Mode & Beauty alle pijlers

Badkleding 2016

03-06-2016 18:22 57 berichten
Hoi

Wat hebben jullie dit jaar aan badkleding al aangeschaft en willen jullie aanschaffen?

En wat doen jullie met eerder aangekochte badkleding?

Alle reacties Link kopieren
Ik ga voor de C-string. Tijd voor een revival!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Hoi, ik heb een zwarte bikini en die heb ik al tien jaar. Hij staat nog steeds prima. Het bovenkantje is eigenlijk een hesje. Wordt maar enkele dagen per jaar gedragen. Ergens ligt ook nog een turquoise bikini.

De turquoise reservebikini heeft een strik in mijn nek. De zwarte staat perfect; de bovenkant heeft geen sluiting; hij is van achteren ook zo'n zeven centimeter breed en de onderkant is een gewoon net broekje, ook zeven centimeter breed aan de zijkanten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Een simpel badpak. Triangel-bikini's schieten geheid van hun plaats en voor dat ene weekend dag ik zwemkleding nodig heb ga ik geen vermogen uitgeven aan een goede bikini
Een badpak met landschapsprint met felle kleuren. Heb de afgelopen 4 jaar geen badkleding gekocht, oude badpak was 2 jaar geleden compleet versleten en toen weggegooid, door ziekte tot nu toe niet kunnen zwemmen, kijk er naar uit om hem te dragen!
Ik heb heel veel bikini's ben ik bang.

Net een nieuwe bij river island gekocht, zwart met cups en en hoog broekje met een gevlochten veter (cups en broekje)

Verder een grijze bij de hennes met zwarts biesje (heet dat zo?) en nog een heleboel van voorgaande jaren van overal en nergens vandaan. Veelal zwart :-)

Ik hou van bikini's
Deze is onderweg!

Vier stuks eerder aangeschafte bikinisets staan op marktplaats; die passen niet meer.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Ik had ze voorheen altijd van Malies Dekkers, heeerlijk spul maar eerst maar eens afwachten en praktisch doen haha.
quote:Dormouse schreef op 03 juni 2016 @ 19:23:

Ik had ze voorheen altijd van Malies Dekkers, heeerlijk spul maar eerst maar eens afwachten en praktisch doen haha.Ik heb er nog eentje op marktplaats staan voor 15 euries. Hebbuh?
Dit jaar kopp ik niets. Vorig jaar heb ik deze voor mijn verjaardag gekregen.

Ik heb er ook nog een in het wit. Past perfect bij mijn niet-zo-perfecte figuur, met rimpeltjes op de juiste plaatsen enzo. Ik ben er helemaal blij mee. Nog steeds.
Ik moet helemaal niks!
quote:Doornroosje75 schreef op 03 juni 2016 @ 19:27:

[...]

Ik heb er nog eentje op marktplaats staan voor 15 euries. Hebbuh? 70/75 G? Dan graag
Helaas... 70G is mijn huidige maat (en kansloos bij MD als ik me niet vergis). De bikini is in 80E.
Oh...zo'n retro badpak vind ik leuk Nicky!
quote:Doornroosje75 schreef op 03 juni 2016 @ 19:38:

Helaas... 70G is mijn huidige maat (en kansloos bij MD als ik me niet vergis). De bikini is in 80E.Jammer! Ik had voorheen 75F (pre-zwangerschap) en dat kon nog nét, soms beetje innemen maar goed te doen rot-maat is het he? Zo lastig om leuk spul te vinden.
Ik heb vorig jaar 2 bikini's gekocht bij de bijenkorf.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Mooi nicky!
Een lichtblauwe bikini met strikje op broekje en bovendeel heeft striklinten in nek. Beetje bandeau-achtig bovendeel.

En een donkerblauw-wit gestreepte met gestrikt deel tussen de voorgevormde cups.

Mij viel op dat de broekjes dit jaar vaak zo klein van stof zijn bij bikini's in de winkel.
Ik heb deze een paar jaar geleden gekocht. Er zitten voorgevormde cups in, waardoor het prima kan met mijn cup C. Ik hoop er weer in te passen voordat ik op vakantie ga

Ik lees even mee, heb echt nieuwe bikini's nodig.
Ik heb een retro badpak van Viva Maria besteld, heel leuk model.

https://www.napo-shop.de/ ... e/m33/33112/33112-h-0.jpg
Ik heb deze gekocht bij H&M. Is een shaping badpak en hij zit dcht perfect! Ik ben wel iets breder dan deze dame

En deze rode heb ik ook, komt van de Lidl voor 6 euro dat is nog eens fijn voor erbij!

Ik ben op zoek naar een nieuwe fijne bikini met een hoog broekje en cups zonder vulling. Ben dat al zeker 2 jaar. Tot ik iets anders heb draag ik die van 3 /4 jaar geleden maar die zijn niet echt fijn. Had daarvoor een mooie dure van livera maar die was echt versleten.
Ik ben nog steeds van plan mezelf een mooie bikini van Prima Donna te geven

heb van dat merk altijd de bh's en die zitten zo mooi

maar ik hik aan ook weer tegen het bedrag aan.....
quote:Bree_van_de_Kamp schreef op 04 juni 2016 @ 09:36:

Ik heb deze gekocht bij H&M. Is een shaping badpak en hij zit dcht perfect! Ik ben wel iets breder dan deze dame

[afbeelding]

En deze rode heb ik ook, komt van de Lidl voor 6 euro dat is nog eens fijn voor erbij!

[afbeelding]Die zwarte is erg mooi, ik vind zelf dat badpakken met rimpels en overslag dingen juist dikker maken
quote:pearle schreef op 04 juni 2016 @ 10:16:

maar ik hik aan ook weer tegen het bedrag aan.....Mijn vorige goede fijne bikini was van sunflair en die was toen ook 89 euro oid maar die is wel jaren mooi en fijn gebleven. De wat goedkopere die ik daarna gekocht heb zijn het gewoon net niet. Maar ja ik moet toch iets aan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven