Internetdaten - deel 6

16-05-2016 20:13 1341 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 3003 posts is het tijd voor een nieuw topic...

Iedereen mag meeschrijven, zo lang je maar schrijft met respect voor elkaar.

Over internetdaten: de do's en don'ts, gekke ervaringen, leuke en minder leuke ervaringen, tips en lieve woorden als het even niet zo goed gaat.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Ha Sybreed, ben je serieus al eind 30? Grappig, heb bij iedereen wel een beeld van leeftijd en hoe iemand er uit zou zien, maar bij jou dacht ik dus echt dat je halverwege/eind 20 zou zijn. Mijn hele beeld is nu anders, haha.

Minaa, hoop dat je een leuke date hebt! Hou ons wel op de hoogte he! (dit is volgens mij zo'n date die we allemaal meebeleven)
Ben ook heeeeel benieuwd hoe Minaa het heeft vanavond!

Ik heb Tinderman rechtstreeks gevraagd wat zijn intenties zijn, hij heeft me veel verduidelijkt. Geen twijfels meer op dat gebied, gelukkig!
Fijn Mok !!! En ben ook nieuwsgierig hoe Minaa het gehad heeft.
Minaa heeft het heeeeel leuk gehad !!! en is net ( 1 uur bijna) pas retour. T was net zo leuk als digitaal! En nu lig ik hierdepieper in bed. Morgen de rest.

Good night

Minaa
woep! Dat klinkt goed! !
Kijk! Succes verhaal. Dat geeft de burger moed!
Mok, wat fijn dat het zo goed gaat met je zoon. En ook alleen maar positieve berichten over tinderman, lekker bezig. Morgen tweede date toch?

Minaa, ook aan de tinderman, leuk dat jullie dat net zo leuk was als het contact vooraf. En hij mag weer een keertje

Saar, even een pauze lees ik. Ik had in het verleden ook dat als ik niet wist wat ik op prive gebied wilde dat ik niet open kon staan voor leuke dates. Komt vanzelf wel weer, lekker rustig aan idd.

Nona, welkom. Ben je er al uit of je een drankje gaat doen? Mijn insteek was eigenlijk ook altijd wel, gewoon een leuke avond en verder zie je wel wat er van komt. Ik liet hun altijd een kroeg voorstellen, dan leerde ik ook nog nieuwe cafes in mijn stad kennen.

Pat, je klinkt een stuk resoluter naar al die twijfeldames, wat goed. En passievrouw is dus ook afgesloten, jammer dat haar passie zo aanwezig was dat dit niet kon slagen. Heb je nu nog serieuze lijntjes lopen?

Dat idee hebben dat het niet gaat komen is heel herkenbaar hoor, heb ik regelmatig last van gehad. Er zal echt wel weer een leuke vrouw langs komen, je weet alleen niet wanneer en dat kan langer duren dan dat je zou willen. Lekker straks eerst maar eens van je vakantie genieten. Mijn ouders zijn trouwens vakantie liefdes, nu ruim 35 jaar geleden, dus zeg nooit nooit.

Imo, je klinkt heel stabiel met latter op dit moment, geniet er gewoon van. Volgens mij kun je op hem rekenen als het echt nodig is en dat is denk ik het belangrijkste verschil tussen een lat en een fwb.

Syb, leuk dat je het schrijven oppakt. Gewoon eerst maar iets op papier krijgen, een boek schrijven en uitgeven zijn twee verschillende dingen. Gewoon stap voor stap kijken.

Treez, wat fijn dat je weer beter in je vel zit.

Ik denk dat ik mijn verwachtingen aan date moet aanpassen. Hij heeft duidelijk aangegeven dat hij geen apper is (ook geen beller trouwens) en ik krijg altijd antwoord als ik hem iets stuur. Daarnaast zeggen mijn vrienden en collega's allemaal dat ik straal als ik het over hem heb. Dus geen reden om iets af te kappen en ook geen reden om te twijfelen. Hij zou iets leuks gaan verzinnen voor onze volgende keer dat we elkaar zien, zijn manier van moeite doen voor mij.

Ik heb besloten niet meer te twijfelen maar gewoon te genieten tot aan mijn vakantie over 6 weken. Dan kan ik daar in alle rust bedenken of ik hem mis. Helpen jullie mij herinneren aan dit voornemen als ik toch weer twijfels ga uiten?
Hahaha grapjassen dat jullie zo meeleven. Ik hou van jullie!

T ging vanzelf, vanzelfsprekend zo ongeveer. Wat we online hadden hebben we voortgezet zeg maar.

