Hoe komt hij klaar?

26-05-2016 09:17 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
[Sorry lukt me niet om titel te corrigeren, moet zijn: HOE VAAK KOMT HIJ KLAAR?]

Kom er met googlen er niet helemaal uit, dus ik dacht ik vraag het aan jullie. Kon hier een dergelijk topic ook niet zo 1-2-3 terug vinden.

Ik ben 46 jaar en was tot 2 jaar geleden in vorige relaties niet zo veel bezig met sex. Dat kwam denk ik mede omdat op één of andere manier mijn vorige sexpartners allemaal toevallig op erg op hun eigen genot gericht waren. Toeval of niet, nu heb ik voor het eerst een vriend (sinds 2 jaar dus) die wat dat betreft prima in balans is: hij vind het heerlijk om met mij bezig te zijn tijdens de sex (dol op beffen bijv., wat hij ook érg lekker doet) en geniet ook erg van alles wat ik bij hem doe. Nu is sex voor mij een fijne 'hobby' geworden :-) . Wat mij het meest opviel bij mijn vriend t.o.v. eerdere relaties is dat hij best vaak klaarkomt: toch minimaal 2 keer gemiddeld per vrijpartij. Gemiddeld dus. Het varieert van 1 (lekker vluggertje) tot soms 5 keer. Dit voelt allemaal heel ontspannen en goed aan. Nu ben ik gewoon heel nieuwsgierig: hoe vaak komt jullie vent gemiddeld klaar? Natuurlijk snap ik dat dat per keer varieert, maar wat is in jouw beleving jullie 'gemiddelde'?

Hoe vaak komt hij gemiddeld klaar?

Totaal aantal stemmen: 107

Gewoon; 1x per keer (75%)
gemiddeld 2x per keer (17%)
gemiddeld 3x per keer (3%)
vaker dan 3x (6%)
anoniem_290999 wijzigde dit bericht op 26-05-2016 09:24
Reden: SCHRIJFFOUT IN TITEL, MOET ZIJN: "hoe VAAK komt hij klaar?"
% gewijzigd
Ah! Dan denk ik dat ik weet om wie het gaat!
quote:Rooss4.0 schreef op 27 mei 2016 @ 21:24:

Viezevoos, waarom denk je dat er gelogen wordt? Heb jij hier iemand zien schrijven dat ze 5 mannenorgasmes in een uur retegeil vindt?

Ik niet.

Nee dat heb ik niet gezien. Maar ja, er zijn van die narrow-minded mensen die dan denken dat dan echt een dekhengst zijn ofzo en dat vrouwen dat willen.

Net als mannen die denken dat je zo hard mogelijk moet stoten. Of vrouwen die denken dat ze goed bezig zijn, als ze hem zo snel mogelijk kunnen laten komen... snap je wat ik bedoel?

En daarnaast, denk ik dat er gelogen wordt, omdat ik het gewoon echt niet geloof. 5x klaarkomen in een uur kan gewoon (bijna) niet. Als het 1x incidenteel is gebeurd ok. Maar ze vertellen het hier alsof het heel normaal is
quote:Rooss4.0 schreef op 27 mei 2016 @ 21:38:

Ah! Dan denk ik dat ik weet om wie het gaat! Oh yes you know!
Hahaha de hengels zijn weer uit
Viezevozen, dat denk ik ook wel. Bij een standaard huis, tuin en keukenwip halen wij ook niet de 5 keer. 1 keer is vaak ook genoeg. Maar ik heb lovers gehad die met gemak 3 keer klaar kwamen en ook wel lovers die dat nog vaker konden. So what? Zolang je fun hebt, is het goed toch?
quote:Viezevozen schreef op 27 mei 2016 @ 21:38:

[...]

Nee dat heb ik niet gezien. Maar ja, er zijn van die narrow-minded mensen die dan denken dat dan echt een dekhengst zijn ofzo en dat vrouwen dat willen.

Net als mannen die denken dat je zo hard mogelijk moet stoten. Of vrouwen die denken dat ze goed bezig zijn, als ze hem zo snel mogelijk kunnen laten komen... snap je wat ik bedoel?

En daarnaast, denk ik dat er gelogen wordt, omdat ik het gewoon echt niet geloof. 5x klaarkomen in een uur kan gewoon (bijna) niet. Als het 1x incidenteel is gebeurd ok. Maar ze vertellen het hier alsof het heel normaal is

Eens, ik ken ze ook niet op grote schaal.

En for the record: mijn record was tijdens een zelfbevredigingssessie en ik was nog jong en viriel .
Ik vind 5 keer spuiten in een uur niet echt aantrekkelijk, alleen al om het feit dat je dus 5 keer geilworden/voorspel/neuken/geilworden/voorspel/pijpen/ enz enz moet aangaan. Dat lijkt me onrustig.

5 keer ala maar dan gewoon tijdens de avond/nacht/ochtend date. Ik zelf kom in die tijd een keer of 4. Ik denk niet dat ik veel meer zou overleven eigenlijk. Mijn arme hart.
quote:iris1969 schreef op 27 mei 2016 @ 21:40:

Hahaha de hengels zijn weer uit Nou nee hoor. Dit ging over een oudminnaar van Foeps.
quote:Rooss4.0 schreef op 27 mei 2016 @ 21:50:

[...]

Nou nee hoor. Dit ging over een oudminnaar van Foeps.Bij mij
Oooow!

Nice, geniet ervan!
quote:Phoebal schreef op 27 mei 2016 @ 21:43:

Viezevozen, dat denk ik ook wel. Bij een standaard huis, tuin en keukenwip halen wij ook niet de 5 keer. 1 keer is vaak ook genoeg. Maar ik heb lovers gehad die met gemak 3 keer klaar kwamen en ook wel lovers die dat nog vaker konden. So what? Zolang je fun hebt, is het goed toch?Dacht ik ook. Iedereen is verschillend.
Begrijpend lezen is moeilijk en aannames maken is wel heel erg makkelijk.

Er is een groot verschil tussen iets kunnen en iets willen.

Ja, het lukt mij om 5x keer klaar te komen in 1 a 2 uur. Komt dat vaak voor? Nee, omdat ik over het algemeen na 3 keer klaarkomen voor een "gewone" sekssessie (dus niet de hele nacht of dag door, en eigenlijk ook niet 1 tot 2 uur) voldoende vind. Als je mijn post in het topic vroegtijdig klaarkomen leest zal je het hopelijk begrijpen. Tevens als het voorkomt dat ik 5x klaarkom dan is dan meestal gedurende een lange nacht, omdat dat veel fijner, leuker en meer genieten is.

Zou het mij elke keer lukken om 5x klaar te komen binnen 1 a 2 uur. Nee, zeker niet als ik elke dag of om de dag seks zou hebben.

Vraag een racefietser, marathonloper, voetballer (of een wat minder intensieve sport)... ook niet om elke dag dezelfde prestatie neer te zetten, want dat lukt gewoon niet.

Vind ik mijzelf een dekhengst? Nee.

Ik heb er nooit over opgeschept dat ik het kan en zie mijzelf op dat vlak echt niet als gods gift to women.

Als het erop neerkomt, kwaliteit boven kwantiteit.
quote:Vliegendevink schreef op 27 mei 2016 @ 21:36:

[...]

Ik moest hierom lachen.

Maar ik dacht serieus dat het normaal was!Onder welke struik heb je dan gezeten ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven