Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 19 november 2008 om 00:24
woensdag 19 november 2008 om 00:33
Ach, proud to be "een nachtvlinder"
Maar gezellig de kroeg...een buurtkroeg waar je vaker heen gaat?
Ik heb ook niet altijd evenveel tijd hoor, kan ook echt niet op mijn werk forummen en als ik dan afspraken heb staan in de avonden wordt het ook vaak laat dat ik eens post!
Maar goed....de laatste dagen is het tussen 01.00 en 02.00 slapen en om 06.45 weer de wekker.,....Ach straks stort ik wel weer eens in
Maar gezellig de kroeg...een buurtkroeg waar je vaker heen gaat?
Ik heb ook niet altijd evenveel tijd hoor, kan ook echt niet op mijn werk forummen en als ik dan afspraken heb staan in de avonden wordt het ook vaak laat dat ik eens post!
Maar goed....de laatste dagen is het tussen 01.00 en 02.00 slapen en om 06.45 weer de wekker.,....Ach straks stort ik wel weer eens in
woensdag 19 november 2008 om 00:44
quote:liefmeisje2 schreef op 05 augustus 2007 @ 22:16:
- Leeftijd? 30
- Hoe lang al single? 1 jaar
- Langste relatie ? 1 jaar
- Kortste relatie? 2 uur
- Regio? 010
- Aan het daten? Nee
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 3,5
- Sterrenbeeld ? Scorpio
- Kinderen of kinderwens ? Ooit wel
- Hobby's (speciaal voor Q)Ik heb hobby's ja hoezo?
- Leeftijd? 30
- Hoe lang al single? 1 jaar
- Langste relatie ? 1 jaar
- Kortste relatie? 2 uur
- Regio? 010
- Aan het daten? Nee
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 3,5
- Sterrenbeeld ? Scorpio
- Kinderen of kinderwens ? Ooit wel
- Hobby's (speciaal voor Q)Ik heb hobby's ja hoezo?
woensdag 19 november 2008 om 09:02
Goedemorgen!!
XEN HAD HET GOED!!!! Dus speciaal voor Xen: Een man die je kofie komt brengen!
Ingel de troostprijs is dat je er ook naar mag kijken
WM, lastig dat alles 'zo ineens' komt. En dan ook nog deze periode op je werk is ook niet alles... Blijf het van je afschrijven, desnoods maak je een lijstje van dingen waar je je zorgen om maakt, dan kan je dat lijstje er over een paar dagen weer bij pakken en kan je waarschijnlijk er al een paar van weg strepen.
Mijn avondje met ontbijtman (goeie naam, Xen!) was heel leuk, en ik heb wel gelijk dat hij mij als V+ ziet. Nou wil ik over het algemeen graag gelijk krijgen, maar op dit gebied is dat wel wat jammer.
RPmeneer (RPP van RPpop lijkt me wel een goede afkorting) heb ik niet meer gesproken sinds zondag, maar toen sturde hij wel aan op een date. Ben benieuwd. En anders is het lekker jammer, ik maak me er even niet zo druk om.
Vandaag nog ziek thuis, maar voel me al wel wat beter. Hopleijk morgen weer fris en fruitig.
XEN HAD HET GOED!!!! Dus speciaal voor Xen: Een man die je kofie komt brengen!
Ingel de troostprijs is dat je er ook naar mag kijken
WM, lastig dat alles 'zo ineens' komt. En dan ook nog deze periode op je werk is ook niet alles... Blijf het van je afschrijven, desnoods maak je een lijstje van dingen waar je je zorgen om maakt, dan kan je dat lijstje er over een paar dagen weer bij pakken en kan je waarschijnlijk er al een paar van weg strepen.
Mijn avondje met ontbijtman (goeie naam, Xen!) was heel leuk, en ik heb wel gelijk dat hij mij als V+ ziet. Nou wil ik over het algemeen graag gelijk krijgen, maar op dit gebied is dat wel wat jammer.
RPmeneer (RPP van RPpop lijkt me wel een goede afkorting) heb ik niet meer gesproken sinds zondag, maar toen sturde hij wel aan op een date. Ben benieuwd. En anders is het lekker jammer, ik maak me er even niet zo druk om.
Vandaag nog ziek thuis, maar voel me al wel wat beter. Hopleijk morgen weer fris en fruitig.
woensdag 19 november 2008 om 15:10
V+ is idd vriendschap met extra's. Weet nog niet of ik er moeite mee heb. Mijn ziekige sikkeneurige humeur maakt dat ik niet helder kan denken. Ben nog steeds gammel, maar morgen staat er een heel rustige dag op mn werk klaar. Er is een invaller geregeld en als ik nog ziek ben blijf ik thuis, als ik beter ben mag ik dingen regelen. Dus dat is wel lekker.
Hoe is het hier verder?
Hoe is het hier verder?
woensdag 19 november 2008 om 15:38
Ik neig nog naar het eerste... Hij ziet geen toekomst met me, maar wil ondertussen wel graag vanalles met me doen (en niet alleen in bed).
Voor die regelmatige seks zou ik het niet per se hoeven doen. Ik heb daar nog wel iemand voor achter de hand. Maar dat is meer een scharrel, die niet echt van het knuffelen is. En dat is ontbijtman wel.
Dussssss
Voor die regelmatige seks zou ik het niet per se hoeven doen. Ik heb daar nog wel iemand voor achter de hand. Maar dat is meer een scharrel, die niet echt van het knuffelen is. En dat is ontbijtman wel.
Dussssss
woensdag 19 november 2008 om 16:09
Als ik het plaatje download kan ik het wel zien. Meestal ben ik wel van de wat meer hoofdbeharing, maar ik zou zo'n bakkie koffie niet weigeren
Goed geregeld BM, dat ze meteen weten wat je wil in die bar... moet ook maar eens gaan uitvinden waar ze het hier schenken. Nog niet naar gevraagd, haal het altijd in huis.
Pop, knuffelen is zo lekker, dus erg verleidelijk!
Regelmatige seks + knuffelen + leuke dingen doen klinkt wel leuk... je kan toch de scharrel 'inruilen' voor de ontbijtman? Maar zou je het kunnen, optie twee zonder zelf meer te willen/hopen? Dat lijkt mij namelijk het lastigst, dat gevoel, dat kun je niet uitzetten zomaar.... het idee dat jullie eigenlijk alles doen, maar toch niet met die toekomst...
Goed geregeld BM, dat ze meteen weten wat je wil in die bar... moet ook maar eens gaan uitvinden waar ze het hier schenken. Nog niet naar gevraagd, haal het altijd in huis.
Pop, knuffelen is zo lekker, dus erg verleidelijk!
Regelmatige seks + knuffelen + leuke dingen doen klinkt wel leuk... je kan toch de scharrel 'inruilen' voor de ontbijtman? Maar zou je het kunnen, optie twee zonder zelf meer te willen/hopen? Dat lijkt mij namelijk het lastigst, dat gevoel, dat kun je niet uitzetten zomaar.... het idee dat jullie eigenlijk alles doen, maar toch niet met die toekomst...
woensdag 19 november 2008 om 16:20
Hela !
Vleer met der ogen, ben je der al over uit? Tzal wel geen ahngend ooglid zijn die altijd gecorrigeerd worden, tis alleen voor de wat 'oudere' generatie..... Enne mijn ogen staan ook niet kaatsrecht, dus zon probleem ist niet.
Toevallig al contact met je RP-er met utzelfde probleem?
Pop; lijkt me wel vreemd om een v+ te hebben. Moet er dan wel allebei hetzelfde over denken. Proef dat dat bij jou niet zo is....?
Moz: is PD een Colobiaan? Wow
BM: thanx voor India ! Super !
WM: knuf 4 u
Verder weinig nieuws....
Morgen naar de tandarts.....ach ja
*drinkt nog een slok van haar glazuur-dodende-cola*
Vleer met der ogen, ben je der al over uit? Tzal wel geen ahngend ooglid zijn die altijd gecorrigeerd worden, tis alleen voor de wat 'oudere' generatie..... Enne mijn ogen staan ook niet kaatsrecht, dus zon probleem ist niet.
Toevallig al contact met je RP-er met utzelfde probleem?
Pop; lijkt me wel vreemd om een v+ te hebben. Moet er dan wel allebei hetzelfde over denken. Proef dat dat bij jou niet zo is....?
Moz: is PD een Colobiaan? Wow
BM: thanx voor India ! Super !
WM: knuf 4 u
Verder weinig nieuws....
Morgen naar de tandarts.....ach ja
*drinkt nog een slok van haar glazuur-dodende-cola*
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
woensdag 19 november 2008 om 17:28
Zo ben ik weer Vandaag kort dagje op werk gehouden...gewoon even geen zin in
Met moeders even wezen winkelen....wel even gezellig.
Nu ga ik mij omkleden en naar de sportschool Ben echt goed bezig sportschoolwise
Oh ja...VM vroeg mij wat mijn plannen voor het weekend waren...had ook gezegd dat de bal bij hem lag. Nu gaan we vrijdag lekker uiteten en drankje doen! Wel gezellig! Vrijdag moet ik ook naar het ziekenhuis....
Met moeders even wezen winkelen....wel even gezellig.
Nu ga ik mij omkleden en naar de sportschool Ben echt goed bezig sportschoolwise
Oh ja...VM vroeg mij wat mijn plannen voor het weekend waren...had ook gezegd dat de bal bij hem lag. Nu gaan we vrijdag lekker uiteten en drankje doen! Wel gezellig! Vrijdag moet ik ook naar het ziekenhuis....
woensdag 19 november 2008 om 17:30
BM....was gij in slaap gevallen vannacht
Pop....tsja V+ is een beetje moeilijk he.. geen real deal maar de rest wel. Beetje "wel de lusten niet de lasten" Ja kan je gevoel helemaal voorstellen! Verder rustig aan hoor, goed uitzieken. Ik doe dat ook nooit en dan in de vakanties ben ik altijd ziek!
Ingel...tandarts morgen....angst voor of relaxed?
Hoe is het verder met iedereen???
Pop....tsja V+ is een beetje moeilijk he.. geen real deal maar de rest wel. Beetje "wel de lusten niet de lasten" Ja kan je gevoel helemaal voorstellen! Verder rustig aan hoor, goed uitzieken. Ik doe dat ook nooit en dan in de vakanties ben ik altijd ziek!
Ingel...tandarts morgen....angst voor of relaxed?
Hoe is het verder met iedereen???