Napraattopic 60
dinsdag 10 mei 2016 om 23:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 30 mei 2016 om 22:06
dinsdag 31 mei 2016 om 15:47
quote:Ammberr schreef op 31 mei 2016 @ 15:32:
[...]
Wat is hier de bedoeling van? Zoek je negatieve aandacht?
Nou Hats, heb je toch nog een sneer te pakken.
Is het de laatste dagen weer 'ik durf niet onder mijn bekende nick te posten maar wil wel even een schopje komen geven aan Hats'-tijd op het forum?
[...]
Wat is hier de bedoeling van? Zoek je negatieve aandacht?
Is het de laatste dagen weer 'ik durf niet onder mijn bekende nick te posten maar wil wel even een schopje komen geven aan Hats'-tijd op het forum?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
dinsdag 31 mei 2016 om 15:51
dinsdag 31 mei 2016 om 15:55
quote:Dana schreef op 31 mei 2016 @ 15:47:
[...]
Is het de laatste dagen weer 'ik durf niet onder mijn bekende nick te posten maar wil wel even een schopje komen geven aan Hats'-tijd op het forum?Die bekende nick is toch anoniem? Of inmiddels alweer terug?
[...]
Is het de laatste dagen weer 'ik durf niet onder mijn bekende nick te posten maar wil wel even een schopje komen geven aan Hats'-tijd op het forum?Die bekende nick is toch anoniem? Of inmiddels alweer terug?
dinsdag 31 mei 2016 om 16:02
dinsdag 31 mei 2016 om 16:06
Mijn telefoon is traag met laden en daardoor verspringt het scherm weleens. Zag ik ineens Moirais post "Ik had toch wel verwacht dat je me inmiddels een beetje zou kennen."
Dacht ik toch 1 moment: wat? Is Moirai het anonieme Hats-schoppertje?
Dacht ik toch 1 moment: wat? Is Moirai het anonieme Hats-schoppertje?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
dinsdag 31 mei 2016 om 16:23
quote:Dana schreef op 31 mei 2016 @ 15:47:
[...]
Is het de laatste dagen weer 'ik durf niet onder mijn bekende nick te posten maar wil wel even een schopje komen geven aan Hats'-tijd op het forum?Dubbelnickverdenkingen staffen hé. Mag je niet over speculeren las ik gisteren in een ander topic.
[...]
Is het de laatste dagen weer 'ik durf niet onder mijn bekende nick te posten maar wil wel even een schopje komen geven aan Hats'-tijd op het forum?Dubbelnickverdenkingen staffen hé. Mag je niet over speculeren las ik gisteren in een ander topic.