leer ik het dan nooit....
dinsdag 18 november 2008 om 20:46
Net over mijn ex heen, eindelijk afgesproken met jongen waar ik al bijna een jaar mee belde (kennen elkaar via RP). Was super leuk. Volgende dag samen doorgebracht. de woensdag erop seks gehad. Afgelopen weekend een superzaterdag samen gehad en ik zou nu naar hem toe gaan, hoor ik ineens niets meer. Nog een sms gestuurd met; Ik ben klaar met studie, vind je het nog leuk als ik naar jou kom? maar niets meer gehoord.......
Wat een KUT gevoel is dit zeg. Blijkbaar ben ik zo'n ezel die zich nogal vaak moet stoten......
Wat een KUT gevoel is dit zeg. Blijkbaar ben ik zo'n ezel die zich nogal vaak moet stoten......
dinsdag 18 november 2008 om 20:54
Rocketgirl, misschien moet jij nu eindelijk eens wat selectiever worden. Jij komt zovaak met een teleurstelling aan, om er dan even later over te posten dat je dit of dat ook niet zo leuk vond aan de persoon in kwestie. Op zo'n manier dat ik dan denk: waarom heb je er in vredesnaam uberhaupt ooit mee afgeproken? Je voelt dat het niet goed zit en toch zet je door!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
dinsdag 18 november 2008 om 20:58
@ Aruba: Als je iemand 4 keer in 1 a 2 weken ziet vind ik dat je behoorlijk snel van start gaat in een beginnende relatie? Of ik lees de OP niet goed, dat kan ook...
Niet dat het een succesformule blijkt op den lange duur als je het langzamer aanpakt... Maar toch vind ik het behoorlijk desperate overkomen als je direct al zovaak afspreekt.
Niet dat het een succesformule blijkt op den lange duur als je het langzamer aanpakt... Maar toch vind ik het behoorlijk desperate overkomen als je direct al zovaak afspreekt.
...
dinsdag 18 november 2008 om 21:26
woensdag 19 november 2008 om 01:01
Rocketgirl,
Ik heb al heeel vaak topics van je gelezen en het gaat alleen maar over hetzelfde.
Mannen en het op zoek zijn naar mannen...
Wat valt mij op:
Bevestiging zoeken en onzekerheid. En ik denk dat je niet alleen durft te zijn, dat jij je geluk uit een man haalt.
En als jij je geluk wilt vinden in een man, dan is die man ook degene die jou ongelukkig maakt!
Ik heb al heeel vaak topics van je gelezen en het gaat alleen maar over hetzelfde.
Mannen en het op zoek zijn naar mannen...
Wat valt mij op:
Bevestiging zoeken en onzekerheid. En ik denk dat je niet alleen durft te zijn, dat jij je geluk uit een man haalt.
En als jij je geluk wilt vinden in een man, dan is die man ook degene die jou ongelukkig maakt!
woensdag 19 november 2008 om 08:52
Wat een harde reacties. Al begrijp ik jullie wel ook.
Lieve Rocketgirl, ik ken je van je naam hier op het forum, ik ken je verhalen en achtergrond niet.
Ik herken wel dat de liefde jou blijkbaar pijn doet.
"why men lover bitches" is een leuk boek, als je door het Amerikaans heen kunt lezen, staan er inderdaad nuttige dingen in.
Waar ikzelf heel, heel veel aan heb gehad, en nog steeds heb, is het boek "als hij maar gelukkig is" van Robin Norwood. Er zijn zelfs Norwood groepen, waar je met vrouwen kunt praten over hoe het toch komt dat dergelijke dingen je (steeds weer?) overkomen. Dat kan een bevrijding zijn en verhelderend en op den duur zelfs helend werken.
Lieve Rocketgirl, ik ken je van je naam hier op het forum, ik ken je verhalen en achtergrond niet.
Ik herken wel dat de liefde jou blijkbaar pijn doet.
"why men lover bitches" is een leuk boek, als je door het Amerikaans heen kunt lezen, staan er inderdaad nuttige dingen in.
Waar ikzelf heel, heel veel aan heb gehad, en nog steeds heb, is het boek "als hij maar gelukkig is" van Robin Norwood. Er zijn zelfs Norwood groepen, waar je met vrouwen kunt praten over hoe het toch komt dat dergelijke dingen je (steeds weer?) overkomen. Dat kan een bevrijding zijn en verhelderend en op den duur zelfs helend werken.
Computer says nooooo
woensdag 19 november 2008 om 09:34
woensdag 19 november 2008 om 10:14
Misschien eens een tijdje de mannen afzweren en wat doen aan je zelfvertrouwen en onzekerheid? Volgens mij ben je niet toe aan een relatie zolang je er telkens weer op een verkeerde manier in lijkt te stappen. Dat ligt heus niet alleen aan die mannen, dat ligt voor een groot deel bij jezelf en jouw manier van selecteren.
woensdag 19 november 2008 om 10:28
Rocketgirl, ik kan het ook alleen maar eens zijn met de bovenstaande reactie. Je lijkt steeds in dezelfde valkuil te trappen en jij bent de enige die de valkuil dicht kan gooien.
Besteed eens een tijd aan jezelf, leer alleen zijn en vul je leven op een leuke manier in. En als je dan iemand tegenkomt waar je mee zou willen daten, bekijk dan of die persoon wel aanvulling kan zijn ipv invulling. Je zult zien dat je hele andere ervaringen gaat krijgen met het daten als je zelf lekker in je vel zit en gelukkig bent. Dat je een/die man niet nodig hebt om jou gelukkig te maken.
Besteed eens een tijd aan jezelf, leer alleen zijn en vul je leven op een leuke manier in. En als je dan iemand tegenkomt waar je mee zou willen daten, bekijk dan of die persoon wel aanvulling kan zijn ipv invulling. Je zult zien dat je hele andere ervaringen gaat krijgen met het daten als je zelf lekker in je vel zit en gelukkig bent. Dat je een/die man niet nodig hebt om jou gelukkig te maken.
woensdag 19 november 2008 om 13:04
Lees het boek van Louise Hay eens. Alles wat je overkomt komt voort uit de gedachte dat je niet goed genoeg bent.
Maar dan nog kan het ook dikke pech zijn vind ik.
Als hij eerst heel leuk was en ze spreken een paar keer af dan verwacht je dit niet.
Maar misschien zie jij de signalen niet die sommige mannen uitzenden.
De volgende keer zou ik dan toch wat langer met seks wachten, kan je zeker zien of het serieus is.
Als iemand dan afhaakt is " he just not that in to you".
Misschien benauwde het hem ook wel, wie nam het initiatief voor de afspraken. Als hij het was is het zeker niet jouw schuld. Maar misschien dring je je teveel op?
Dat kan een man ook weer afschrikken.
Maar ik zou het hem nog wel laten weten wat voor eikel het is.
Het kan natuurlijk dat hij een ongelukje heeft gehad en in het ziekenhuis ligt, telefoon kwijt is enz. Maar goed dat is een kans van 5% misschien.
Heb je hem nog wel op RP gezien?
lk heb toch vaak het idee dat mannen die daar op zitten wat in meerdere vijvers vissen om het zo maar te zeggen.
Dus met meer meiden afspreken.
Ik zou niet zo snel iemand via internet zoeken. Nu heb ik al jaren een relatie dus makkelijk praten maar ik ben liever alleen dan dat ik zo'n eikel aan de haak heb geslagen.
En toen ik nog single was was ik zeker niet makkelijk te krijgen. Ik had zat aandacht van de mannen maar ging er alleen voor als het serieus was.
Laat ze eens wat meer moeite voor jou doen.
En ga voor de spiegel staan en zeg dat je van jezelf houd, dat je goed genoeg bent!
Kin omhoog en denken: hij weet niet wat hij mist!
Ik zou hem nog wel even laten weten wat ik er van vind.
Maar dan nog kan het ook dikke pech zijn vind ik.
Als hij eerst heel leuk was en ze spreken een paar keer af dan verwacht je dit niet.
Maar misschien zie jij de signalen niet die sommige mannen uitzenden.
De volgende keer zou ik dan toch wat langer met seks wachten, kan je zeker zien of het serieus is.
Als iemand dan afhaakt is " he just not that in to you".
Misschien benauwde het hem ook wel, wie nam het initiatief voor de afspraken. Als hij het was is het zeker niet jouw schuld. Maar misschien dring je je teveel op?
Dat kan een man ook weer afschrikken.
Maar ik zou het hem nog wel laten weten wat voor eikel het is.
Het kan natuurlijk dat hij een ongelukje heeft gehad en in het ziekenhuis ligt, telefoon kwijt is enz. Maar goed dat is een kans van 5% misschien.
Heb je hem nog wel op RP gezien?
lk heb toch vaak het idee dat mannen die daar op zitten wat in meerdere vijvers vissen om het zo maar te zeggen.
Dus met meer meiden afspreken.
Ik zou niet zo snel iemand via internet zoeken. Nu heb ik al jaren een relatie dus makkelijk praten maar ik ben liever alleen dan dat ik zo'n eikel aan de haak heb geslagen.
En toen ik nog single was was ik zeker niet makkelijk te krijgen. Ik had zat aandacht van de mannen maar ging er alleen voor als het serieus was.
Laat ze eens wat meer moeite voor jou doen.
En ga voor de spiegel staan en zeg dat je van jezelf houd, dat je goed genoeg bent!
Kin omhoog en denken: hij weet niet wat hij mist!
Ik zou hem nog wel even laten weten wat ik er van vind.
donderdag 20 november 2008 om 07:02
donderdag 20 november 2008 om 07:04
Ja, ik wil graag een relatie en ben onzeker hierin (ben al 4 jaar in therapie geweest) maar ben zeker niet wanhopig! Wijs ook wel eens mannen af die ik niet leuk genoeg vind. Ik word erg onzeker als iemand in het begin iedere dag af wilt spreken en daarna ineens niet mer. Ik geloof ook wel dat hij dan waarschijnlijk "not into me'is, maar wil begrijpen waarom zo iemand als een blad aan een boom omslaat...
donderdag 20 november 2008 om 07:41
Rocketgirl
Waarom neem je alle tips hier niet eens serieus mee en werk je er aan ?
Je hebt al vele topics geopend, aldoor komt het zelfde terug in je verhalen.
En waarom hij als een blad als een boom omslaat ?
Nou omdat je gelijk sex hebt misschien ? Dat je teveel van je zelf geeeft in 1x ?
Lees het volgende boek eens :
De ideale vrouw is een BITCH
Echt prachtig boek en het verwoord heel goed de denk en doe wijze van mannen. Het verschil van vrouwen die zich als bitches gedragen en de vrouwen die zich als een hondje met hangende pootjes gedragen.
Wordt een BITCH Being In Total Control Herself
Waarom neem je alle tips hier niet eens serieus mee en werk je er aan ?
Je hebt al vele topics geopend, aldoor komt het zelfde terug in je verhalen.
En waarom hij als een blad als een boom omslaat ?
Nou omdat je gelijk sex hebt misschien ? Dat je teveel van je zelf geeeft in 1x ?
Lees het volgende boek eens :
De ideale vrouw is een BITCH
Echt prachtig boek en het verwoord heel goed de denk en doe wijze van mannen. Het verschil van vrouwen die zich als bitches gedragen en de vrouwen die zich als een hondje met hangende pootjes gedragen.
Wordt een BITCH Being In Total Control Herself
donderdag 20 november 2008 om 09:56
quote:rocketgirl schreef op 20 november 2008 @ 07:02:
toen we elkaar voor het eerst adden gezien, wilde hij gelijk de volgende dag weer afspreken. Dat hebben we gedaan. Daarna wilde hij het liefst elke dag van de wek afspreken. Dit heb ik afgehouden en ben toen dinsdage en vrijdg naar hem toe gegaan.
Nu hoor ik dus bijna niks meer van hem.
Tsja dat is wel vreemd dan. Dat zou ik ook raar vinden. Niet denken dat alles aan jou ligt meid. Maar waarschijnlijk zit er wel iets in je karakter wat dit juist veroorzaakt. Maar niet alles kan je daar op schuiven dat vind ik ook niet terecht.
Heb je nog wel IETS van hem gehoord of helemaal NIETS. zo ja wat zei hij dan.
En heb je hem gevraagd waarom je niks meer hoort.
Je kan toch zeggen: eerst wil je steeds afspreken, en nu niet meer. Viel het tegen ofzoiets?
En als je niks meer hoort, denk dan gewoon wat een eikel en werk aan jezelf.
liefs
toen we elkaar voor het eerst adden gezien, wilde hij gelijk de volgende dag weer afspreken. Dat hebben we gedaan. Daarna wilde hij het liefst elke dag van de wek afspreken. Dit heb ik afgehouden en ben toen dinsdage en vrijdg naar hem toe gegaan.
Nu hoor ik dus bijna niks meer van hem.
Tsja dat is wel vreemd dan. Dat zou ik ook raar vinden. Niet denken dat alles aan jou ligt meid. Maar waarschijnlijk zit er wel iets in je karakter wat dit juist veroorzaakt. Maar niet alles kan je daar op schuiven dat vind ik ook niet terecht.
Heb je nog wel IETS van hem gehoord of helemaal NIETS. zo ja wat zei hij dan.
En heb je hem gevraagd waarom je niks meer hoort.
Je kan toch zeggen: eerst wil je steeds afspreken, en nu niet meer. Viel het tegen ofzoiets?
En als je niks meer hoort, denk dan gewoon wat een eikel en werk aan jezelf.
liefs