Kiki Bertens - Serena Williams

03-06-2016 11:17 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja eindelijk weer eens Nederlands succes met tennis. Hoop zo dat haar kuit blessure geen problemen veroorzaakt. Wie gaan er allemaal kijken naar Kiki Bertens tegen Serena Williams? Het begint al om 13.00 uuur
quote:MonteCara schreef op 03 juni 2016 @ 14:08:

Nou, ik denk dat als Serena er geen zin in heeft dat ze dan ook niet speelt. Voor het geld hoeft ze het niet te doen Ik denk dat Serena zoveel shit over zich heen heeft gekregen de afgelopen 15 jaar dat het aan haar reet zal roesten wat anderen denken. Ze is toch de beste aller tijden.
Serena is op en top een sportvrouw. Ze staat niet op de baan om vrolijk rond te huppelen maar om te winnen.
Dit gaat weer de goede kant op!
hoppa en al weer een break, ongelofelijk hoor
quote:kadanz schreef op 03 juni 2016 @ 14:14:

[...]

Ik denk dat Serena zoveel shit over zich heen heeft gekregen de afgelopen 15 jaar dat het aan haar reet zal roesten wat anderen denken. Ze is toch de beste aller tijden.Precies
Gelukkig kan Kiki wel een beetje lachen

Nee, niemand hoeft van mij te lachen tijdens een tenniswedstrijd hoor. Snap de focus en concentratie wel.
Poep, wie heeft jou gescheten?
ik volg het nos live blog
En doooooor!
Snik ben gesnapt door m'n baas mag alleen deze game nog afkijken
quote:MonteCara schreef op 03 juni 2016 @ 14:15:

Serena is op en top een sportvrouw. Ze staat niet op de baan om vrolijk rond te huppelen maar om te winnen.Serena ziet er wel altijd tiptop uit,de nieuwste NIKE sponsor kleding en schoeisel.Lange nagels,make-up,ze wil er wel goed uitzien op tv:-))
Ik zit er ook voor! Het zal lastig worden ben ik bang, maar wat heb ik een respect voor "onze" Kiki. Ze staat er en ze maakt er wat van!
quote:cilly2 schreef op 03 juni 2016 @ 14:34:

Snik ben gesnapt door m'n baas mag alleen deze game nog afkijkenAls je baas van het jaar wilt zijn moet je wel een grote tv in de kantine zetten,popcorn en coca cola erbij voor het personeel vanaf 13.00 uur.Dan werken ze s'morgens en na de wedstrijd wel 2x zo hard;-))
@ habbekrats Heb het net tegen hem gezegd maar kwam alleen wat gegrom uit en iets over al een kerstpakket haha.

Go Kiki!
Ben bang dat het een kansloze zaak is...
quote:Habbekratz schreef op 03 juni 2016 @ 14:35:

[...]

Serena ziet er wel altijd tiptop uit,de nieuwste NIKE sponsor kleding en schoeisel.Lange nagels,make-up,ze wil er wel goed uitzien op tv:-))Ja, het valt me nog mee dat ze geen grote oorbellen in heeft
Knap joh, ze speelt 2 match points weg!

Edit: 3
Wat goed zeg! Wat een doorbijter.

Hopen op een paar dubbele fouten van Serena
Wat is ze kalm en beheerst! Hup Kiki!
The owls are not what they seem
echt goed bezig hoor, ze heeft zo'n veerkracht

En zelfs Serena toont ineens wat emoties
Tering, wat spannend!
Oh dear, how sad, never mind.
Helaas helaas!
ahh, wat jammer. Had het haar van harte gegund.
Shit!!!!
Oh dear, how sad, never mind.
maar ze is iig niet van het veld geveegd
Crap, maar wat een nagelbijtende wedstrijd zeg!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ow wat jammer... Maar uitstekend gespeeld en zó spannend!
The owls are not what they seem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven