leer ik het dan nooit....
dinsdag 18 november 2008 om 20:46
Net over mijn ex heen, eindelijk afgesproken met jongen waar ik al bijna een jaar mee belde (kennen elkaar via RP). Was super leuk. Volgende dag samen doorgebracht. de woensdag erop seks gehad. Afgelopen weekend een superzaterdag samen gehad en ik zou nu naar hem toe gaan, hoor ik ineens niets meer. Nog een sms gestuurd met; Ik ben klaar met studie, vind je het nog leuk als ik naar jou kom? maar niets meer gehoord.......
Wat een KUT gevoel is dit zeg. Blijkbaar ben ik zo'n ezel die zich nogal vaak moet stoten......
Wat een KUT gevoel is dit zeg. Blijkbaar ben ik zo'n ezel die zich nogal vaak moet stoten......
donderdag 20 november 2008 om 17:39
quote:dania1980 schreef op 20 november 2008 @ 09:56:
[...]
Tsja dat is wel vreemd dan. Dat zou ik ook raar vinden. Niet denken dat alles aan jou ligt meid. Maar waarschijnlijk zit er wel iets in je karakter wat dit juist veroorzaakt. Maar niet alles kan je daar op schuiven dat vind ik ook niet terecht.
Heb je nog wel IETS van hem gehoord of helemaal NIETS. zo ja wat zei hij dan.
En heb je hem gevraagd waarom je niks meer hoort.
Je kan toch zeggen: eerst wil je steeds afspreken, en nu niet meer. Viel het tegen ofzoiets?
En als je niks meer hoort, denk dan gewoon wat een eikel en werk aan jezelf.
liefsEn waarom zou ze dát nou gaan doen? Ze hebben niet eens een date gehad, alleen maar wat gerommeld/sex gehad en plezier samen gehad. Ze hebben geen relatie ofzo.
[...]
Tsja dat is wel vreemd dan. Dat zou ik ook raar vinden. Niet denken dat alles aan jou ligt meid. Maar waarschijnlijk zit er wel iets in je karakter wat dit juist veroorzaakt. Maar niet alles kan je daar op schuiven dat vind ik ook niet terecht.
Heb je nog wel IETS van hem gehoord of helemaal NIETS. zo ja wat zei hij dan.
En heb je hem gevraagd waarom je niks meer hoort.
Je kan toch zeggen: eerst wil je steeds afspreken, en nu niet meer. Viel het tegen ofzoiets?
En als je niks meer hoort, denk dan gewoon wat een eikel en werk aan jezelf.
liefsEn waarom zou ze dát nou gaan doen? Ze hebben niet eens een date gehad, alleen maar wat gerommeld/sex gehad en plezier samen gehad. Ze hebben geen relatie ofzo.