Kiki Bertens - Serena Williams

03-06-2016 11:17 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja eindelijk weer eens Nederlands succes met tennis. Hoop zo dat haar kuit blessure geen problemen veroorzaakt. Wie gaan er allemaal kijken naar Kiki Bertens tegen Serena Williams? Het begint al om 13.00 uuur
Jammer! Maar petje af voor Kiki. Zo goed tegenstand geboden tegen de nummer 1 ondanks haar blessure. Top gespeeld!
Fantastisch gespeeld door Kiki! Maar de betere speler heeft gewonnen!

Goed gedaan door beide dames, mooi tennis om naar te kijken!
By your inflection I can tell that you think what you're saying is funny, but... No.
Top! Jammer dat het alweer voorbij is.
quote:MonteCara schreef op 03 juni 2016 @ 14:53:

Jammer! Maar petje af voor Kiki. Zo goed tegenstand geboden tegen de nummer 1 ondanks haar blessure. Top gespeeld!Helemaal eens! Trots op Kiki en leuke wedstrijd om te zien.
Jemig wat waren beide dames goed. Zeker Kiki bood veel weerstand tegenover Serena.

Helaas was het niet genoeg maar ze kan trots zijn.
Wat een top wedstrijd, cht weer genoten en gelukkig niet dat overdreven gekreun. Ze is nu wel gelijk geplaatst voor Wimbledon 2016. Gaan we ook weer lekker volgen
Ik zit nu de finale Serena- Muguruza te kijken. Mooie wedstrijd! Geen veegpartij door Serena tot nu toe.
Serena moet aan de bak!
Ik vond het sinds jaren weer eens een verrassend spannende damesfinale en Muguruza heeft uitstekend gespeeld. Hulde aan Serena, op 35-jarige leeftijd nog nr 1 zijn is een ongewone prestatie binnen het tennis, inclusief pauzes en blessures.

Verheug me op de herenfinale morgen
wij slapen nooit.
quote:iceteapeach schreef op 04 juni 2016 @ 18:18:

Ik vond het sinds jaren weer eens een verrassend spannende damesfinale en Muguruza heeft uitstekend gespeeld. Hulde aan Serena, op 35-jarige leeftijd nog nr 1 zijn is een ongewone prestatie binnen het tennis, inclusief pauzes en blessures.

Verheug me op de herenfinale morgen

Zeker hulde aan Serena op haar leeftijd en na haar longembolie enz. Verbazingwekkende carrière. Topvrouw! Jammer voor haar dat ze Steffi Graf nu niet heeft kunnen overtreffen qua aantal gewonnen Grand Slams.

Maar leuk, een nieuwe winnares!

Morgen Nole tegen Murray.

Ik ben voor Murray.

We zullen zien
Ja eens. Heb ook eens teruggekeken hoelang Graf nr 1 was, 377 weken. Bizar lang. Ik vind sowieso binnen het damestennis er wat minder spectaculaire wisselingen zijn geweest. Navratilova-Evert waren vaak dé finales, daarna kwam Graf, Seles, Hingis, de zusters Williams. Daartussen ook zeker goede speelsters alleen deze dames hebben het tennis wel gedomineerd in de afgelopen 20-30/40 jaar. Ik zag Mary Pierce in het publiek zitten, mooie vrouw is dat geworden/gebleven zeg. Ik vond haar vroeger nogal een dramaqueen op het veld. Kan ook nog steeds niet wennen aan dat enorme geschreeuw/gekreun, begonnen bij Seles zo'n beetje, zij was wel een kreunkanon tot de max. Zonde, je hoorde soms niks anders

Krijg bijna weer zin om het weer op te pakken .
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven