Napraattopic 60

10-05-2016 23:30 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Moirai schreef op 01 juni 2016 @ 15:48:

[...]

Die vriendin voel ik toch niet. Dus prima wat mij betreft.Ik durf niet meer te schelden want voor je het weet heb je een ban he, maar o, o, o, wat ben jij eh....'makkelijk'.
quote:Eleonora-1 schreef op 01 juni 2016 @ 15:44:

[...]

Dat is precies de bedoeling.

Ieder woord is een minachtende sneer.

Puur effectbejag en proberen lollig te zijn ten koste van de vivavrouwtjes.

Laten we voorop stellen dat ik voor geen enkele vrouw minachting voel, laatstaan voor de vrouwen die wat langer op VF rondwaren. Vrouwen op het FV die hier rondlopen met als doel anderen hun maat op te leggen, daarmee heb ik wat meer moeite. Zij zijn de reden van mijn transformatie in een meelopende forummer. De strijd die ik ooit heb gevoerd om een transparanter en toleranter forum te krijgen heb ik verloren. Volledig. Met mij meerderen. Helaas. Zo ver zelfs dat ik er zonder waarschuwing vooraf een permaban voor kreeg. Dat ging me wat te ver. Gelukkig anderen ook. Ik ga niet meer strijden. Ik heb op dit forum geen rechten meer op sarcasme en harde taal. Dat, lieve forumvrouwen, is verleden tijd. Nu is de tijd van liefde, handjes vasthouden en kumbaja zingen. En dat, lieve vrienden is wat ik zal doen.

Wel in de hoop dat de "goede oude tijd" ooit weer eens terugkomt. Wat dat betreft heb ik blijkbaar een soort battered-wife-syndrome maar dan digitaal.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 01 juni 2016 @ 15:50:

Hozier is met die vieze haren toch?

Fles shampoo mee en veel plezier Moi

Hij is kúnstenaar!

Die hebben van dat haar.
quote:Goede-Fee schreef op 01 juni 2016 @ 15:48:

[...]

Waarom?

Omdat ik hem lekker vind

Die ja Boots
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Eleonora-1 schreef op 01 juni 2016 @ 15:52:

[...]

Hij is kúnstenaar!

Die hebben van dat haar.

Juist.

En ik hoef er niet aan te likken, dus boeie.
quote:wizky schreef op 01 juni 2016 @ 15:51:

[...]

Laten we voorop stellen dat ik voor geen enkele vrouw minachting voel, laatstaan voor de vrouwen die wat langer op VF rondwaren. Vrouwen op het FV die hier rondlopen met als doel anderen hun maat op te leggen, daarmee heb ik wat meer moeite. Zij zijn de reden van mijn transformatie in een meelopende forummer. De strijd die ik ooit heb gevoerd om een transparanter en toleranter forum te krijgen heb ik verloren. Volledig. Met mij meerderen. Helaas. Zo ver zelfs dat ik er zonder waarschuwing vooraf een permaban voor kreeg. Dat ging me wat te ver. Gelukkig anderen ook. Ik ga niet meer strijden. Ik heb oo dit forum geen rechten meer op een sarcasme en harde taal. Dat, lieve forumvrouwen, is verleden tijd. Nu is de tijd van liefde, handjes vasthouden en kumbaja zingen. En dat, lieve vrienden is wat ik zal doen.

Wel in de hoop dat de "goede oude tijd" ooit weer eens terugkomt. Wat dat betreft heb ik blijkbaar een soort battered-wife-syndrome maar dan digitaal.

Nogmaals; als je het zelf maar gelooft.

Mij hoef je niet te overtuigen.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 01 juni 2016 @ 15:53:

Oh die was voor de post van de nieuwste aanwinst. Niet voor de neuck van Moi
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 01 juni 2016 @ 15:55:

[...]

Oh die was voor de post van de nieuwste aanwinst. Niet voor de neuck van Moi Ik zat al te huilen.
quote:Moirai schreef op 01 juni 2016 @ 15:58:

[...]

Ik zat al te huilen.Ja maar dat doe jij al bij de reclames van Nivea.
quote:Eleonora-1 schreef op 01 juni 2016 @ 15:54:

[...]

Nogmaals; als je het zelf maar gelooft.

Mij hoef je niet te overtuigen.Dank je wel voor jouw inzicht. Daar heb ik veel aan. Sowiezo heb jij mij de laatste tijd (en de jaren daarvoor) heel veel bijgebracht. Voor al die bemoeienissen ben ik je eeuwig dankbaar. Ik hoop dat jij in de toekomst ook zult ervaren hoe fijn het is als er mensen om je geven zoals jij dat bij mij hebt gedaan. Je bent het waard!
Zeg Wizky, je hebt te veel hoestdrank gedronken, denk ik.
quote:Hunniebunnie schreef op 01 juni 2016 @ 16:05:

Zeg Wizky, je hebt te veel hoestdrank gedronken, denk ik.Lijmpotje staat nog open, gok ik.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Eleonora-1 schreef op 01 juni 2016 @ 16:02:

[...]

Ja maar dat doe jij al bij de reclames van Nivea.En daaaaar gaat mijn privacy weer.
Ik zal nu mijn dankbaarheid vanaf nu niet meer tonen. Srraks denken mensen nog dat ik het niet meen.

Iemand de twijfel gelezen van TO in het topic over de buurman die klaagt?
Wizky, geen idee wie jij hiervoor was, maar ik ben er zeker van dat ik je toen minder eng vond dan nu. Maar dat is dan ook precies je opzet, neem ik aan.
Life is short. Eat dessert first.
quote:wizky schreef op 01 juni 2016 @ 16:06:

Ik zal nu mijn dankbaarheid vanaf nu niet meer tonen. Srraks denken mensen nog dat ik het niet meen.

Iemand de twijfel gelezen van TO in het topic over de buurman die klaagt?Twijfel? Welnee, ze valt gewoon op ruigere types.
quote:doornroosje9 schreef op 01 juni 2016 @ 16:06:

Wizky, geen idee wie jij hiervoor was, maar ik ben er zeker van dat ik je toen minder eng vond dan nu. Maar dat is dan ook precies je opzet, neem ik aan.

Ik blijf het toch gek vinden dat positiviteit zoveel angst opwekt. Dat had ik nooit verwacht. Irritatie had ik op geanticipeerd zo snel na mijn metamorfose, maar angst niet.

Ik vermoed dat u voorheen mij, toen ik nog hard en onbezonnen was, ofwel liefhad ofwel haatte. Er was toentertijd niet zoveel meer keuze.

Mocht u perse willen weten wie ik was dan raad ik u aan het volgende raadsel op te lossen: het heeft te maken met het zevende priemgetal.
quote:Hunniebunnie schreef op 01 juni 2016 @ 16:08:

[...]

Twijfel? Welnee, ze valt gewoon op ruigere types.Dat is iets waarvoor ik vrouwen altijd zal bewonderen. Zelfs als ze weten dat iets slecht voor ze is zullen ze doorzetten. Soms tot in de dood.
quote:wizky schreef op 01 juni 2016 @ 16:03:

[...]

Dank je wel voor jouw inzicht. Daar heb ik veel aan. Sowiezo heb jij mij de laatste tijd (en de jaren daarvoor) heel veel bijgebracht. Voor al die bemoeienissen ben ik je eeuwig dankbaar. Ik hoop dat jij in de toekomst ook zult ervaren hoe fijn het is als er mensen om je geven zoals jij dat bij mij hebt gedaan. Je bent het waard!

Weet ik al lang.

Je valt zo door de mand joh.

Geef het op.
quote:Eleonora-1 schreef op 01 juni 2016 @ 16:13:

[...]

Weet ik al lang.

Je valt zo door de mand joh.

Geef het op.

Lieve Eleonora-1,

Steeds als ik vertrouw op afstand van jou, vind jij een ingang om het gesprek lopend te houden. Dat vind ik knap van jou. Helaas is het onbeschoft niet meer te reageren op antwoorden. Aangezien ik in het verleden negatief overkwam probeer ik dasr mee te stopen. Hierdoor voel ik mij genoodzaakt te reageren.

Er is niets op te geven. Er is alleen nog maar toekomst! Dit is hoe het zal zijn vanaf nu. Daar kunnen wij beide wat van vinden maar slechts 1 van ons heeft hierin een stem gehad.

Dank je wel voor jouw interesse. Ik hoop wel dat jij het in je hart voor elkaar krijgt mij vanaf nu met rust te laten.
Het is niet de positiviteit hoor, het is de duidelijke opzet om te irriteren.
Life is short. Eat dessert first.
quote:wizky schreef op 01 juni 2016 @ 16:11:

[...]

Ik blijf het toch gek vinden dat positiviteit zoveel angst opwekt.

Laten we zeggen dat positiviteit nou niet het eerste is waar ik aan denk als ik een groot deel van je posts lees..........

quote:wizky schreef op 01 juni 2016 @ 16:11:

Mocht u perse willen weten wie ik was dan raad ik u aan het volgende raadsel op te lossen: het heeft te maken met het zevende priemgetal.Iets met 17 dus, maar ik loop denk ik te kort mee om de link te leggen.
Oh dear, how sad, never mind.
Ik ben dankbaar voor de negeerknop. Kunnen we een afspraak maken over het niet quoten van de grootste zuigie hier?
quote:wizky schreef op 01 juni 2016 @ 16:20:

[...]

Lieve Eleonora-1,

Steeds als ik vertrouw op afstand van jou, vind jij een ingang om het gesprek lopend te houden. Dat vind ik knap van jou. Helaas is het onbeschoft niet meer te reageren op antwoorden. Aangezien ik in het verleden negatief overkwam probeer ik dasr mee te stopen. Hierdoor voel ik mij genoodzaakt te reageren.

Er is niets op te geven. Er is alleen nog maar toekomst! Dit is hoe het zal zijn vanaf nu. Daar kunnen wij beide wat van vinden maar slechts 1 van ons heeft hierin een stem gehad.

Dank je wel voor jouw interesse. Ik hoop wel dat jij het in je hart voor elkaar krijgt mij vanaf nu met rust te laten.

Eerder andersom.

No worries verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven