van harte.
Kay, gefeliciteerd met je man en tom?????????????????
Quintie, wat leuk dat je ouders zo ontroerd waren.
Moet er alweer vandoor, hondje wil naar buiten en Fenne wil eten.
Ik werd om half 4 gewekt door gebrabbel, maar daarna pas om 8.45 waardoor we dus veel te laat op kdv waren.
Amy, nog van harte.
Kay, gefeliciteerd met je man en tom?????????????????
Quintie, wat leuk dat je ouders zo ontroerd waren.
Moet er alweer vandoor, hondje wil naar buiten en Fenne wil eten.
woensdag 19 november 2008 om 14:25
Kayleigh gefeliciteerd met je man.
12-9 wel fijn dat je na die tijd nog even hebt geslapen. Was dat de 1e keer dat Fenne in de nacht wakker werd? Dan ben je al op de juiste weg.
Frans, wat fijn dat je vanmorgen lekker rustig wakker kon worden (moet eerlijk zeggen dat dit bij ons bijna altijd gebeurd )
Quintie, fijn dat ze zo enthousiast waren. Ben wel erg benieuwd naar je kapsel.
Ga nu Nick even naar bed brengen.
Doei
12-9 wel fijn dat je na die tijd nog even hebt geslapen. Was dat de 1e keer dat Fenne in de nacht wakker werd? Dan ben je al op de juiste weg.
Frans, wat fijn dat je vanmorgen lekker rustig wakker kon worden (moet eerlijk zeggen dat dit bij ons bijna altijd gebeurd )
Quintie, fijn dat ze zo enthousiast waren. Ben wel erg benieuwd naar je kapsel.
Ga nu Nick even naar bed brengen.
Doei
woensdag 19 november 2008 om 20:46
Zoowhee Kay nog niet bevallen!
Ratjetoe wel, gefeliciteerd
Brab dus je gaat voor eggie met jurk en schoenen.
Ik heb nog echte trouwschoenen, mt.38, ivoor kleur, mag je lenen hoor, als ze passen/de kleur goed is.
Stier ik zou willen dat jij hier in de buurt woonde, had je hier komen werken!
Quint leuk leuk het aan je ouders verteld.
En hoe voel je je verder?
Noa ik ben een leek op auto gebied, maar die weet ik wel, das een mooie.
En had nog niet gezegd, maar super dat je weer een dochter krijgt.
Stier roept "arme man" en ik denk: "mazzelaar"
Hera is jouw man zn job dan kwijt? ik dacht dat ie zelf iets ging doen. En hoe gaat het met jou en met werken?
moet ff snel wat doen....
Ratjetoe wel, gefeliciteerd
Brab dus je gaat voor eggie met jurk en schoenen.
Ik heb nog echte trouwschoenen, mt.38, ivoor kleur, mag je lenen hoor, als ze passen/de kleur goed is.
Stier ik zou willen dat jij hier in de buurt woonde, had je hier komen werken!
Quint leuk leuk het aan je ouders verteld.
En hoe voel je je verder?
Noa ik ben een leek op auto gebied, maar die weet ik wel, das een mooie.
En had nog niet gezegd, maar super dat je weer een dochter krijgt.
Stier roept "arme man" en ik denk: "mazzelaar"
Hera is jouw man zn job dan kwijt? ik dacht dat ie zelf iets ging doen. En hoe gaat het met jou en met werken?
moet ff snel wat doen....
donderdag 20 november 2008 om 08:57
Zo liggen jullie nu ook weer allemaal nog in bed
Uni, weer gestoord? Hoe is het met jullie?
Stier, gaaf die traprenovatie. Vriendin van mij heeft het, echt supermooi. Maar inderdaad errug prijzig.
En gaat het goed met je vervangster? Al zin in je nieuwe job?
Brabbel, je kunt je trouwschoenen na de tijd ook weer laten kleuren naar zwart of bruin of zo. Kun je ze toch nog weer aan.
Kay, hoe is het? Hou je ons wel op de hoogte?
Vanmorgen half 7!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meisje doet het goed, en fles gaat ineens ook prima. Dus kunnen dit weekend lekker samen genieten.
Uni, weer gestoord? Hoe is het met jullie?
Stier, gaaf die traprenovatie. Vriendin van mij heeft het, echt supermooi. Maar inderdaad errug prijzig.
En gaat het goed met je vervangster? Al zin in je nieuwe job?
Brabbel, je kunt je trouwschoenen na de tijd ook weer laten kleuren naar zwart of bruin of zo. Kun je ze toch nog weer aan.
Kay, hoe is het? Hou je ons wel op de hoogte?
Vanmorgen half 7!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meisje doet het goed, en fles gaat ineens ook prima. Dus kunnen dit weekend lekker samen genieten.
donderdag 20 november 2008 om 09:30
Wauw!!!! dat is goed nieuws 12-9.
Stond vanmorgen om 8:30 bij de lidl voor het keukentje, dus was er ook op tijd uit (beken eerlijk dat alle mannen toen nog sliepen haah)
Universe, zal het op onze hyves wel even uitleggen van de baan van mijn man.
Maar hoe is het met jou?
Straks met Luke naar het cb, ben benieuwd naar gewicht en lengte
fijne dag allemaal
Stond vanmorgen om 8:30 bij de lidl voor het keukentje, dus was er ook op tijd uit (beken eerlijk dat alle mannen toen nog sliepen haah)
Universe, zal het op onze hyves wel even uitleggen van de baan van mijn man.
Maar hoe is het met jou?
Straks met Luke naar het cb, ben benieuwd naar gewicht en lengte
fijne dag allemaal
donderdag 20 november 2008 om 11:09
Kay, meldplicht! Is het dan toch gisteren gebeurd...??
Uni, Haaai! Ja, man is een echte mazzelaar hihi...straks zijn we goed in de meerderheid..Hoest verder met jullie babyplannen?
Stier, gaaf die traprenovatie. Ik heb ooit eens een offerte opgevraagd toen ik nog in NL woonde maar was idd errug prijzig.
Hera, hoe was het op het cb?
Quint, wat leuk dat je ouders zo ontroerd waren. Voel je je verder een beetje goed of is de misselijkheid al in alle hevigheid losgebarsten?
12-9 Een heerlijk nachtje gedraaid dus. Fijn! Wat zijn jullie plannen voor het weekend? Je hebt het vast al verteld maar ik heb het geloof ik even gemist.
Frans, hoest zo zonder man? Dagen weer lekker volgepland?
Hier is man vanmorgen ook weggegaan. Komt morgenavond weer thuis. Jammer genoeg is het echt pokkeweer hier. Getsie. Regen, harde wind..bah, echt weer om niets te doen. Dan mis ik mijn ouders wel hoor, was dan even leuk om daar een bakje te gaan doen. Na ja, we komen de dag wel door.
Ga maar eens wat poetsen en dan een lekkere tostie ofzo in elkaar flansen...
Bye
Uni, Haaai! Ja, man is een echte mazzelaar hihi...straks zijn we goed in de meerderheid..Hoest verder met jullie babyplannen?
Stier, gaaf die traprenovatie. Ik heb ooit eens een offerte opgevraagd toen ik nog in NL woonde maar was idd errug prijzig.
Hera, hoe was het op het cb?
Quint, wat leuk dat je ouders zo ontroerd waren. Voel je je verder een beetje goed of is de misselijkheid al in alle hevigheid losgebarsten?
12-9 Een heerlijk nachtje gedraaid dus. Fijn! Wat zijn jullie plannen voor het weekend? Je hebt het vast al verteld maar ik heb het geloof ik even gemist.
Frans, hoest zo zonder man? Dagen weer lekker volgepland?
Hier is man vanmorgen ook weggegaan. Komt morgenavond weer thuis. Jammer genoeg is het echt pokkeweer hier. Getsie. Regen, harde wind..bah, echt weer om niets te doen. Dan mis ik mijn ouders wel hoor, was dan even leuk om daar een bakje te gaan doen. Na ja, we komen de dag wel door.
Ga maar eens wat poetsen en dan een lekkere tostie ofzo in elkaar flansen...
Bye
donderdag 20 november 2008 om 12:17
Hai,
Ik ben een beetje ziek. Diarree, overgeven enzo. Verder is mijn bekken nu weer slecht. Bij elke stap voelt het alsof mijn schaambot breekt ofzo. En ik heb enorme spierpijn in mijn bovenbenen (en toch echt niet gesport de laatste tijd ). Ik hoop maar dat het nog wegtrekt.
Milena is ook niet lekker. Die moest net enorm overgeven boven in de gang. Dan is het niet zo fijn om alleen thuis te zijn zeg. Ik ben krakend en piepend op de knieen gegaan om haar te troosten en op te ruimen. Daarna hebben we met zijn tweeen een uur in bad gelegen en nu gaat het wel weer wat beter denk ik/hoop ik. Echt zielig zeg zo'n spugend meisje. Dat heeft ze dus echt bijna nooit en het kwam echt met grote golven eruit. Ze wist ook niet wat haar overkwam, zieltje.
Nou ja, ik ben dus thuis. Heel rustig aan het doen. In de hoop dat het straks of morgen weer wat beter gaat
Ik ben een beetje ziek. Diarree, overgeven enzo. Verder is mijn bekken nu weer slecht. Bij elke stap voelt het alsof mijn schaambot breekt ofzo. En ik heb enorme spierpijn in mijn bovenbenen (en toch echt niet gesport de laatste tijd ). Ik hoop maar dat het nog wegtrekt.
Milena is ook niet lekker. Die moest net enorm overgeven boven in de gang. Dan is het niet zo fijn om alleen thuis te zijn zeg. Ik ben krakend en piepend op de knieen gegaan om haar te troosten en op te ruimen. Daarna hebben we met zijn tweeen een uur in bad gelegen en nu gaat het wel weer wat beter denk ik/hoop ik. Echt zielig zeg zo'n spugend meisje. Dat heeft ze dus echt bijna nooit en het kwam echt met grote golven eruit. Ze wist ook niet wat haar overkwam, zieltje.
Nou ja, ik ben dus thuis. Heel rustig aan het doen. In de hoop dat het straks of morgen weer wat beter gaat
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
donderdag 20 november 2008 om 12:58
Dikke voor Frans en Milena. Dat is niet leuk. Hopelijk knappen jullie snel op en verdwijnt de pijn aan je bekken/schaambot ook snel
voor Noa omdat het zulk slecht weer is en je nl/ouders mist.
voor iedereen die er 1 kan gebruiken
Mmmm kayleigh nog niet gemeld
Net op het cb geweest met Luke
vorige keer 6145 en 60 cm lang.
Nu 7395 en 66 cm lang
Zit qua lengte en gewicht bovengemiddeld maar lengte en gewicht horen wel bij elkaar (dus niet te licht of te zwaar)
Werd meneer op zijn buik gelegd om te kijken of hij zijn hoofdje op kan tillen. Onze uitslover drukte zichzelf even met zijn handen omhoog en bleef triomfantelijk rond kijken
Zo hé die is sterk, dit hoort hij pas bij 6 maanden te kunnen, was de verbaasde reactie van de arts
Daarna 2 prikken,zo sneu heel hard maar ja is voor een goed doel.
Nu ligt hij lekker te slapen en mag ik zo naar de fysio. Daarna even inpakpapier halen zodat het cadeau voor Nick ingepakt kan worden. Dan nog iets voor Luke bedenken. Heeft 1 van jullie ervaring met het badstoeltje? zo ja, hoe lang kunnen ze daarin?
Ga nu gauw weg.
Groetjes
voor Noa omdat het zulk slecht weer is en je nl/ouders mist.
voor iedereen die er 1 kan gebruiken
Mmmm kayleigh nog niet gemeld
Net op het cb geweest met Luke
vorige keer 6145 en 60 cm lang.
Nu 7395 en 66 cm lang
Zit qua lengte en gewicht bovengemiddeld maar lengte en gewicht horen wel bij elkaar (dus niet te licht of te zwaar)
Werd meneer op zijn buik gelegd om te kijken of hij zijn hoofdje op kan tillen. Onze uitslover drukte zichzelf even met zijn handen omhoog en bleef triomfantelijk rond kijken
Zo hé die is sterk, dit hoort hij pas bij 6 maanden te kunnen, was de verbaasde reactie van de arts
Daarna 2 prikken,zo sneu heel hard maar ja is voor een goed doel.
Nu ligt hij lekker te slapen en mag ik zo naar de fysio. Daarna even inpakpapier halen zodat het cadeau voor Nick ingepakt kan worden. Dan nog iets voor Luke bedenken. Heeft 1 van jullie ervaring met het badstoeltje? zo ja, hoe lang kunnen ze daarin?
Ga nu gauw weg.
Groetjes
donderdag 20 november 2008 om 14:50
Beterschap voor Frans en Mileen.
Hier ook kotserij. Ik dacht nog, het valt wel mee met Daphne, want gisteren hebben we een normale dag gehad, terwijl ik haar de dag daarvoor ziek uit kdv heb gehaald. Maar vannacht om 12 uur begon het. Ze riep me en ik liep de zure lucht tegemoet. Arm kind, hele bed ondergekotst en zichzelf ook. Dus hupsakee, onder de douche. Hele nacht bezig geweest met spugen en vanmorgen, net toen ik dacht dat het weer wat beter ging, zorgde ze weer voor zo'n lekkere warme golf over ons heen. Zielig he, die kleine kotsende kindjes. Als ze morgen nog kotst, dan ga ik bij de huisarts vragen om domperidontorpedo's. Die dingen werken als een tierelier en dan hoeft ze niet meer zo te kotsen. Oh, zie net op google dat ze vrij verkrijgbaar zijn.
Aah Noa, dat lijkt me soms best moeilijk, als je zover van je ouders woont. M'n ouders wonen dan wel niet zo ver weg, maar naar Drenthe is het vanaf hier toch ook 2 uur. Vorige week met die aften en bultjes van Daphne had ik het wel heel fijn gevonden als ze even om de hoek woonden. Even een second opinion, zeg maar. Dus ik snap het wel. Als ze dichterbij wonen, ga je toch sneller even een bakkie doen gezellig. Gelukkig maar 1 nachtje alleen.
Zooooo heeeee Hera, wat een joekel die Luke van jullie! Goed man, die groeit als de spreekwoordelijke kool. Dat is altijd fijn. En wat is 'ie sterk! Wauw.
Prikjes zijn niet leuk voor je moederhart en Luke.
Goed nieuws 12-9! Half 7 is een hele mooie tijd. En wat fijn dat ze het flesdrinken doorheeft. Maakt het allemaal een stukje makkelijker
Kay, oehoeh??? Ben je ?
Hier ook kotserij. Ik dacht nog, het valt wel mee met Daphne, want gisteren hebben we een normale dag gehad, terwijl ik haar de dag daarvoor ziek uit kdv heb gehaald. Maar vannacht om 12 uur begon het. Ze riep me en ik liep de zure lucht tegemoet. Arm kind, hele bed ondergekotst en zichzelf ook. Dus hupsakee, onder de douche. Hele nacht bezig geweest met spugen en vanmorgen, net toen ik dacht dat het weer wat beter ging, zorgde ze weer voor zo'n lekkere warme golf over ons heen. Zielig he, die kleine kotsende kindjes. Als ze morgen nog kotst, dan ga ik bij de huisarts vragen om domperidontorpedo's. Die dingen werken als een tierelier en dan hoeft ze niet meer zo te kotsen. Oh, zie net op google dat ze vrij verkrijgbaar zijn.
Aah Noa, dat lijkt me soms best moeilijk, als je zover van je ouders woont. M'n ouders wonen dan wel niet zo ver weg, maar naar Drenthe is het vanaf hier toch ook 2 uur. Vorige week met die aften en bultjes van Daphne had ik het wel heel fijn gevonden als ze even om de hoek woonden. Even een second opinion, zeg maar. Dus ik snap het wel. Als ze dichterbij wonen, ga je toch sneller even een bakkie doen gezellig. Gelukkig maar 1 nachtje alleen.
Zooooo heeeee Hera, wat een joekel die Luke van jullie! Goed man, die groeit als de spreekwoordelijke kool. Dat is altijd fijn. En wat is 'ie sterk! Wauw.
Prikjes zijn niet leuk voor je moederhart en Luke.
Goed nieuws 12-9! Half 7 is een hele mooie tijd. En wat fijn dat ze het flesdrinken doorheeft. Maakt het allemaal een stukje makkelijker
Kay, oehoeh??? Ben je ?
donderdag 20 november 2008 om 15:33
Nee hoor, ik heb de beeb nog gewoon in mijn buik. Was er niet aan toe gekomen om achter de computer te kruipen. Verjaardag van man was gezellig gisteren! Niet teveel drukte, alleen familie wat lekker mee helpt enzo. Maar goed manlief is wel weer verwend. Heeft cadeaubonnen gekregen zodat hij guitarhero 3 kon kopen voor de Wii en van mij kaartjes voor het noorderslag festival! Van kayleigh een boxershort in haar lievelingskleur: roze, haha. Vond ie leuk.
Vandaag ben ik alleen wel erg moe en man moet na zijn werk direct door naar studie, dus sta er alleen voor met kayleigh de hele dag en dat vinnik tegenwoordig wel pittig. Nou ja, schoonmama is vanmorgen even wezen stofzuigen en dweilen en met kayleigh spelen, dus dat scheelde al weer een hoop!
Hier dus een aantal flink in de ziekenboeg, idd zielig kotsende kindjes. Die begrijpen er ook niets van. Hoop dat wij overgeslagen worden, maar het heerst wel momenteel.... Beterschap iig!
ff posten
Vandaag ben ik alleen wel erg moe en man moet na zijn werk direct door naar studie, dus sta er alleen voor met kayleigh de hele dag en dat vinnik tegenwoordig wel pittig. Nou ja, schoonmama is vanmorgen even wezen stofzuigen en dweilen en met kayleigh spelen, dus dat scheelde al weer een hoop!
Hier dus een aantal flink in de ziekenboeg, idd zielig kotsende kindjes. Die begrijpen er ook niets van. Hoop dat wij overgeslagen worden, maar het heerst wel momenteel.... Beterschap iig!
ff posten
donderdag 20 november 2008 om 15:42
Lekkere slapers hier verder ook! Meestal is kayleigh tussen 8 en 8.30 wakker, dus mij hoor je echt nooit klagen! Laatste tijd slaapt ze ´s nachts ook weer zonder wakker te worden, maar dit is natuurlijk vragen om problemen ´s nachts om dit neer te zetten zo....
Noa, kan me voorstellen dat je je ouders wel mist, helemaal nu... Is het al weer wat droger bij jullie, blad al geharkt?
12-sept. Lekker dat Fenne het allemaal door begint te krijgen!
Heeft Luke al wat minder last van de krampjes? Enne hij groeit goed zeg! Geen ervaring met een badstoeltje hier.
Uni, alles goed?
Stier, lekker weekend dus! Enne aan wat voor prijzen moet ik eigenlijk denken met zo'n renovatie, kunnen wij ook wel gebruiken op de trap... ooit...
Quint, leuk zeg dat je ouders zo blij waren!
Nala, alles goed, druk?
Do, hoe gaat het met de spuiten?
Noa, kan me voorstellen dat je je ouders wel mist, helemaal nu... Is het al weer wat droger bij jullie, blad al geharkt?
12-sept. Lekker dat Fenne het allemaal door begint te krijgen!
Heeft Luke al wat minder last van de krampjes? Enne hij groeit goed zeg! Geen ervaring met een badstoeltje hier.
Uni, alles goed?
Stier, lekker weekend dus! Enne aan wat voor prijzen moet ik eigenlijk denken met zo'n renovatie, kunnen wij ook wel gebruiken op de trap... ooit...
Quint, leuk zeg dat je ouders zo blij waren!
Nala, alles goed, druk?
Do, hoe gaat het met de spuiten?
donderdag 20 november 2008 om 15:47
Het is hier nu ook kloteweer zeg, en kayleigh slaapt nog lekker, winterse buien en hagel enzo. Gisteren nog naar het ziekenhuis geweest voor controle. Had dit keer ook kayleigh mee., die vond het interessant. Ging even aan de vk laten zien dat zij ook heel goed wist hoe je aan mama's buik moest voelen. Klom op het trappetje bij de behandeltafel en ging even goed voelen, haha! Verder weer helemaal goedgekeurd, volgende week weer heen, dan gaan ze evt. strippen. Dan gaat kayleigh maar niet mee, haha...
Nou ze is toch wakker geworden van de hagelstenen, dus ga haar maar halen!
Liefs Kay
Nou ze is toch wakker geworden van de hagelstenen, dus ga haar maar halen!
Liefs Kay
donderdag 20 november 2008 om 16:29
Hera, jee wat een knapperd zeg die Luke! En wat goed gegroeid ook.
Kay, Oh meid, nog steeds niets dus. Kan me voorstellen dat je het zwaar begint te vinden hoor zo zonder man. Het is hier nog steeds rotweer, bladeren ook nog altijd niet geharkt..
DDDJ, Jee eigenlijk wonen jouw ouders ook een eind van je vandaan...Hoe vind je dat eigenlijk? Een omschakeling he? Ik ben naar Nl ongeveer een kleine 3 uur onderweg. Valt ook nog mee maar ja, het is weer te lang om een bakje te doen en weer richting huis te gaan.
Nala, hoe is het met je?
Ik ben vanmiddag aan Lotte haar baby-album begonnen Ik heb de afgelopen 2 jaar geen foto ingeplakt. Errug he? Vakantie foto´s dan weer wel in zo'n klappertje maar daar bleef het steeds bij. Heb me heilig voorgenomen om voor eind dit jaar alles ingeplakt te hebben. Ben toch al een eind gekomen.
Nou meiden, ga zo met eten beginnen en dan vanavond lekkere vrouwentv kijken..haha.
Doei!
Kay, Oh meid, nog steeds niets dus. Kan me voorstellen dat je het zwaar begint te vinden hoor zo zonder man. Het is hier nog steeds rotweer, bladeren ook nog altijd niet geharkt..
DDDJ, Jee eigenlijk wonen jouw ouders ook een eind van je vandaan...Hoe vind je dat eigenlijk? Een omschakeling he? Ik ben naar Nl ongeveer een kleine 3 uur onderweg. Valt ook nog mee maar ja, het is weer te lang om een bakje te doen en weer richting huis te gaan.
Nala, hoe is het met je?
Ik ben vanmiddag aan Lotte haar baby-album begonnen Ik heb de afgelopen 2 jaar geen foto ingeplakt. Errug he? Vakantie foto´s dan weer wel in zo'n klappertje maar daar bleef het steeds bij. Heb me heilig voorgenomen om voor eind dit jaar alles ingeplakt te hebben. Ben toch al een eind gekomen.
Nou meiden, ga zo met eten beginnen en dan vanavond lekkere vrouwentv kijken..haha.
Doei!
donderdag 20 november 2008 om 16:42
Oeh. Ik ben er ook zo eentje Noa. Ik heb ze nog geen eens allemaal af laten drukken Brandt wel regelmatig een update op cd, dat ze niet allemaal verloren gaan als er iets mis gaat. Ik ben echt een sukkel als het gaat om foto's maken / afdrukken. Ik vergeet het 9 van de 10 keer.
Maar, een goed begin is het halve werk, dus jij komt er wel met het babyalbum!
Maar, een goed begin is het halve werk, dus jij komt er wel met het babyalbum!
donderdag 20 november 2008 om 17:02
Ohhh ik dacht dat ik erg achter liep.....maar ik heb de foto's van Nick ingeplakt tot zijn 1e jaar en de rest wil ik digitaal doen...ooit
Leuk winterse buien vooral als het blijft liggen.
Dat is wel het voordeel als je alleen thuis bent, geen gezeur van wil je dat kijken
Ik hoop Kayleigh dat de afspraak volgende week niet doorgaat.
En Daphne ook al ziek, bah het zit haar niet mee de laatste tijd.
Tot later
Leuk winterse buien vooral als het blijft liggen.
Dat is wel het voordeel als je alleen thuis bent, geen gezeur van wil je dat kijken
Ik hoop Kayleigh dat de afspraak volgende week niet doorgaat.
En Daphne ook al ziek, bah het zit haar niet mee de laatste tijd.
Tot later
donderdag 20 november 2008 om 17:38
Ik ben goed , heb net Fenne's eerste album besteld.
Arme zieke kindjes, hoorde op kdv dat het vreselijk heerst. Hoop dat ze snel weer beter zijn.
Kay, zou bijna zeggen dat je een meid krijgt, eigenwijs ding.
Gelukkig was alles weer goed in het zh. Maar waarom ga je eigenlijk nog als je kayleigh hebt.
Hera, wow wat een kei is luke zeg. Zich al zo goed opdrukken en ook zo goed groeien. Geen ervaring met badstoeltje, ik heb voor Fenne activitbord voor in de box gekocht, met een spiegel, erg leuk.
ga koken
Arme zieke kindjes, hoorde op kdv dat het vreselijk heerst. Hoop dat ze snel weer beter zijn.
Kay, zou bijna zeggen dat je een meid krijgt, eigenwijs ding.
Gelukkig was alles weer goed in het zh. Maar waarom ga je eigenlijk nog als je kayleigh hebt.
Hera, wow wat een kei is luke zeg. Zich al zo goed opdrukken en ook zo goed groeien. Geen ervaring met badstoeltje, ik heb voor Fenne activitbord voor in de box gekocht, met een spiegel, erg leuk.
ga koken