En meneer had zijn tinderprofiel verwijderd dus ik had geen foto meer van m (geen gewone in ieder geval) waar hij duidelijk herkenbaar opstond. Dus t begon fantastisch want ik herkende m niet.

Lange dunne man met krulletjeshaar in onbestemde kleur. Is m dat? Is m dat niet??

Zo voelde het op de afgesproken plek. Want daar liepen wel meer lui rond omdat de trein net aankwam.

Maar gelukkig herkende hij mij wel.

Lopend naar de kroeg gegaan en daar de hele avond gezeten, kletsen vooral. Ow en lachen.

Want stukje verderop zaten lui (duidelijk toeristen) die te veel gezopen hadden die allerlei mafs opmerkten en vroegen waar we wel om konden lachen.

Ze vonden ons zo'n romantisch koppel en wilden ons op de foto hebben als aandenken aan deze memorabele avond.

Dus 'moesten' we van lieverlee natuurlijk wel in een innige omhelzing zitten daarvoor.

We hebben ze wel wijsgemaakt dat we al 20 jaar getrouwd waren en 5 kinderen hadden.

En toen we er genoeg van hadden zijn we verkast naar een andere kroeg (zogenaamd omdat we naar de kinderen moesten natuurlijk) waar t rustiger was.

Waar we eindelijk de kans kregen wat serieuzer te praten.

Hoewel we beiden van de zenuwen adhd-achtige trekken krijgen lukte dat toch nog n beetje.

Das altijd n beetje lastig voor mij. Dat hypergedoe als t spannend is. Het scheelt als je t beiden hebt, dan herken je t wel en prik je er door heen.

Daarna nog korte sightseeing hier ter plaatse gedaan.

De hotspots uit mijn jeugd o.a.

Waren we tenminste van de terras af konden we ook n beetje aan elkaar zitten enzo zonder publiek erbij.

En bij onze vervoermiddelen zoenen.

Wat we met moeite konden onderbreken.....

T was dat onze jeugd thuis zat te wachten en al geappt had (bij ons beiden!) waar we toch bleven??

Heb je geen gedoe van ouders meer die je evt. in de gaten houden, heb je pubers of jongvolwassenen die nog veel erger zijn.

T mooie is................alles wat ik in mijn kop had waar een eventuele partner aan moet voldoen.....

Ook uit ervaring, heb al wat kortere relaties geprobeerd die t niet waren en stuk liepen op t een of t ander. Hij voldoet eraan.

Hij heeft werk. Woont niet erg ver (half uurtje) heeft een huis, heeft kinderen dus snapt ook dat ik ook mijn kinderen laat voorgaan. Is al een aantal jaren gescheiden. Geen rebound gedoe dus.

Heeft een goede relatie met zijn ex en ouders en zo (ik knap af op mensen die erg negatief praten over exen of andere verwanten en haar bv 'trut' of 'bitch' noemen).

Is aantrekkelijk, vrolijk en gezellig. Wil t zelfde als mij. Niet trouwen in ieder geval. Samenwonen misschien als ie 70 is. Ik idem dito. We vinden t zelfde ongeveer leuk voor zover we nu weten.

Date 2 staat. Donderdagavond.

Want vrijdag komen zijn kinderen weer en mijn weekend is al te vol ook.

Anders wordt t volgende week en geen van tweeën willen we zo lang wachten.

Wat een heerlijkheid geen onzekerheden. Hij wil mij net zo graag als ik hem.

Het enige waar ik wél bang voor ben is het beruchte 'addertje onder t gras'. Toen ik dat aangaf zei hij hetzelfde gedacht te hebben. Maar tot nu toe vinden we m nog niet.

Het enige is......nu moet ik inwonend kind nog uitleggen dat ik donderdagavond alwéér weg ga .

Denk dat ik toch maar open kaart speel en zeg dat er iemand is die ik 'leuk' vind of zoiets.

Ik ben een erg slechte leugenaar en nog n avond smoesjes...........dat red ik niet.

Ik heb mijn tinderprofiel ook maar even gesloten. Heb nu helemaal de kop niet staan naar anderen.

En er waren alweer 3 matches. Wel lullig, maar helaas.

Ow en by rhe way:

Hij is leuk joh!!!!!!

groeten minaa
We zullen je helpen herinneren Brennan!

Voor wie er zin in heeft http://www.wereldrecordspeeddaten.nl
Wat leuk Minaa! Klinkt als een geweldige avond!

Ik heb trouwens komend weekend mogelijk een date (helemaal vergeten te melden)
Minaa wat heerlijk om te lezen!

Ik zeg het wel tegen mijn kinderen hoor, dat ik een date heb. Dat snappen ze best, ze gunnen het me heel erg (hun vader heeft al ruim een jaar een relatie). Ik hou ook niet van die smoesjes.

Jeetje joh, zit hier met een big smile je verslag te lezen, lekker nagenieten! En morgen zie je hem alweer!

Bren, klopt, morgen tweede date. Derde en vierde staan ook al gepland, haha!

Lastig hè, die twijfels loslaten. Maar je weet waar ze vandaan komen, dat scheelt. En 6 weken is best een hele tijd om gerustgesteld te worden
Ow en na deze enorme ego-post (ja moést t even kwijt hoor!!!)

Ja Bren dit was toen ik t niet verwachtte.

Hij was n nieuwe match en ik dacht....omdat ik alles even rustig wilde houden. Ik zeg ff dat ik nu geen tijd heb om te daten en ff rust aan mijn kop wil.

Zomaar 'verdwijnen' vind ik ook zo wat.

Maar de manier waarop hij reageerde trigger de me zo.

Ik heb nog 10 keer tegen mezelf gezegd.................niet doen, niet doen, dit word wéér een teleurstelling.

Maar zie....

Net toen ik het niet verwachtte.

Syb: Kan ik je boek alvast bestellen???

groeten minaa
Bren zien jullie elkaar geregeld? We gaan je er zeker aan helpen herinneren!

Mok goed bezig! Veel plezier.

Saraatje ook!

Minaa hoe leuk! En hier ook een jongvolwassene thuis, ik zeg daar gewoon de waarheid tegen hoor, zoals bij Mok gunt hij het me van harte en vraagt hij steeds hoe het geweest is.

Hier verloopt het erg raar, snap er niks van... al de dag na de breuk iemand anders leren kennen, zien elkaar vanavond de 4 de keer, belt me een paar keer per dag (is geen apper) en hij vraagt om dit weekend ook zo veel mogelijk tijd samen door te brengen.

Zei wel al een paar keer dat hij moet opletten dat hij me niet 'verstikt' en dan kan ik daar enkel bevestigend op antwoorden... om helemaal hoteldebotel te zijn is het te vroeg maar ik geniet wel van de aandacht.
Leuk Minaa en Trees!
Minaa, wat heerlijk om te lezen!! Geniet ervan meis!

Treez, jij ook. Superleuk!
Hi, even gauw bijgelezen, nu zoonlief helpen met zijn spreekbeurt..

Maar superleuk om te lezen Minaa! Ik werd er ook helemaal blij van en het klinkt allemaal heel relaxed en fijn

En Treez ook weer goeie dagen gehad, leuk!

Goeie verhalen tussendoor geven weer moed, haha. Zal later even verder terugschrijven. Gister heel vroeg naar bed gegaan en vantevoren even zitten swipen, bij het wakker worden ineens 6 nieuwe matches, dus ben benieuwd of er wat leuks tussenzit ;)
@ minaa, wat ontzettend leuk om te horen. Mijn monitorhelderheid staat helaas al op 0, want ik krijg pijn aan mijn ogen.

gewoon een beetje jokken tegen je kinderen. Ja, ze gaan je niet geloven, maar naar mijn mening breng je het veel te snel dichtbij door volledig eerlijk te zijn. Eigenlijk willen ze wel vermoeden, maar niet zeker weten en dat geeft jou de ruimte om hem gewoon te leren kennen. En je geeft hen de ruimte om te denken dat ze je te slim af zijn en er zelf nog niet over na te denken.

In mijn ervaring ontkennen kinderen ook altijd dat ze iemand leuk vinden, dus als ze er door heen zien vinden ze dat gewoon grappig en gaan ze zien wat het wordt.

@ bren, hij vind je leuk. Je kunt je wel druk maken over zijn manier van communiceren, maar hij is helder en consistent en into you. Het nadeel van bevestiging willen hebben is dat als de put niet te vullen lijkt, het aan de andere kant ook spanning oproept. Ik ben ook niet zo van de social talk en heb moeite met lang appen om het contact alleen.

Vier het gewoon, want volgens mij heb je een gouden kerel te pakken.

Ik ben er in geslaagd de schrik van de verpleegkundeopleiding te volbrengen: katheteriseren. En dat terwijl het aantrekken van de steriele handschoenen bijna mislukte en ik minutenlang halverwege een handschoen bleef steken. Ik bleef kalm, maar wat was het benauwd.

@ fam, ja ik ga een profiel maken. Ik denk dat het tijd is om te daten. Even nadenken over oppimpen van het profiel, want ik ben veel gegroeid en die moet ook tot uiting komen.
Sybreed goed dat je weer aan het daten gaat en je profiel updaten zal nodig zijn, succes!

Wat dat zeggen tegen kinderen betreft, de mijne is volwassen, die moet ik echt niks wijsmaken en hij zit ook in een date-fase. We bespreken niet alles maar wel veel.

Nana bij die 6 moet toch ten minste één leuk verkennend gesprekje zitten. Succes!
@mok; lekker bezig! Ben heel benieuwd hoe dit zich verder gaat ontwikkelen

@syb leuk dat je weer gaat daten!

@Bren ik snap je wel. Ik zou dat ook niet leuk vinden, zo weinig contact tussendoor. Bellen jullie ook niet?

Ik heb ruim een jaar geleden 3 maanden met iemand gedate die dat ook had. Uiteindelijk betrok hij me ook helemaal niet bij zijn leven. Als we het weekend samen waren, was het wel super. Ik heb dat toen ook afgekapt, ook al vond ik hem leuk. Ik wil meer dan om de week elkaar 2 dagen zien en verder amper contact.

Nou. Ik kreeg een berichtje op mijn inactieve profiel op EM (krijg ik wel vaker) Dit keer van iemand met wie ik ruim een jaar geleden ook contact had. Na 6 mailtjes hoorde ik toen ineens niets meer. Nu stuurde hij mij een bericht omdat (zijn woorden!) hij gewoon wilde weten waarom ik nog single ben én of hij met een inactief profiel mij nog kon mailen. Jaja. Tuurlijk. Verder niets, want hij heeft sinds een jaar een relatie. De relatie begon wat kleine scheurtjes te vertonen nu. Aldus deze man. Of we niet een keer konden bellen. Ontmoeten niet, dat was teveel risico opzoeken

Zou zo'n man nou echt denken dat ik zó naïef ben? Heb hem een fijn leven gewenst.

Verder rustig hier, op dategebied.
Koeks, wat een droplul! Ik zou hem iets anders toewensen dan een fijn leven, eerlijk gezegd. Hoe is het nu met jezelf?

Syb, go for it!

Wat leuk trouwens, al die succesverhalen ineens. Een poosje geleden had niemand wat leuks te melden en zaten we met z'n alleen in de 'mèh'-fase. Het kan verkeren, zie je wel

Tinderman heeft me zojuist twee boeken van een van mijn favo schrijvers gestuurd, alvast voor mijn verjaardag Het gekke is, we hebben nog maar één date gehad (kleppen nu zo'n week of vier met elkaar) maar het is nergens opdringerig of too much. Als ik dit bij een ander zou lezen, zou ik toch wel een momentje hebben. Maar het voelt gewoon goed, aan alle kanten. Heb zin in morgen!
Gos jongens, wordt blij van al die positieve verhalen, go for it !!!
Inderdaad fijn, die positieve berichten bij iedereen!

Minaa: Super dat hij in het echt ook zo leuk is!

Mok: Fijn dat het zo goed voelt!

Saartje: Ik ben nog geen 30 hoor, ho ho, ik mag nog een paar weken aan het idee wennen.

Syb: Hallo jij daar wat ik bijna wordt wat jij over een jaar niet meer bent. Of zoiets. Leuk dat je het daten weer oppakt, met dat profiel komt het vast wel goed. Veel regen ---> bruin gras. Ik heb het wel eens gedaan, zelf een boek uitgeven. Maar maar voor een heel klein clubje mensen. Het waren herinneringen aan mijn overleden liefde. Dat boek schrijven was gewoon mijn therapie.

Pat: Je klinkt inderdaad rustig. Goed dat je voor jezelf bent opgekomen bij die twijfeldames weer.

Treez: Fijn dat je een leuke dag / leuke dagen hebt gehad.

Brennan: Ik ben het wel eens met de anderen. Hij laat (genoeg) zien dat hij je leuk vind, hij is gewoon niet zo'n apper. Teveel om bevestiging vragen kan ook als "claimerig" worden opgevat. Probeer maar wat meer te ontspannen. (Makkelijk gezegd misschien).

Nona: Welkom nog. Ik hoop dat de matches wat op gaan leveren!

Nijn: Hoe is het?

Fam: Ik ga je binnenkort mailen. En nee, natuuuurlijk ben jij niet oud.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
@mok gaat wel hoor met mij. Behalve dan dat ik momenteel lastiger opdrachten vind en dat het solliciteren steeds uitloopt op een 2e plek als kandidaat. Om moedeloos van te worden en eerlijk gezegd heb ik er slapeloze nachten van. Hoe moet dat nou financieel?

Enfin, dat samen met het opvoeden van een 2 'zorgen'kinderen maakt dat ik even genoeg heb aan mezelf

Wat leuk van dat boek. Heerlijk dat soort attente mensen.

@rens je klinkt rustig en gelukkig in de berichten. Fijn!!

@minaa ik word helemaal blij bij het lezen van jouw bericht Heel veel plezier vanavond!
Sara: Succes van t weekend! Vertel!

Mok: 2de date al gehad? Hoe was het? Wat lief zeg van die boeken. Nee als t goed voelt kan dit best.

Ow en alvast gefeliciteerd!

En Treez.....wat leuk joh! Het voordeel van veel contact vind ik dat je elkaar goed leert kennen. De dagelijkse dingetjes zeg maar. De huis tuin en keukendingetjes. Die misschien totaal onbelangrijk zijn maar wel bijdragen aan een gevoel van verbondenheid. En groot voordeel: T scheelt tijd als je elkaar wél ziet. Dat je niet alles meer hoeft uit te leggen. Bellen is dan weer niet zo mijn ding, bv tijdens mijn werk gaat dat écht niet. En thuis heb ik die pubers en jongvolwassenen ook nog.....een appje kan je op reageren wanneer je wil. Met een belletje is dat toch anders.

Zo is iedereen anders, zo zie je maar.

Syb: Sorry voor deze oogverblindende lovestory op een gezellig terras is de avondschemer. Ik heb nog wel n zonnebril in de aanbieding? Wat betreft dat profiel....jij wind met je mooie schrijfstijl iedereen toch om je vinger?

En gefeliciteerd met katheterisatie aantekening! In the pocket toch maar!

Nona: Wauw 6! Relaxed aan hoor! Niet met alle 6 gaan daten....maar misschien ben je al n schifting aan t maken?

Koeks: Nou daar heb je niks aan gemist nee. Toedeloe!

Pat: Buiten de twijfeltantes die je nu opeens weer terug willen (goed gedaan hoor!) nog wat leuke lijntjes???

Rens: T klinkt wel goed hoor, je vast date. Is t nog wel een date? Of een relatie?

Ik denk relaties heb je in alle soorten en maten. Als t van langere duur en exclusief is en je kan ook op elkaar rekenen als je t moeilijk hebt dan is t een relatie.

En voor de 30-ers die moeite met hun leeftijd hebben.....ik tik binnenkort de 5 aan. Sara plannen broeien al om mij heen. En t feest is al gepland en de kaarten al in huis. Mij maakt geen bal uit. Ik word van dat ene cijfertje niet anders hoor. Ik zit goed in mijn vel. Heb het leuk en energie zoals een 20-er. Al die ouderdomskwalen die ik om mij heen hoor (slecht slapen, futloos haar dat ook nog s hartstikke grijs is en opvliegers om over de emotionele problemen maar te zwijgen). Ik heb er geen last van. Mijn haar is (nog steeds) van natura blond en ik slaap als n os. Opvliegers had ik alleen toen ik zwanger was en ik ben vrij stabiel qua emotie. Maar ach.....volgens mij ouders heb ik ook bijna niet gepuberd.

Ik weet ook niet goed of t n voordeel of nadeel is hoor. Aan hormonen ontbreekt t mij op t moment ook niet, dus dat kan t niet zijn.

Ik heb inwonend kind maar gewoon gezegd dat ik naar die en die ga . En dat ik m leuk vind. Grote ogen....wil foto zien, want voor je t weet loopt ie hier rond aldus kind. En of ie kinderen heeft en hoe oud. Ho ho....kind gaat wel ff erg snel.

Ow en of ik daar eergisteren ook al mee was. Ze had dus al zo haar vermoedens.....En het voelt ook gewoon niet goed dat gedraai over waar ik ben.

Vanavond zien we elkaar en we tellen de uren zelfs af. Toen ik gesprek met kind moest aangaan, kreeg ik er natuurlijk prompt ruzie mee (om d'r kamer die opgeruimd moest worden, vast herkenbaar). Dus maar ff uitgesteld tot 's avonds dus dat meldde ik hem. Wat zei de schat: "Ik loop niet weg hoor, volgende week ben ik er ook nog wel..." En nog wat berichtjes (over wat hij deed) en aan t eind: "Neemt niet weg dat ik je wel graag zou willen zien morgen, naar laat je niet opjagen door mij."

Das toch heerlijk?

Nou ik heb er zin in!

groeten minaa
@minaa hoe oud is je kind?

Ik vertel eigenlijk nooit iets, maar jongste (bijna 11) vraagt wel eens of ik een date heb. En of ik dan een man uitkies met een leuke grote zus voor haar, want haar broer vindt ze maar saai

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven