Napraattopic 60
dinsdag 10 mei 2016 om 23:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 1 juni 2016 om 18:01
woensdag 1 juni 2016 om 18:09
woensdag 1 juni 2016 om 18:11
quote:lemoos2 schreef op 01 juni 2016 @ 18:01:
[...]
Ik ben een kruising van een alfaatje en een gammaatje. De meest debiele dingen weet ik maar dat brengt helaas geen brood op de plank
Alleen 1 tegen 100 of weekendmiljonairs ofzo.
Ik ben ooit eens uitbundig door de juf van klas 4 (nu groep 6) gecomplimenteerd met het weten(onthouden) van de naam van de/een vrouw van koning David.
Weet 't nu nog!
Abigaïl.
[...]
Ik ben een kruising van een alfaatje en een gammaatje. De meest debiele dingen weet ik maar dat brengt helaas geen brood op de plank
Ik ben ooit eens uitbundig door de juf van klas 4 (nu groep 6) gecomplimenteerd met het weten(onthouden) van de naam van de/een vrouw van koning David.
Weet 't nu nog!
Abigaïl.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 1 juni 2016 om 18:22
quote:simbalabimba schreef op 01 juni 2016 @ 18:11:
[...]
Weet 't nu nog!
Abigaïl.Ach, ik win nog wel eens een mandje met streekproducten bij een pubquiz . Moeten ze alleen niet beginnen met de categorie 'sport'
[...]
Weet 't nu nog!
Abigaïl.Ach, ik win nog wel eens een mandje met streekproducten bij een pubquiz . Moeten ze alleen niet beginnen met de categorie 'sport'
woensdag 1 juni 2016 om 18:30
quote:simbalabimba schreef op 01 juni 2016 @ 18:11:
[...]
Weet 't nu nog!
Abigaïl.Wat een mooie naam vind ik dat!
[...]
Weet 't nu nog!
Abigaïl.Wat een mooie naam vind ik dat!
woensdag 1 juni 2016 om 18:49
woensdag 1 juni 2016 om 20:11
quote:WD-40 schreef op 01 juni 2016 @ 20:10:
Het had netjes geweest als ze hadden gevraagd om de post wat aan te passen, met een link van het krantenartikel er bij.
Waarom?
Moet hier werkelijk alles onder een wollen dekentje gestopt worden?
De OP van Willem was gewoon waar. Dit was een jaar of wat geleden al op het jeugdjournaal.
Het had netjes geweest als ze hadden gevraagd om de post wat aan te passen, met een link van het krantenartikel er bij.
Waarom?
De OP van Willem was gewoon waar. Dit was een jaar of wat geleden al op het jeugdjournaal.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
woensdag 1 juni 2016 om 20:13
quote:Moirai schreef op 01 juni 2016 @ 20:11:
[...]
Waarom?
Veel te warm er voor, maar willem is willem, die wil graag zijn standpunt op zijn manier duidelijk maken.
Onderwerp was gisteren op rtlnieuws, er zijn veel meer botbreuken tijdens de gymlessen dan een paar jaar terug.
[...]
Waarom?
Veel te warm er voor, maar willem is willem, die wil graag zijn standpunt op zijn manier duidelijk maken.
Onderwerp was gisteren op rtlnieuws, er zijn veel meer botbreuken tijdens de gymlessen dan een paar jaar terug.
woensdag 1 juni 2016 om 20:14