Het stamcafé XV
vrijdag 3 juni 2016 om 18:52
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
zaterdag 4 juni 2016 om 15:09
quote:Eleonora-1 schreef op 04 juni 2016 @ 14:51:
Ik lig met zo weinig mogelijk aan op de bank met de airco op schreeuw.
Ben zo moe van afgelopen week ik heb vandaag vakantie.
Helemaal alleen thuis en voor de allereerste keer in jaren geloof ik dat ik het wel fijn vind.
Dus.
Wát zal ik eens gaan doen?Ik heb nog wel wat leuke verslagen voor je
Helemaal alleen thuis en voor de allereerste keer in jaren geloof ik dat ik het wel fijn vind.
Dus.
Wát zal ik eens gaan doen?Ik heb nog wel wat leuke verslagen voor je
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
zaterdag 4 juni 2016 om 15:18
quote:Eleonora-1 schreef op 04 juni 2016 @ 15:11:
[...]
Ja he?
Vind ik ook.
Het gaat gewoon beter in veel opzichten.
Eindelijk.
Hoe is het met jou lieve schat? na ieder diep dal gaat het weer omhoog zeggen ze
Met mij gaat het goed hoor, leven gaat verder he. Maar Mleen is nog dagelijks in mijn gedachten
[...]
Ja he?
Vind ik ook.
Het gaat gewoon beter in veel opzichten.
Eindelijk.
Hoe is het met jou lieve schat? na ieder diep dal gaat het weer omhoog zeggen ze
Met mij gaat het goed hoor, leven gaat verder he. Maar Mleen is nog dagelijks in mijn gedachten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 4 juni 2016 om 15:56
quote:Eleonora-1 schreef op 04 juni 2016 @ 14:51:
Dus.
Wát zal ik eens gaan doen?Lekker doorgaan met waar je mee bezig bent
Dus.
Wát zal ik eens gaan doen?Lekker doorgaan met waar je mee bezig bent
zaterdag 4 juni 2016 om 15:59
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 juni 2016 @ 15:57:
[...]
Daar kregen we vroegah twee keer per jaar post van, van de pabo. In een discrete bruine envelop.
Geloof me, altijd betere post dan die van deze pabo. Wat een organisatorische en starre teringzooi is het zeg.
[...]
Daar kregen we vroegah twee keer per jaar post van, van de pabo. In een discrete bruine envelop.
Geloof me, altijd betere post dan die van deze pabo. Wat een organisatorische en starre teringzooi is het zeg.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
zaterdag 4 juni 2016 om 16:04
zaterdag 4 juni 2016 om 16:05
Wat is het heerlijk weer zeg. Ik zit lekker op mijn balkon. Deed ik eerder nooit, want pal in de zon, maar dit jaar heb ik eindelijk een goede parasol (die past) gevonden. Erg fijn.
Heb straks zowaar een uur geslapen, zal wel nodig zijn geweest.
En ik heb een gordijn gewassen. Heel slim begonnen met het gordijn voor de voordeur en dat is maar goed ook. Heb in de woonkamer dezelfde gordijnen, maar die ga ik niet wassen want die voor de deur is ineens een dikke 10 cm korter. Geen gezicht!
Dus nu maar lekker relaxen, van mij mag het wel tot eind oktober dit waar blijven, met 's nachts af en toe een flinke regenbui voor de planten en bomen.
Heb straks zowaar een uur geslapen, zal wel nodig zijn geweest.
En ik heb een gordijn gewassen. Heel slim begonnen met het gordijn voor de voordeur en dat is maar goed ook. Heb in de woonkamer dezelfde gordijnen, maar die ga ik niet wassen want die voor de deur is ineens een dikke 10 cm korter. Geen gezicht!
Dus nu maar lekker relaxen, van mij mag het wel tot eind oktober dit waar blijven, met 's nachts af en toe een flinke regenbui voor de planten en bomen.
zaterdag 4 juni 2016 om 16:38
quote:rosanna08 schreef op 04 juni 2016 @ 15:23:
[...]
ja he, eigenlijk wel. Het zou erger zijn als ik niet meer aan haar zou denken
Waarheid Rosanna.
Zo blijft ze bij je.
Ik denk iedere dag aan Robo.
Ie-de-re dag.
Hou nog steeds net zo veel van haar. Ik vertel haar dingen, zoals we dat jaren iedere dag deden en haar foto staat op een plek waar ik de hele dag door langskom.
[...]
ja he, eigenlijk wel. Het zou erger zijn als ik niet meer aan haar zou denken
Waarheid Rosanna.
Zo blijft ze bij je.
Ik denk iedere dag aan Robo.
Ie-de-re dag.
Hou nog steeds net zo veel van haar. Ik vertel haar dingen, zoals we dat jaren iedere dag deden en haar foto staat op een plek waar ik de hele dag door langskom.
zaterdag 4 juni 2016 om 16:39