Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier Naatie!
Zo, wat is het rustig hier!

Ik heb vanmorgen bij de Livera in Startown een hele leuke badjas van Jolanthe apart laten hangen. Ga hem vrijdagavond halen. Zitten er in dat winkelcentrum nog meer leuke winkels Star?

Dit is um:

Naat: leuk, ballorig! Veel plezier !

Bridge, hoe gaat het verder bij jou?

Hel. hoe gaat het in het nieuwe huis?

Kokos, al helemaal gewend, zo'n mannetje er bij?
Hi Mamax, dat ziet er goed uit. Heeft Max nog een koortslip of is het nu over?
quote:mamax schreef op 19 november 2008 @ 14:18:

Kokos, al helemaal gewend, zo'n mannetje er bij?Wel gewend ja. Tim hoort er gelijk bij vind ik. Dat gevoel had ik met Lianne ook. Het is wel even organiseren natuurlijk, maar ook dat valt me reuze mee. Gisteravond had ik het wel helemaal gehad. Dwarse peuter en ik was constant bezig, was de één niet aan de beurt dan de andere wel. Ook leuke dingen gedaan hoor, naar de winkel gelopen, eendjes gevoerd, naar de speeltuin gegaan. Maar 's avonds was ik blij dat 'ze' op bed lagen. Helaas heeft Tim 's avonds zijn huiluurtjes (maar kan nog erger: gelukkig niet 's nachts) en was ik het op den duur zó zat dat ik echt boos op hem werd.

Manlief schrok daar een beetje van toen hij thuis was en ik dat aan hem vertelde, ik was een beetje grof in mijn woorden zeg maar.

Morgen CB, eerste inentingen voor Tim.

Ga weer, net hele huis gestofzuigd, nu tijd voor een fles etc.
ik krijg volgende week een nieuwe telefoon. supergaaf!!!!

Leuke badjas Mamax, mijn vent zou vragen waar hij de inhoud kon afrekenen

Bam, hoe gaat het met Bandy?
Stressed is just desserts spelled backwards
Gave foon ja, heb je die via internet besteld?

Met bandy alles helemaal goed hoor, vrijdag hechtingen eruit.

Wil jij die mail van M nog uitleggen want ik snap het helaas niet, hahahaha.
MIJN KIND HEEFT OP DE WC GEPOEPT!!! HOERAAAAA!!

Wel een uur later weer in zijn onderbroek, maar toch....
Wauw, wat een gave foon Mal! Welke is dat?

Kokos, dat is wel eens lastig he als ze allebei de hele dag aandacht willen. Vent werkt hier natuurlijk nu om de hoek, dus hij heeft elke keer thuis geluncht. Allebei de mannetjes zijn ziek, dus iets minder gezellig. Hij was blij dat hij weer even naar z'n werk kon zei hij.

Max z'n koortslip is weer helemaal weg (al ben ik er nog steeds niet van overtuigd dat het er een was)

Zo, ga de Play Doh opruimen, heb er genoeg van...
Goed zo Laurens!!! Max heeft het er nog niet zo op. Een heel verhaal gemaakt dat z'n poepje dan lekker gaat spelen in de grote Poepjeszee, samen met alle andere poepjes. Vindt hij bere-interessant, maar poept er niet harder om
voor laurens Goed zeg.
Bam, je kan als bedrijf sponsor worden van een voetbalelftal en de F-jes zijn de jongsten volgens mij. En dan spreek je een bedrag af per goal die ze maken. Je komt dan ook met je logo op hun site. Er staat meer info op www.energy4all.eu
mamax, het is de n95 zilver van nokia

Amalia, knap zeg van Laurens!!! Ik zat net weer met een kind die tot in zijn nek onder de poep zat dus ik ben zwaar jaloers.

komt ook weer terug met verhoging, gek wordt ik er van! En hij mag de griepprik pas doen als hij weer helemaal fit is, nou dan kan ik beter wachten tot mei volgend jaar ofzo. En het werk stapelt zich maar verder op....
Ik ga maar eens wat meer uren aanvragen bij het CIZ, want het is wel leuk dat hij 3 dagen naar het KDV kan, maar hij is zoooo vaak ziek en dan mag hij daar niet heen en dat maakt het allemaal wel net even extra zwaar....

Maar ik lig zo ver achter met alles, ook met huishouden en klussen in huis en mijn werk, komt gewoon omdat er STEEDS weer wat is, of we moeten weer naar het ziekenhuis of hij is weer ziek of M is weer ziek, en alles komt op mij aan.

sorry

klaagmodus uit.
dubbel
Lachen Mamax, de poepjeszee!!

Mal, is dat kdv qua kosten gewoon hetzelfde als ieder ander kdv, of wordt het (deels) vergoed? Zo niet (vergoed) dan is 3 dagen best duur als je daar meer geen dan wel gebruik van maakt. Balen hoor, dat hij vaak ziek is. Heeft dat ook allemaal met die stofwisseling te maken?

Lachen hè, dat Sinterklaasjournaal. Ik vind de 'echte' Sint echt zo gaaf. Beetje cynisch af en toe, heel leuk.

Nou, het is bijna afgelopen, we gaan eten. Kijken of ik er bij Berend ook wat inkrijg, want die weigert elk avondeten sinds hij weer op gewicht is. Helaas. Laurens eet nu al 2 avonden goed 's avonds, hoop dat dat een opgaande lijn is!
Wat een mooie luxe zie ik hier weer voorbij komen! De sint is jullie goed gesint .

Knap van Laurens!
Goedemorgen!
Goedemorgen. Nou mannetje weer hele hoge koorts vanmorgen.... Dus. Zo gaan we op en af. M belt vandaag even dr H hoe het kan dat hij steeds zo slecht herstelt, of dat door de stofw.ziekte komt. Maar ja, wanneer we nu die griepprik moeten doen?
He Mal, wat vervelend nou weer! Speelt hij wel of ligt hij dan te hangen?

Wat zei dok op het telefoontje?

Hier alles prima. CG is vandaag weer fijn naar school en mama heeft lekker tijd voor zichzelf. Nouja, de woningbouwvereniging komt zo naar de beschimmelde douche kijken.
M heeft hem nog niet gesproken. Jonathan is een beetje een hangplant. Maar wil op zich wel eten/drinken en een beetje spelen.

Ik had gisteren weer een nieuwe speeltje gekocht voor hem & poes D. Dat vindt hij zo leuk dat hij steeds de slappe lach heeft.
Morguh,

Applaus voor Laurens!!! (Lianne net op het potje:"Als ik een poepje doe, dan gaat 'ie lekker in mijn plasje zwemmen" > van wie ze dat nou weer heeft....???).

Compu, lekker ochtendje voor jezelf. Beschimmelde douche? Bah!

Mal, wat een luxe! Ik las dat de gadgets erg in trek zijn dit jaar met Sinterklaas en Kerst.

Vervelend dat Jonathan weer ziek is, dikke knuffel. Leuk, hoe hij met de poezen om gaat!

Ik ga Tim uit bed halen. Ciao.
Wat spannend van de 27e nov.! Danzij jouw inspanningen he. HOop dat ze een goede presentatie geven!

Bridges de hachee was heeeeeerlijk! Heb nog een deel ingevroren, heb je dat ook weleens gedaan?
Een hangplantje, wat lief.

Kan me voorstellen dat je ritme uit je huishouden is. Kun je geen hulp op dat gebied krijgen eigenlijk? Voor zover als je dat wilt natuurlijk..

Kokos, wat een leuke foto's van je kinders! En goed van de potjestraining. Je hebt het druk genoeg, ik vind dat zo bewonderenswaardig.

Bij ons kan het nog wel even duren voordat ze zindelijk wordt.

Wij gaan ons in de luiervergoeding verdiepen. Heb jij de TOG al aangevraagd, Mal?
Marijke, 6 jaar, komt thuis van school.

Ze hebben 's ochtends in school voor het eerst sexuele voorlichting gehad en moeder vraagt belangstellend hoe het is gegaan.

'Ik schaamde me dood,' antwoordt Marijke.

'Eric van hiernaast zei dat de ooievaar de baby's thuis brengt, en Annie zei dat je ze in het ziekenhuis moet kopen.'

'Maar Marijke toch, dat is toch niet iets om je dood voor te schamen?' zegt moeder lachend.

'Nee, maar ik durfde niet vertellen.... dat wij zo arm zijn dat papa ze zelf moet maken.'

Even een grapje tussendoor.

Ik ben heel druk aan de schoonmaak, maar nu even theepauze.

Ik kom vanavond nog wel even langs.

Baai
Hij is grappig Naat!

Mal beterschap met Jonathan, Mart is ook ziek, misschien hangt er hier wat in de lucht. Ik ben benieuwd of het door de stofw. kan komen dat hij langzaam opknapt. Mooie telefoon! En voor vanmiddag succes! Ik blijf binnen .

Compu had je de hachee met gehakt gemaakt? en wat had je er bij gegeten? Wat zeiden ze van de beschimmelde douche?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven