Dagje weg: regen!

27-05-2016 17:16 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hellllp! Heb zondag een uitje staan met een vriendin naar Walibi, maar het gaat heel hard regenen geloof ik. Lijkt me dan niet echt ideaal. Dus nu op zoek naar een ander uitje. Het mag ook iets 'fouts' zijn als avifauna ofzo Auto tot onze beschikking en wonen in Noord-Holland.

Afstand maakt niet zoveel uit. Iemand een idee?
music is my life
quote:ladygaga_xx schreef op 27 mei 2016 @ 17:54:

Waarom is naar een achtbanen pretpark gaan fout als je geen kinderen hebt? Heerlijk juist zonder die mormels om je heenNiemand heeft gezegd dat dat fout is. Wel een vreemde keus in combi met avifauna. Vandaar dat ik dacht dat er misschien kinderen in het spel waren.
Er is in de Biesbosch het Keltfest, een Keltisch festival met werkelijk van alles te beleven. Zit er aan te denken zelf ook te gaan. Is in Dordrecht.
Een Center Parcs zwembad. Maar ik geloof dat het zondag mee gaat vallen, de meeste regen is nu voor maandag voorspeld.
quote:Pikkie22 schreef op 27 mei 2016 @ 18:16:

Tikibad in Duinrell, ook geinig 1000 punten, dit wordt m! Dank!!!
music is my life
quote:Cateautje schreef op 27 mei 2016 @ 19:49:

Er is in de Biesbosch het Keltfest, een Keltisch festival met werkelijk van alles te beleven. Zit er aan te denken zelf ook te gaan. Is in Dordrecht.Oh ja, een echte aanrader!
quote:zonnemeis schreef op 28 mei 2016 @ 00:09:

[...]

1000 punten, dit wordt m! Dank!!!Altijd leuk, veel plezier
Wow. I wish I could speak whale.
Ik geloof dat we het toch aandurven en naar Walibi gaan vandaag!
music is my life
Ik was daar om de hoek, en volgens mij heb je een droge dag gehad vandaag!
Hier (omgeving Rotterdam) heeft het 10 minuten geregend, viel ook erg mee dus. Vanaf 18.00 uur wordt er wel de hele avond regen verwacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven