Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
quote:Dutchy83 schreef op 03 juni 2016 @ 20:01:

Op TLC zie ik tenenkrommende reclame voorbij komen van V.I.Poo. Spul dat je blijkbaar in de plee sprayt waarna je de hele pot kunt volschijten zonder dat iemand het ruikt.

Kolere inderdaad. Schijten als hare majesteit op de troon.
Alle reacties Link kopieren
De reclame van de nieuwe Blokker, met Sarah Jessica Parker.

Poffertjes? ???
De radioreclames van Lidl. De "r" van die gast... Zouden ze nou expres een kakker die reclames laten inspreken om Lidl wat meer cachet te geven?
quote:Leekje schreef op 03 juni 2016 @ 13:27:

Is de reclame van Ariël al genoemd? Ze wassen 1 laken maar aan het eind laten ze er 2 zien. Terwijl dat hetzelfde laken moet zijn. Mis ik iets?Die hebben ze gejat van Witte Reus. Die had een zelfde reclame in de jaren 70-80.
quote:HannahMay schreef op 03 juni 2016 @ 20:37:

De radioreclames van Lidl. De "r" van die gast... Zouden ze nou expres een kakker die reclames laten inspreken om Lidl wat meer cachet te geven?O ja hoe kan ik die vergeten zijn te noemen. Ik ga trouwens niet van de R over mijn nek maar van de T in hoe hij kwaliteiT uitspreekt.
quote:Barbara1978 schreef op 03 juni 2016 @ 20:35:

De reclame van de nieuwe Blokker, met Sarah Jessica Parker.

Poffertjes? ???o die ameeeeezing winkel, vreselijke reclame
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Deadpool schreef op 03 juni 2016 @ 23:46:

[...]

O ja hoe kan ik die vergeten zijn te noemen. Ik ga trouwens niet van de R over mijn nek maar van de T in hoe hij kwaliteiT uitspreekt.

sssssissend sssappig.....

Volgens mij is het trouwens de stem van Thomas van Luyn, mocht je een gezicht bij de stem willen
quote:Dutchy83 schreef op 03 juni 2016 @ 20:01:

Op TLC zie ik tenenkrommende reclame voorbij komen van V.I.Poo. Spul dat je blijkbaar in de plee sprayt waarna je de hele pot kunt volschijten zonder dat iemand het ruikt.

Ik ken ook nog iemand die het daadwerkelijk gekocht heeft en gebruikt.
De nieuwe Tenalady reclame al genoemd, met dat Franse accent? Brrrr.
wij slapen nooit.
quote:iceteapeach schreef op 04 juni 2016 @ 11:01:

De nieuwe Tenalady reclame al genoemd, met dat Franse accent? Brrrr.

Is dat die van het zachte maandverband?Dat ze net doet alsof ze heerlijk zacht op een kussen in de bus zit?

Bij die is mijn gedachte:

Nee trut, je zit niet lekker zacht op je doordrenkte maandverband. Het is ranzig en je voelt je vet ellendig. Ook weet heel de bus aan je krakend maandverband dat je ongesteld bent.

Ze heeft wel lef, tijdens haar menstruatie in een witte broer opdwarrelen met de bloes in de broek. Als ze doorlekt is die vlek echt wel zichtbaar!
Ze rijdt in een auto, stopt bij een kasteel (?) en haalt dan een hutkoffer uit de auto.
wij slapen nooit.
quote:iceteapeach schreef op 04 juni 2016 @ 11:44:

Ze rijdt in een auto, stopt bij een kasteel (?) en haalt dan een hutkoffer uit de auto.En dan heeft ze een "oeps-momentje"...
quote:iceteapeach schreef op 04 juni 2016 @ 11:44:

Ze rijdt in een auto, stopt bij een kasteel (?) en haalt dan een hutkoffer uit de auto.

Jaaa! Het oeps-momentje vre-se-lijk.

En dan dat quasi Franse accent erbij: "mijn 'aar komt ien dee war, 'et maakt me nieks uit".
Jappeta jappeta jippie ja jee, joepeti joepeti jep jep jahoe
Ah, wordt dat bedoeld met het oeps-momentje . Maargoed, hij blijft hangen en dat is natuurlijk ook de bedoeling, ook al vind ik 'm vreselijk irritant.

En de nieuwe camembert reclame, met die koe die gemasseerd wordt, doe normaal.
wij slapen nooit.
quote:koekkoekje schreef op 04 juni 2016 @ 10:48:

[...]

sssssissend sssappig.....

Volgens mij is het trouwens de stem van Thomas van Luyn, mocht je een gezicht bij de stem willen Haha ik ben blij dat ik niet de enige ben (maar ik vond Thomas van Luyn altijd wel leuk, hmpf). Ik ga nu ook extra op de 'T' letten, Deadpool
De nieuwe van Wehkamp in de babyzaak.... ´ waar staan de boormachines' 'en de boxsprings' ?
Snjókorn falla, á allt og alla
De nieuwe reclame van Kruidvat waarbij de klemtoon bij 'bolero' op de verkeerde lettergreep ligt.
Ik vind hier dingen van.
quote:HannahMay schreef op 05 juni 2016 @ 10:55:

[...]

Haha ik ben blij dat ik niet de enige ben (maar ik vond Thomas van Luyn altijd wel leuk, hmpf). Ik ga nu ook extra op de 'T' letten, Deadpool De besTe groenTe en FruiT van de besTe kwaliteiT en dan een beetje een zachte T als dat bestaat. Ik verzin die bewoording ter plekke hoor, maar hij wordt heel maf uitgesproken.
Hahaha ik google die man net en zijn hoofd ziet er al net zo irritant uit als hoe hij klinkt
quote:Safka schreef op 04 juni 2016 @ 11:56:

[...]

Jaaa! Het oeps-momentje vre-se-lijk.

En dan dat quasi Franse accent erbij: "mijn 'aar komt ien dee war, 'et maakt me nieks uit".

en dan verwacht je dat het over een haarprodukt gaat, maar nee hoor, het gaat over incontinentie.

De irritantste reclame van dit moment!
FBTO, dat mens met dat kinderstemmetje "nu app ik schade". Klote FBTO, geen verzekering bij hun door dat irritante grietje
quote:snjokorn schreef op 05 juni 2016 @ 22:09:

De nieuwe van Wehkamp in de babyzaak.... ´ waar staan de boormachines' 'en de boxsprings' ?Die vind ik ook zo stom, net of iedereen alles bij Wehkamp koopt. Er zijn ook mensen die nog naar normale winkels gaan.
Ik moest net zo lachen, hoorde weer die fucking reclame van Ditzo met die smileys op de radio. Deze keer hadden ze een andere, kotsmiley-aap met handen over oren smiley- enz en dan op het laast opzouten met je schijtreclame

Er zijn meer mensen die zich ergeren aan deze reclame blijkbaar.
quote:snjokorn schreef op 05 juni 2016 @ 22:09:

De nieuwe van Wehkamp in de babyzaak.... ´ waar staan de boormachines' 'en de boxsprings' ?Inderdaad. Hoe dom kun je zijn om bij een babyzaak te vragen naar boormachines. Sowieso hou ik er niet van om andere winkels belachelijk te maken zodat je kunt laten zien hoe goed jij wel niet bent.
Het valt me op dat reclames voor hele normale producten 'leuk' gemaakt moeten worden met een gek dansje en hip muziekje Zoals contactloos betalen, of die Moam snoepjes. Niet alles is leuk door en een dansje bij te doen?!

En dat Danio ineens 'hip' moet worden /lijken doordat een man met houthakkersblouse en een dikke baard op een berg een bakje Danio op eet Ja ! Ik ren meteen naar de winkel !

Maar waar ik me eigenlijk het meest aan erger is de tekst bij reclames zonder enige bron. 'Veel kinderen raken betrokken bij ongelukken met schoonmaakmiddelen' Wat is veel? Wat de bron? Wereldwijd? Hoe dan?

Of laatst was er een reclame van Lactacyd(?) die echt compleet foute informatie uitzond in een spotje. Pure bangmakerij met als doel dat mensen het product gaan kopen. Maar ik vind niet dat reclames misleidend mogen zijn door onware informatie te verstrekken. (Dus echt feiten, geen meningen). Wordt daar eigenlijk wel op toegezien? Want het valt me in veel meer reclames op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven