Webshop naam

31-05-2016 14:41 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben besloten de gok te wagen en een webshop te beginnen.

Hier gaan we haaraccessoires en in de toekomst kleding verkopen.

Nu zoeken we nog een leuke naam, iemand ideeen?

Het is allemaal handgemaakt en m'n dochter heet Fayèn dus wou misschien daar iets mee doen.

Ik hoor het wel!
quote:dubbelprik28 schreef op 31 mei 2016 @ 16:10:

Haarass. koop ik voor max 2 euro hoor. Bij Chinese toko's heb je zelfs prachtige (nep) zilveren klemmetjes vol parels en steentjes voor max 3-4 euro.

Dus onder deze prijs gaan zitten.. en dan ook nog verzendkosten bijleggen? Leuk als je een gigashop hebt waaraan je voldoende verdien of wanneer je spul verkoopt vanaf ci een 10tje met ruim assortiment. Mijn succesvolle webwinkels lopen al ruim 8 jaar.

Alleen haarassescoires aanbieden, in elkaar geknutseld.. dus waarschijnlijk ook geen 100+items op voorraad, is niets voor een webwinkel.

Nogmaals, als je kleding toe wilt gaan voegen laat die "hair" en "haar" dan even achterwege is mijn advies Want! Wat als hobby begint kan uitgroeien tot een succes! Als dit puur voor je vermaak is kun je altijd een gratis webwinkel aanmaken en deze promoten via facebook. Dat loopt altijd lekker mits je hier echt 20/7 tijd aan besteed

Goeie!

HairyAss
quote:beelicious schreef op 31 mei 2016 @ 22:46:

Een onderneming zonder KVK vind ik niks, je moet toch ook btw afdragen elk kwartaal..Nee hoor, er is geen sprake van een onderneming, meer een onkostenvergoeding. En die paar euro (minder dan 250 per jaar) geef ik bij de belasting gewoon op als inkomen uit overige werkzaamheden, een volkomen legale route.
Niet geschoten is altijd mis
quote:Bitje93 schreef op 31 mei 2016 @ 22:56:

[...]

Nee hoor, er is geen sprake van een onderneming, meer een onkostenvergoeding. En die paar euro (minder dan 250 per jaar) geef ik bij de belasting gewoon op als inkomen uit overige werkzaamheden, een volkomen legale route.Ik draai daar te veel omzet voor
Vergeten dat ik dese topic geopend had.

Maar we hebben al een zaak dus weten er genoeg vanaf. Daarbij kunnen wij dingen die andere niet kunnen.

En ik wil juist onder de prijzen gaan zitten dan de concurrenten aangezien dit prima mogelijk is bij ons.

Maar terug naar m'n topic het ging om een naam en niet om alle poes pas erom heen. Ik ben geen leek op dit gebied dus maak jullie niet druk dat komt goed.

Voor alle andere bedankt voor de tips!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven