Mode & Beauty alle pijlers

Kan dit

04-06-2016 12:20 54 berichten
Ik heb vanavond een feestje. Ik heb deze outfit bij elkaar. Ik ben aan de stevige kant denken jullie dat een playsuit kan?

Alle reacties Link kopieren
Ik vind de zwarte vest niet echt passen bij de playsuit, beetje te lang. Langs achter heb je dan precies geen broek aan, vind ik altijd beetje stom staan.
Ik vind het leuk!
quote:nephthys schreef op 04 juni 2016 @ 12:22:

Ik vind de zwarte vest niet echt passen bij de playsuit, beetje te lang. Langs achter heb je dan precies geen broek aan, vind ik altijd beetje stom staan.Dat moet wel anders is het wel heel erg kort ik heb een grote kont.
Ik vind het leuk!
quote:Ttass28 schreef op 04 juni 2016 @ 12:23:

[...]

Dat moet wel anders is het wel heel erg kort ik heb een grote kont.

Een lang vest verbergt die kont echt niet.

Ik vind het ook altijd raar als het lijkt of iemand er niets onderaan heeft.

Gewoon die kont showen
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Ik vind playsuits of jumpsuits nooit kunnen.

[...]

Dat moet wel anders is het wel heel erg kort ik heb een grote kont.dan geen playsuit. heb je geen leuke jurk of broek?
Schoenen zijn leuk trouwens.
ik vind die eerste leuk, die 2de ook wel maar meer voor een dagje richting strand en lang op het terras zitten,
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

[...]

Dat moet wel anders is het wel heel erg kort ik heb een grote kont.

Ik mag hopen dat je kont al bedekt is door je broek?

Een vest verbergt ook echt niet de grootte van je kont hoor.
Ik vind jumpsuits totaal onhandig als je naar de wc moet. Je moet dan álles uittrekken he...
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ik vind de outfit op plaatje 1 erg leuk !

Veel plezier vanavond.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Een playsuit of broekpak vind ik alleen mooi bij mensen die maat 38 of minder hebben, maar eigenlijk vind ik het bij niemand echt mooi sorry

Voorbeeld van mijn figuur.
Sowieso een getailleerd vest ipv zo'n hobbezak.
Oh super mooi vest! Waar is die van? En die schoenen? Wauw :D
Ik vind het leuk. Je hebt het gekocht omdat je het leuk vond, daar moet je voor gaan staan! Er zullen altijd mensen zijn die het niet leuk vinden, net als jij bij anderen vast niet alles leuk vindt. Ik vind het leuk, lekker kleurig, dat toont lef!

Veel plezier!
Let love rule...
quote:beau87 schreef op 04 juni 2016 @ 12:33:

Oh super mooi vest! Waar is die van? En die schoenen? Wauw :DShoeby
Ik vind geel altijd zo mooi staan op een donkere huid. Ik vind alleen de schoenen mooi. Heb je niet een top met v hals en een broek met iets hoge taille? V-hals staat mooi bij een grote boezem, dat weet ik wel. Grote konten, mm, en een little black dress? Heb je mooie benen? Flaunt what you got he.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Ttass ken je pinterest? als ik op zoek ben naar outfit inspiratie kijk ik daar altijd even.
Iets anders onder dat zwarte vest misschien? Vind het nu niet erg kleurig en het is bijna zomer.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:Ttass28 schreef op 04 juni 2016 @ 12:31:

[afbeelding]

Voorbeeld van mijn figuur.

De jurk staat haar heel mooi. Maar een playsuit is meer als dit. Ik zou geen vest nog aandoen dan, maar gewoon zonder gaan.

Jouw voorbeeld met de jurk is erg mooi.
niet doen
Toen je het kocht vond je het leuk. Draag dat nu ook zo. Wat je voelt, straal je uit!

Zou alleen de trui wat getailleerder maken met een mooie broche ofzo.

Veel plezier vanavond!
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven