Internetdaten - deel 6

16-05-2016 20:13 1341 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 3003 posts is het tijd voor een nieuw topic...

Iedereen mag meeschrijven, zo lang je maar schrijft met respect voor elkaar.

Over internetdaten: de do's en don'ts, gekke ervaringen, leuke en minder leuke ervaringen, tips en lieve woorden als het even niet zo goed gaat.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Ja maar Pat, als het niet klikt, dan ga ik ook niet met iedereen contact blijven houden. Met een enkeling wel, net wat je zegt, maar dan niet via app, dat verwatert. Ik heb er eentje via WordFeud, en eentje op Facebook toegevoegd. Dat is nog best gezellig. Als ik iedereen moest blijven contacten... RP-man vroeg ook of we contact konden houden, maar ik heb gezegd dat dat er nu even niet in zit. Of ik dan in de toekomst wilde mailen als het met Tinderman niks zou worden. Pfff... Ik vind het lief hoor, maar dat gesjor, ik hou er niet van. Als ik in de toekomst behoefte heb aan contact, dan merk je dat vanzelf wel.

Ook ik ben heel blij met dit forum en dit topic! Heerlijk om hier je ei kwijt te kunnen (dat zullen alle meelezers beamen )
Effe ego, hij (laatste date) heeft het zopas uitgemaakt via sms.

We hadden elkaar vorige zondag nog gezien op zijn verzoek, erg positief, erg intens, op zijn inititiatief. Sinds eergisteren is hij stil en zopas een lange sms, bindingsangst, wil mij niet kwetsen, heel de reutemeteut, je kent het wel... Voor de zoveelste keer in duigen vallen, bijeenrapen en hopelijk gauw weer verder...
Oew Treez, wat balen toch weer... Wat doen al die lui met bindingsangst op een datingsite? Ga eerst bij jezelf na wat je wilt voor je die stap zet. Ik stem voor een ballotagecommissie.

Ik stem ook voor. Komt iedere keer weer terug die kutsmoes. Gauw weer verder Trees!
Dank je wel allemaal.

Als ik wat nieuws heb,of ik heb wat te vertellen,dan zal ik dat zeker doen.

Treez,wat klote zeg,dat hij het opeens heeft uit gemaakt.

Bindings angst enz,waarom gaan mensen dan daten,of als ze niet op zoek zijn naar een relatie,en toch zitten sommige mensen ook op een dating site.

Soms snap ik het niet,of alleen fwb.

En ik vind het wel knap van jullie,dat jullie gewoon verder gaan met daten.

Jullie zijn allemaal doorzetters.
Wat naar Treez! :hug:op een gegeven moment komt je wel iemand tegen die ervoor open staat of je echt leuk genoeg vindt!
Ow treez da's balen zeg....Bah. Dikke knuffel.

groeten minaa
Syb, een goede vriendin van mij heeft iets met communicatie gestudeerd, heeft wel een goede baan ermee gekregen, maar nog geen man. Zou dat aan de studie liggen?

Mok, wat leuk dat het contact met tinderman zo leuk is. De het duurt nog een hele week, is natuurlijk heel vervelend maar eigenlijk is het heel positief als je het zo voelt. Hoop dat de week toch snel voorbij gaat.

Wink voor jouw bericht. Dit Forum is idd heel fijn om te hebben. Ik moet eerlijk zeggen dat mijn fwb van vorig jaar mij heel veel inzichten heeft gegeven. Er waren te veel verschillen om het een relatie te laten zijn, maar hij heeft me veel geleerd over mezelf.

Pat, ik denk dat als je die leeftijdscategorie in tweeën splitst het misschien wel mee valt. 26 jarige die reizen is vrij normaal, bij de 35+ is dat al een stuk minder (afgaande op de vrouwen in mijn omgeving). En als je alleen bent is het ook wel makkelijk om ver weg te gaan omdat je met niemand rekening hoeft te houden. Ik reis op dit moment ook naar alleen maar exotische bestemmingen, omdat het kan. Wil niet zeggen dat ik ongelukkig zou worden als ik alleen nog maar binnen Europa zou mogen reizen.

Treez , ik heb deze even gemist volgens mij, maar bindingsangst is wel een rotexcuus zeg.

Ik heb date gister weer gezien en wel mijn twijfelpunten laten vallen, niet gebracht als gesprek, maar wel over de avond de punten genoemd. Hij snapt het wel maar zit gewoon andersin elkaar en daarin zullen we een beetje naar elkaar toe moeten groeien. Lijkt wel moeite te doen om mij daarin tegemoet te komen en ik doe me best om mijn manier niet als goed te beschouwen. Gevoel voor hem is goed, maar kan gewoon teveel over dit soort dingen gaan lopen denken.
Bedankt voor de troostende woorden... Zoals eerder gezegd en beaamd: ook ik heb veel aan dit forum

Maar het gaat wonderwel goed met mij!
Treez, knuffel, blij dat het goed gaat.

Even heel kort heel ego (wel meegelezen maar heb ff datestop), ben er compleet van af. Met mij gaat het even iets minder goed. Begrijp niets van mannen. Ken m al maanden via rp (jep, moeilijke man)... Uitje met zijn cluppie vorige week vrijdag (waaronder zijn zwager), werd spontaan uitgenodigd, handjes schudden met zijn zus zondag, spontane uitnodiging voor iets leuks met zijn collega's volgende week, het weekend erna uitje samen met de kids... huissleutels... Het heette geen relatie, maar het leek er verdomde veel op, met alles erop en er aan. En hij staat dus weer op een site en had gister een date... Vroeg offie nog gesport had maar kreeg als antwoord nee een date. WTF ? De afgelopen 3 weken steeds dingen waardoor je denkt "zou het dan toch" en dan dit. Begin zo langzamerhand serieus te denken dat ik gek wordt, of zouden jullie er ook de ballen niet van snappen ?

Edit: was er klaar mee, maar dus toch weer een beetje hoop gekregen hierdoor, dus dit komt extra hard aan.
Bren: Wat goed dat je het op die manier bespreekbaar hebt kunnen maken. Nu kun je je eigen kompas een beetje bijstellen.

Treez: hopelijk blijft het zo goed gaan! Je bent een sterk mens, dus dat komt wel goed.

Og: ik zou daar ook de ballen niet van begrijpen. Het lijkt erop dat je wel makkelijk was als 'sort of' vriendin, voor gezelschap en seks, maar dat hij er verder geen gevoelens bij had. Als dat zo is, is het een zak hooi. Je bent veel meer waard dan dat!
Ogut...laat die man toch gaan....hoe harder je roept dat je er klaar mee bent hoe meer je het zelf geloofd, maar ik lees al een tijdje mee en je blijft met hem bezig.

Een vriendschap onderhouden met hem lijkt me zelfs niet reëel. Hij gaat door leeft zijn leven en jij staat er bij en kijkt er naar. Man is moeilijk voor jou voor een ander waarschijnlijk niet. Ik gun jou echt een man die voor JOU gaat. Zonder moeite.

Dat gun ik mezelf trouwens ook.
Ogut, ik zou al het contact afkappen met hem. Dit is gewoon niet leuk. Vriendschap is inderdaad niet reeel.
quote:Corona74 schreef op 27 mei 2016 @ 17:28:

Ogut...laat die man toch gaan....hoe harder je roept dat je er klaar mee bent hoe meer je het zelf geloofd, maar ik lees al een tijdje mee en je blijft met hem bezig.

Een vriendschap onderhouden met hem lijkt me zelfs niet reëel. Hij gaat door leeft zijn leven en jij staat er bij en kijkt er naar. Man is moeilijk voor jou voor een ander waarschijnlijk niet. Ik gun jou echt een man die voor JOU gaat. Zonder moeite.

Dat gun ik mezelf trouwens ook.Dit. Ik snap er de ballen wel van, want hoe hard je hier ook riep dat wij het verkeerd zagen, je had dus nog steeds / weer hoop. Niet dat ik gelijk wil halen, maar ik denk wel dat de situatie begrijpen begint met fair zijn naar jezelf.
Hi allemaal,

Zou ik misschien mee mogen lezen/schrijven?

Zal me eerst even kort voorstellen.. Ik ben Nona, 35 met 2 kinderen uit een lange relatie. Zit sinds ruim 1,5 jaar met tussenpozen op Tinder. 1 keer met "succes", één van de eerste matches werd mijn eerste date en dat hielden we een maand of 5 vol. Helaas had deze man teveel persoonlijke issues en moest ik hem uiteindelijk loslaten (en dat is zacht gezegd niet mijn sterkste punt ;)). Heel lang nergens aan toe geweest, maar eind vorig jaar weer eens voorzichtig gaan kijken en nog voorzichtiger gaan afspreken. Ben een beetje bang om mezelf weer zo te verliezen, dus heel rustig aan..

De afgelopen maanden heb ik mijn eerste "echte" scharrel gehad. Duidelijk over gesproken dat dit puur fysiek en voor extra spanning was, ik wist zelfs dat hij er meerdere dames op nahield (ikzelf niet). Uiteindelijk toch maar mee gestopt, want ik zit daar toch anders in.. Ook al is het alleen seks, ik moet wel íets voelen. En dan nummer zoveel in de rij te zijn, gaat dan toch tegenstaan.

Nu zit ik er een beetje dubbel in. Heb er aan de ene kant even helemaal geen zin in, helemaal met de inwisselbaarheid van een app als Tinder, maar aan de andere kant ben ik ook een beetje klaar met alleen zijn, hoewel het niet zo wanhopig voelt als het klinkt.. ;) Een aantal van jullie zitten op de "echte" datingsites zag ik, wellicht dat ik dat maar eens ga proberen.

Ik heb een beetje door het topic gebladerd en zag iig dat Treez een rotbericht had gehad.. Sterkte!
Het bizarre is gewoon dat we naar elkaar toe blijven trekken, normaal is hij heel rigoreus in het afkappen van dingen als het hem niet zint. Maar hij komt altijd weer terug. En het rare is hij is er voor me als er echt iets is. Zelf ben ik zo van als ik iets niet met iemand wil, dan hou ik die op afstand, heel ver, dus dat verwachtte ik van hem. En juist toen ik het niet verwachtte zocht ie meer toenadering dan ooit tevoren. Vanochtend weer gekissebis, maar in de sauna begon ie gewoon gezellig te babbelen. Mok, makkelijk als sort of vriendin, heb ik ook wel eens gedacht, maar waar ie me nu voor vroeg heeft ie helemaal geen gezelschap voor nodig, dus dan vraagt ie me omdat ie dat leuk vindt. Hij gaat verder inderdaad door met zijn leven, dat ga ik ook zoveel mogelijk doen, die date was de druppel.

Cool klopt, heb de afgelopen weken weer hoop gekregen doordat ie me voor van alles vroeg en toenadering zocht.

Welkom Nona.
Ogut. Hij veroorzaakt alleen maar pijn. Na hoe het nu allemaal gegaan is hoe je dat beschrijft is een vriendschap niet reeel. Er is teveel gebeurd. Probeer naar jezelf te kijken en wat jou behoefte is (mooie relatie). Hij kan je dat niet geven. Wil dat blijkbaar ook niet. Hij is zijn horizon aan het verbreden en gaat weer daten.

Welkom Nona. Meeschrijven kan natuurlijk. Je hebt een fwb gehad. Juist dan is gevoel krijgen niet verstandig. Dan wordt een fwb heel moeilijk als er een gevoel krijgt. Genieten van de leuke dingen (vriendschappelijk/gesprekken) het plezier. Het alleen voelen en klaar zijn voor een relatie klinkt niet wanhopig. Dat gevoel hebben de meesten zo nu en dan. Met het daten is er ook een praktische kant. Met kinderen zeker. Dat is herkenbaar.
Love is like a fart, if you have to force it, it's probably shit....
Og; holy shit! Hoe heb je gereageerd? Neem aan dat je er wel wat van gezegd hebt?
Pat, dank je wel.

Dat is een mooie Imogen, gekopieerd.
Heftig en herkenbaar ogut! Dikke knuffel!

Pat: even pas op de plaats en dan vanzelf weer vooruit! Passievrouw heeft je echt geraakt. Bewondering voor je keuze.

Welkom voor de nieuwe schrijvers!

Ik ben laatste tijd meer afwezig door enorme drukte en feit dat ik even goed op mijzelf moet passen. Date gaat nog steeds heel fijn. Rustig aan en vooral wennen aan elkaar, maar voelt goed. Hoj heeft al vlinders, ik kriebels. Hij wacht wel op me en laat het me in mijn tempo ontdekken. Voelt prettig en vooral rust dat het kan.
Dit heeft ff niets te maken met internetdaten, behalve dat ik hem via rp heb leren kennen. Amy, ja ik heb er wat van gezegd en dat ik gevoel voor hem had al was dat dan misschien niet direct brandende liefde. Vervolgens van zijn kant geen terugtrekkende bewegingen, wat ik wel verwacht had. Als ik niets met iemand wil alleen vriendschap, zou ik diegene niet zo naar me toe trekken als hij doet met mij met die uitstapjes enzo, juist om verwarring te voorkomen, ik zou op afstand blijven en er geen energie meer in steken. In de tijd dat we samen nog het bed deelden (dat doen we al 2 maanden niet meer) heb ik ook gedate, dat wist hij. Hij had toen iemand op wie hij niet verliefd was maar wel leuk vond. Als ik het zo neer schrijf denk ik dit is belachelijk. Gedurende al dat gedoe, al die maanden, waren we ook bij elkaar, al had dat de naam relatie niet, wel met alles erop en eraan en uitstapjes met de kids. Na dik 10 maanden kreeg ik begin deze maand ineens zijn huissleutel (nooit verwacht, verwachtte afstand), krijg ik weer kussen op mn mond, frummelt ie weer aan me en nodigt ie me spontaan uit voor uitstapjes, dus ik dacht misschien dan toch... Weer hoop. En dan ineens heeft ie weer een date. En ja, voel toch wel wat voor hem, ondanks dat ik het eigenlijk niet wil. Heb ik m nog een keer gezegd. Verwachtte afstand, maar weer niet, kwam hem ergens tegen en hij kwam direct naar me toe en gezellig praatje. Een normaal mens zou van minder knettergek worden volgens mij.

'

Maar goed, dit nalezende, ik heb bij hem ook dubbele gevoelens gemerkt, net als bij mezelf. Hij heeft ook issues, dat weet ik, soms kan ie ploffen om niets (niet tegenover mij hoor, maar als er dingen fout gaan). Alleen ik wordt de dupe van deze hele toestand. Dus ik moet zelf sterk worden nu, want zo kan en wil ik niet doorgaan.

Mikki, hou me vast aan jouw verhaal, het kan dus toch.
anoniem_264683 wijzigde dit bericht op 28-05-2016 10:46
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Ga proberen het los te laten, gezellig mee te lezen hier en op anderen te reageren. Bedankt voor het luisteren mensen.
@ogut sorry dat ik het zeg, maar ik vind je ongelooflijk naïef. Verbaast het je nou echt dat het zo loopt?

Lees je eigen berichtjes nog eens terug; het gaat bijna alleen om wat hij doet, hij vindt, hij zegt. Ik ben bang dat cool gelijk heeft; je bent niet bepaald eerlijk naar jezelf, je wilt het blijkbaar niet zien. Ik vind het moeilijk te begrijpen dat je zo met je om laat gaan.
Nogmaals: Kap al het contact af. Iemand die zoveel energie zuigt en weinig energie oplevert moet je niet in je leven willen. Kies voor jezelf meis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven