Uitgerekend Januari 2017

26-05-2016 17:58 2779 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,

Uitgerekend in Januari, wie schrijft er mee?

NaamLeeftijdLeeftijd partnerUDHoeveelsteGeslachtMianoo243227 Januari1eJongenzus1987293031 Januari1eJongenGympie26283726 Januari1emiss-flower303230 Januari2eMeisjeZombieQueen242827 Januari1eGeheimJanneJip323429 Januari2eElfje0828294 Januari1eJongenKato1987282730 Januari1eGeheimMN--262711 Februari1eCrazyHatLady323925 Januari1eJongenKletskouske38394 Januari3eJongenSchaapjeM343818 Januari2eDarcyL232527 Januari1e2 MeisjesZonnebloempje85303022 Januari1eGeheim

Kimmetj3, Evw1984

Pien, Lovely, Spagheroni, Sario, Moby en VeeBee ik heb jullie uit de tabel gehaald omdat jullie lang niks meer hebben geschreven.
Ja ik!

en ook 23 jan uitgerekend!

Gefeliciteerd! Eerste kind?
Ah leuk! Eerste ja. Super spannend net de verloskundige praktijk een email gestuurd
Jij ook eerste?
Ik ook!

Gefeliciteerd beide
Fijne vakantie MiAnoo.
Dankjewel jullie ook! Wanneer ben je uitgerekend zus? Ik ben zondag terug en zal dan gelijk een tabel maken hihi , spannend he. Wanneer hebben jullie de eerste echo?
Ik ben denk ik 31 januari.

Het is mijn 3e zwangerschap, 1e kindje.

Door mijn miskramen (bij 6 en bij 10 weken) krijg ik vroege echo rond 8 weken. Ik ga volgende week veijdag de gynaecoloog bellen.
Gefeliciteerd zus! Verdrietig van je miskramen .

Voor ons is het de 2e, hebben een zoontje van 9 maanden.
Oh en vandaag de afspraken bij de verloskundige gekregen, 5 juli de echo.
Jaaa ik ben ook in januari uitgerekend! En wel op 4 januari. Ik ben zwanger geworden dmv IUI. De 3de keer was het raak. Afgelopen maandag heb ik de eerst echo gehad en was er een kloppend hartje te zien. Zo gaaf!!

Over 2,5 week mag ik weer terugkomen voor de volgende echo .
Vervelend zus , laten we ervan uit gaan dat het nu allemaal goed gaat xxx

Pien pff das nog even wachten he 5 juli

Lovely wat super dat het gelukt is met IUI.
Ik schrijf graag mee! Sinds anderhalve week weet ik dat ik zwanger ben. Waarschijnlijk uitgerekend rond 23 januari. Het heeft bijna twee jaar geduurd voordat ik zwanger raakte, dus ik durf het nog bijna niet te geloven.
Net als zus en lovely kon ik voor een vroege echo een afspraak maken. Aftellen tot 7 juni!
Ik wil ook heel graag meeschrijven! Volgens mijn berekening op 28 januari uitgerekend. Het is onze tweede, we hebben al een zoontje! Willen jullie ook een klein groepje zodat we alles goed bij kunnen houden van elkaar? Lijkt mij heel fijn .
...en natuurlijk gefeliciteerd allemaal
Ik vind het ook leuk om mee te schrijven! Ik ben zwanger van de tweede en waarschijnlijk rond 30 januari uitgerekend.
Hoi dames, mag ik ook meeschrijven?

Sinds vorige week woensdag weet ik dat ik zwanger ben. Uiteindelijk ben ik met ICSI zwanger geworden. Zoals ik het nu zelf heb berekend dan ben ik 27 januari uitgerekend.

Ik had eerst last van enorme menstruatie krampen, maar sinds gisteren zijn die ingewisseld voor misselijkheid & overgeven. Ik vind het allemaal ontzettend spannend en ook best een beetje eng. Dit is mijn eerste zwangerschap en weet ook nog niet precies wat ik kan verwachten.
He missflower! Jij ook hier
TVP (ben zelf uitgerekend in augustus dit jaar maar volg dit topic o.a. omdat Zus in eerste instantie in ons topic meeschreef).
Het loopt al lekker vol! Gefeliciteerd allemaal
Hoi zus! Gezellig!
Gefeliciteerd miss-flower! (En alle anderen ook natuurlijk!)

Ben zelf ook in Januari uitgerekend, schrijf in een ander groepje mee. Maar zag dat je ook zwanger bent nu. Ik hoop dat de HG je (ons) bespaard blijft nu! Succes

Groetjes PPixel
Gefeliciteerd Ppixel! Hoe ver ben je en hoe voel je je?
Ik ben nu 5 weken 2 dagen. 24e uitgerekend als het goed is.

Ik dacht dat het deze maand niet raak was omdat ik niks voelde maar inmiddels word ik echt met de dag misselijker. Ga nergens meer heen zonder plastic zakjes

En Jij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven