Kiki Bertens - Serena Williams

03-06-2016 11:17 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja eindelijk weer eens Nederlands succes met tennis. Hoop zo dat haar kuit blessure geen problemen veroorzaakt. Wie gaan er allemaal kijken naar Kiki Bertens tegen Serena Williams? Het begint al om 13.00 uuur
Ik ga het zeker in de gaten houden, duim ook nog voor d'r kuit!
Oh dear, how sad, never mind.
Ik ben bang dat ze het niet gaat halen tegen Serena maar ik vind het wel spannend! Zou wel een sensatie zijn als ze de finale weet te bereiken.
Ik heb toch zwangerschapsverlof dus ik ga ook kijken. Hopelijk kan ik het volgen met een baby en stuiterende peuter in de kamer.
Ik ga kijken. Vind 't zo stoer.

Hopelijk houdt ze 't vol.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Kans is er nog dat ze niet kan tennissen, ivm de kuitblessure. Ik hoop van harte dat ze fit is straks.
Las ergens dat Serena ook behandeld is voor blessure, zij had gisteren drie sets nodig tegen haar tegenstander. Waarschijnlijk is Serena net als Kiki niet superfit. Maar ja, logisch gezien (en kijkend naar de ranglijst) is Serena ook een maatje te groot... Duim voor Kiki.
Het zou toch wel heel stoer zijn als Kiki van Serena wint.
Ik ga ook kijken.

Jammer hoor van haar blessure, ze is zo goed bezig.

Zonder haar blessure zou ik haar heus wel een kans geven om van Serena te winnen.

Hopelijk heeft de fysio haar goed opgelapt.
Ik heb 'm zometeen op de achtergrond aanstaan. Geen tijd om alles te kijken, maar aan de hand van het gejuich bepaal ik of ik wissel van scherm ;)
Ik ben vandaag vrij.

Omdat ik ook andere dingen te doen heb, zet ik de TV wel aan voor op de 8ergrond.

Af en toe werp ik mijn blik op de TV.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Kiki
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ik heb helaas straks om 13u een afspraak, hopelijk duurt dat niet te lang en kan ik er nog een stuk van zien. Zoo knap, go Kiki!
ik kan helaas niet kijken maar hou het wel in de gaten! en al verliest ze vét, kan het schelen, ze heeft de halve finale gehaald. hoe gaaf is dát!
En doooooor!
quote:broadway schreef op 03 juni 2016 @ 12:30:

ik kan helaas niet kijken maar hou het wel in de gaten! en al verliest ze vét, kan het schelen, ze heeft de halve finale gehaald. hoe gaaf is dát!Eens hoor. Ontzettend knap wat zij tot nu toe gepresteerd heeft. En ze gaat een flink eind stijgen op de wereldranglijst.
Hoe lang duurt een partij doorgaans? Want dan kan ik hopelijk ook nog wat meepakken.
quote:Boarn schreef op 03 juni 2016 @ 12:34:

Hoe lang duurt een partij doorgaans? Want dan kan ik hopelijk ook nog wat meepakken.Daar valt niets over te zeggen bij tennis. Soms duurt een wedstrijd een uur, soms duurt één set een uur
quote:Boarn schreef op 03 juni 2016 @ 12:34:

Hoe lang duurt een partij doorgaans? Want dan kan ik hopelijk ook nog wat meepakken.Als ze in twee sets klaar zijn kan het binnen een half uur gepiept zijn, maar anderhalf-twee uur kan ook.
Ik heb helaas iets anders te doen, jammer. Had de partij graag gezien. Ik hoop dat ze de finale bereikt!
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Zit er klaar voor!
ik zit er ook voor
koud daar zeg, 13 graden
Ik ben aan het werk maar wil het heel graag zien. Heb nu net heel strategisch multomappen om me heen gezet en zit nu stiekem te kijken haha
Brrr

Nou daar gaan we@
serena heeft enkels ingetaped, of niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven