Facebook betrouwbaar?

02-06-2016 20:16 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik melde mij aan met een letter teveel en was gewoon ingelogd, ik dacht nog een keer met paar foutjes in mijn mail en weer infelogd. Nog een keer meld ik mij aan met 5 letters minder en was weer ingelogd wat voor shi't is dit..? Ik dacht dat alles correct geschreven hoord te zijn. Met andere woorden je kunt je gewoon aanmelden met iemands email die veel op die van jouw lijkt
Ik snap er geen bal van. Probeer het nog eens met die OP?
Wat dacht je van klagen bij FB zelf?
Ow nog 5x gelezen en nee dat kan niet. Ik denk dat je je het verbeeld.
Raar verhaal.
Gek zeg. Ik log net in en kom op jouw profiel. Fb is gehackt! Iedereen komt bij jou!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Je hebt gelijk. Ik heb het ook geprobeerd met missende karakters in mijn email adres. Wist niet dat dit kon...
Probeer het zelf maar uit en kijk wat er gebeurd, schrijf je email met 1 letter minder of teveel op
mooi dat je dat als eerste post meteen op de viva komt vragen.
Oke, fair enough.. Ik kom inderdaad ook gewoon binnen met een onjuist getypt emailadres. Bij wijze van: maretjedvries@gmail.com ipv marietjedevries@gmail.com. Maar het lijkt me niet dat daardoor iedereen zomaar in jouw account kan hoor. Je hebt nog altijd een kloppend wachtwoord nodig.
Zal wel kunnen dat er daarom profielen worden gehackt..Kun je contact leggen met facebook dan? Sinds wanneer?
Misschien heb je wel een virus op je pc of zoiets? Dat die er voor zorgt dat je niet meer uit kan loggen. Misschien is er een instelling in je pc waarbij je gebruikersnaam en ww automatisch ingevuld worden bij een bepaalde site? Ik zeg maar wat. Of je pc is gehackt?

In principe moet je niet in kunnen loggen bij FB als je je gebruikersnaam verkeerd invult dus ik zou het probleem eerst maar bij jezelf zoeken.

Heb het voor de zekerheid geprobeerd maar bij mij lukt het niet om in te loggen met een spelfout.
O jee, wat nu??? Nu kan iedereen euhm... foto's zien?
Life is short. Eat dessert first.
En als je eerst cookies schoonmaak en uitlogt?
Ow dus je hebt dan ook geen wachtwoord nodig? Vast.
quote:Aragog schreef op 02 juni 2016 @ 20:29:

Misschien heb je wel een virus op je pc of zoiets? Dat die er voor zorgt dat je niet meer uit kan loggen. Misschien is er een instelling in je pc waarbij je gebruikersnaam en ww automatisch ingevuld worden bij een bepaalde site? Ik zeg maar wat. Of je pc is gehackt?

In principe moet je niet in kunnen loggen bij FB als je je gebruikersnaam verkeerd invult dus ik zou het probleem eerst maar bij jezelf zoeken.

Heb het voor de zekerheid geprobeerd maar bij mij lukt het niet om in te loggen met een spelfout.Een virus op mn iphone??
Hoe kunnen zij nu controleren of een emailadres echt bestaat? Ze gaan er wrsch vanuit dat jij t juist intypt..

Wie houdt zich nu bezig met een profiel aanmaken met een email die op de jouwe lijkt? Wie zich daarmee bezig houdt really needs a life!
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
quote:Aragog schreef op 02 juni 2016 @ 20:29:

Heb het voor de zekerheid geprobeerd maar bij mij lukt het niet om in te loggen met een spelfout.Edit: bij anderen lukt het dus ook zie ik nu.
quote:merrelove schreef op 02 juni 2016 @ 20:30:

[...]

Een virus op mn iphone??Dat kan ik toch niet ruiken??
quote:Finjie schreef op 02 juni 2016 @ 20:31:

Hoe kunnen zij nu controleren of een emailadres echt bestaat? Ze gaan er wrsch vanuit dat jij t juist intypt..

Wie houdt zich nu bezig met een profiel aanmaken met een email die op de jouwe lijkt? Wie zich daarmee bezig houdt really needs a life!Zoals je je email correct moet schrijven bij hotmail zou dat daar ook moeten toch
quote:gojohnnygo schreef op 02 juni 2016 @ 20:26:

Oke, fair enough.. Ik kom inderdaad ook gewoon binnen met een onjuist getypt emailadres. Bij wijze van: maretjedvries@gmail.com ipv marietjedevries@gmail.com. Maar het lijkt me niet dat daardoor iedereen zomaar in jouw account kan hoor. Je hebt nog altijd een kloppend wachtwoord nodig.Wat zou er dan gebeuren als je je aanmeldt met een bestaand, willekeurig ander emailadres? Zou het dan ook werken of alleen bij iets wat er enigszins op lijkt?
quote:merrelove schreef op 02 juni 2016 @ 20:33:

[...]

Zoals je je email correct moet schrijven bij hotmail zou dat daar ook moeten tochHotmail weet met welk emailadres je je hebt aangemeldt (dat slaan ze op en zo controleren ze het), facebook kan toch onmogelijk alle emailadressen weten die er allemaal bestaan.
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
quote:Aragog schreef op 02 juni 2016 @ 20:36:

[...]

Wat zou er dan gebeuren als je je aanmeldt met een bestaand, willekeurig ander emailadres? Zou het dan ook werken of alleen bij iets wat er enigszins op lijkt?Je hebt dan nog steeds een correct wachtwoord nodig toch?
Gaarre shi't

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven