Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Haha grappig. Zijn weinig leuke "mannen" hier op het forum....uiterlijkwise weet je het niet. Maar op de manier waarop ze posten zeg maar. Jouw heb ben ik nog niet zo vaak tegengekomen hier.... (ookal ben ik er nog niet zo heel lang....)

Maar zo te merken ook een nachtdier?
ja the night is the best part of the day, kwam ook net uit de kroeg. Normaalgesproken post ik wel regelmatig maar aangezien t werk zo bizar druk is lukt me dat niet meer (helaas)
Ach, proud to be "een nachtvlinder"

Maar gezellig de kroeg...een buurtkroeg waar je vaker heen gaat?

Ik heb ook niet altijd evenveel tijd hoor, kan ook echt niet op mijn werk forummen en als ik dan afspraken heb staan in de avonden wordt het ook vaak laat dat ik eens post!

Maar goed....de laatste dagen is het tussen 01.00 en 02.00 slapen en om 06.45 weer de wekker.,....Ach straks stort ik wel weer eens in
ja met een collega, meer een vriend eigenlijk, gaan we vaak een borrel drinken, nou ja borrel ik krijg altijd t hele cafe over me heen omdat ik rose bier drink maar daar blijf ik stoicijns onder
Haha je bent inderdaad de eerste man die ik hoor dat het rosebier drinkt Maar idd lekker mee doorgaan als je het lekker vindt

Weinig kroegen trouwens die het verkopen btw!
Ja die klachten hoor ik vaker, wijvenbier/vrouwendrankje/homobier, maar ach het kan me niet zoveel schelen, ik vind het echt heerlijk....in mijn woonplaats verkopen ze t wel en anders laat ik t maken :-)
quote:liefmeisje2 schreef op 05 augustus 2007 @ 22:16:

Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd? 30

- Hoe lang al single? 1 jaar

- Langste relatie ? 1 jaar

- Kortste relatie? 2 uur

- Regio? 010

- Aan het daten? Nee

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 3,5

- Sterrenbeeld ? Scorpio

- Kinderen of kinderwens ? Ooit wel

- Hobby's (speciaal voor Q)Ik heb hobby's ja hoezo?
Hihi regio? Maar goed ik heb hier ook niet echt een kroeg op de hoek
Hihi rotterdam vraag is al beantwoord!
Maar goed Badmeester....ik ga je verlaten

Slaap lekker voor straks en werkse voor ietsie later

Enne gewoon lekker rosebier blijven drinken!
Goedemorgen!!

XEN HAD HET GOED!!!! Dus speciaal voor Xen: Een man die je kofie komt brengen!

Ingel de troostprijs is dat je er ook naar mag kijken

WM, lastig dat alles 'zo ineens' komt. En dan ook nog deze periode op je werk is ook niet alles... Blijf het van je afschrijven, desnoods maak je een lijstje van dingen waar je je zorgen om maakt, dan kan je dat lijstje er over een paar dagen weer bij pakken en kan je waarschijnlijk er al een paar van weg strepen.

Mijn avondje met ontbijtman (goeie naam, Xen!) was heel leuk, en ik heb wel gelijk dat hij mij als V+ ziet. Nou wil ik over het algemeen graag gelijk krijgen, maar op dit gebied is dat wel wat jammer.

RPmeneer (RPP van RPpop lijkt me wel een goede afkorting) heb ik niet meer gesproken sinds zondag, maar toen sturde hij wel aan op een date. Ben benieuwd. En anders is het lekker jammer, ik maak me er even niet zo druk om.

Vandaag nog ziek thuis, maar voel me al wel wat beter. Hopleijk morgen weer fris en fruitig.
Oh, is mn plaatje niet goed overgekomen!!!

Nog een poging:

Mmm... nu is ie er twee keer....
Leuk dat je avondje met Ontbijtman gezellig was...geen moeite dat hij je als V+ ziet?

Enne hoe voel je je nu? Al iets beter?
v+ = vriendschap plus?
V+ is idd vriendschap met extra's. Weet nog niet of ik er moeite mee heb. Mijn ziekige sikkeneurige humeur maakt dat ik niet helder kan denken. Ben nog steeds gammel, maar morgen staat er een heel rustige dag op mn werk klaar. Er is een invaller geregeld en als ik nog ziek ben blijf ik thuis, als ik beter ben mag ik dingen regelen. Dus dat is wel lekker.

Hoe is het hier verder?
Ik zie je plaatje niet Pop... alleen een vraagteken...jammer!

BM: lekker he, rose bier! Eindelijk een vent die het ook drinkt!
Ja rosebier is zo lekker, er is zelfs een bar in mijn woonplaats waar ik alleen maar hoef binnen te komen en er staat al een rosebiertje voor mijn neus, zo lekker is dat.

En tja vriendschap plus, je kan t op twee manieren zien he?
Welke twee manieren bedoel je dan BM?

Jammer Mozz, want het was wel een leuke man die koffie kwam brengen...
of je denkt: hmm ik ben dus niet goed genoeg voor the real deal

of je denkt: he lekker regelmatige sex
Ik neig nog naar het eerste... Hij ziet geen toekomst met me, maar wil ondertussen wel graag vanalles met me doen (en niet alleen in bed).

Voor die regelmatige seks zou ik het niet per se hoeven doen. Ik heb daar nog wel iemand voor achter de hand. Maar dat is meer een scharrel, die niet echt van het knuffelen is. En dat is ontbijtman wel.

Dussssss
Als ik het plaatje download kan ik het wel zien. Meestal ben ik wel van de wat meer hoofdbeharing, maar ik zou zo'n bakkie koffie niet weigeren

Goed geregeld BM, dat ze meteen weten wat je wil in die bar... moet ook maar eens gaan uitvinden waar ze het hier schenken. Nog niet naar gevraagd, haal het altijd in huis.

Pop, knuffelen is zo lekker, dus erg verleidelijk!

Regelmatige seks + knuffelen + leuke dingen doen klinkt wel leuk... je kan toch de scharrel 'inruilen' voor de ontbijtman? Maar zou je het kunnen, optie twee zonder zelf meer te willen/hopen? Dat lijkt mij namelijk het lastigst, dat gevoel, dat kun je niet uitzetten zomaar.... het idee dat jullie eigenlijk alles doen, maar toch niet met die toekomst...
Hela !

Vleer met der ogen, ben je der al over uit? Tzal wel geen ahngend ooglid zijn die altijd gecorrigeerd worden, tis alleen voor de wat 'oudere' generatie..... Enne mijn ogen staan ook niet kaatsrecht, dus zon probleem ist niet.

Toevallig al contact met je RP-er met utzelfde probleem?

Pop; lijkt me wel vreemd om een v+ te hebben. Moet er dan wel allebei hetzelfde over denken. Proef dat dat bij jou niet zo is....?

Moz: is PD een Colobiaan? Wow

BM: thanx voor India ! Super !

WM: knuf 4 u

Verder weinig nieuws....

Morgen naar de tandarts.....ach ja

*drinkt nog een slok van haar glazuur-dodende-cola*
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Zo ben ik weer Vandaag kort dagje op werk gehouden...gewoon even geen zin in

Met moeders even wezen winkelen....wel even gezellig.

Nu ga ik mij omkleden en naar de sportschool Ben echt goed bezig sportschoolwise

Oh ja...VM vroeg mij wat mijn plannen voor het weekend waren...had ook gezegd dat de bal bij hem lag. Nu gaan we vrijdag lekker uiteten en drankje doen! Wel gezellig! Vrijdag moet ik ook naar het ziekenhuis....
BM....was gij in slaap gevallen vannacht

Pop....tsja V+ is een beetje moeilijk he.. geen real deal maar de rest wel. Beetje "wel de lusten niet de lasten" Ja kan je gevoel helemaal voorstellen! Verder rustig aan hoor, goed uitzieken. Ik doe dat ook nooit en dan in de vakanties ben ik altijd ziek!

Ingel...tandarts morgen....angst voor of relaxed?

Hoe is het verder met iedereen???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven