Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 04 juni 2016 @ 16:38:

[...]

Waarheid Rosanna.

Zo blijft ze bij je.

Ik denk iedere dag aan Robo.

Ie-de-re dag.

Hou nog steeds net ze veel van haar. Ik vertel haar dingen, zoals we dat jaren iedere dag deden en haar foto staat op een plek waar ik de hele dag door langskom.Ik denk nog heel veel aan Robo. En nu is ons gezamenlijk lievelingsboek lees dagelijks.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Hier is het uiteindelijk 19 graden geworden en vreselijk vochtig. Geen zon te bekennen. Begin er echt een slecht humeur van te krijgen. Al een week lang doet het niks anders dan regenen en vochtig zijn. Bah, ik wil warmte en zon!
Het gaat weer wat beter. Inmiddels heeft hij het max. aan benzodiazepinen binnen. Normale mensen kan je opereren met die hoeveelheid.

Even afwachten wat hij wil.
quote:elfje12 schreef op 04 juni 2016 @ 16:56:

Hier is het uiteindelijk 19 graden geworden en vreselijk vochtig. Geen zon te bekennen. Begin er echt een slecht humeur van te krijgen. Al een week lang doet het niks anders dan regenen en vochtig zijn. Bah, ik wil warmte en zon! Hier is het ook plakkerig. Maar dan wel met zon en 26 graden.
Wow Yette. Ik duim, ik duim heel hard!

Zus is gearriveerd met als verrassing zoon met zijn vriendinnetje. Prille liefde Als het 'een blijvertje is' is het fijn dat ze 'oma' nog heeft ontmoet. Wij hebben even kennis gemaakt bij een kopje koffie in het cafetaria van het zkh

En nu zit ik een beetje te dralen, te sukkelen, ik wil niet weg, maar toch ook wel. Ik ga maman maar even platknuffelen en dan met fikse pas naar de auto. Niet huilen, niet huilen. Tot later!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oh, wat moeilijk, Blond, kan het me helemaal voorstellen. Hoop dat je vanavond wat fijne afleiding hebt x
quote:yette schreef op 04 juni 2016 @ 17:17:

Oh, wat moeilijk, Blond, kan het me helemaal voorstellen. Hoop dat je vanavond wat fijne afleiding hebt xWat ben je toch een lieverd Yette. Als mijn lijf het trekt wil ik vanavond naar Milow gaan luisteren. Muziek als medicijn voor de ziel.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Mooi hè, hoe muziek kan werken? Muziek heeft ook een positieve invloed op epilepsie - behalve Tiësto blijkbaar
Even een

buren vonden hun dochtertje zo leuk met onze konijnen. Dus vroegen ze advies bij mij, of 1 konijn ook kan ivm aandacht maar ook of zo'n dier gelukkiger is met een soortgenootje. Dus ik vertellen dat een konijn inderdaad een groepsdier is en geen speeltje voor kinderen. Mensen helemaal mee eens.

Vandaag is er toch 1 konijntje aangeschaft, in een klein hokje. Ouders allergisch dus kind moet er voor zorgen.

Dat konijn bijt straks 1 keer, kind in tranen en konijn de deur uit. Wedden?
Wij hebben net een mega stortbui inclusief knikkers van hagelstenen gehad. Ik dacht zelfs even dat het via de balkondeur binnen zou lopen al dat water.

En ik heb een mega lekkere pizza gemaakt al zeg ik het zelf
quote:BridgetteDubois schreef op 04 juni 2016 @ 18:10:

Even een

buren vonden hun dochtertje zo leuk met onze konijnen. Dus vroegen ze advies bij mij, of 1 konijn ook kan ivm aandacht maar ook of zo'n dier gelukkiger is met een soortgenootje. Dus ik vertellen dat een konijn inderdaad een groepsdier is en geen speeltje voor kinderen. Mensen helemaal mee eens.

Vandaag is er toch 1 konijntje aangeschaft, in een klein hokje. Ouders allergisch dus kind moet er voor zorgen.

Dat konijn bijt straks 1 keer, kind in tranen en konijn de deur uit. Wedden?

Zulke mensen zou je toch.

Ik had zo'n buurgrietje. Net 19, bezig met zwanger worden , en haar vriend (30) ook al niet het scherpste mes in de la. Kind kreeg een miskraam, en toen moest er hoognodig een hond komen om het 'gemis' op te vangen. Een Stafford natuurlijk. Best beest hoor, maar ze hadden er totaal geen overwicht op. Inmiddels was de tweede kluspoging gelukt, en toen zaten ze dus met die hond. Beest is geëindigd op Marktplaats, want hij deed zo eng tegen de beeb. En nu hebben ze dus een Labradorpup gekocht, want ze konden toch niet zonder hond .

Oh ja, en ze hadden nog een kat. Maar die plaste in huis, toen de hond kwam, dus die moest ook weg. Die hebben wij dus nu .

Het wachten is nog op het bericht dat de beeb te vondeling wordt gelegd omdat ie zo slecht luistert, of zo. Echt, wat een idioten heb je toch op de wereld
Oh zeg mensen en dieren, stom dat iedere gek een dier kan kopen.
quote:dolfje schreef op 04 juni 2016 @ 18:22:

Oh zeg mensen en dieren, stom dat iedere gek een dier kan kopen.En stom dat elke gek een beeb mag klussen!
quote:fietsie schreef op 04 juni 2016 @ 18:26:

[...]

En stom dat elke gek een beeb mag klussen!Soms zou je dat haast wel denken inderdaad. Hoewel (inmiddels ex-) buufje het met haar beeb wel goed doet geloof ik. Wat me dan alleen weer stoort is dat ze geen enkele moeite doet om zelf ook iets bij te dragen in het gezinsinkomen, ze zit echt alleen maar moeder te zijn met haar 20 jaar. Dat wordt nog wat als haar vriend besluit er niet meer tegen te kunnen allemaal (en die kans schat ik vrij hoog in want hij kan niet tegen herrie en onverwachte dingen en zo).
Oh nee Lv dat is echt te erg! Heb je daar wat van gezegd of laat je dat gewoon gaan?
quote:fietsie schreef op 04 juni 2016 @ 18:26:

[...]

En stom dat elke gek een beeb mag klussen!Gekken kunnen anders hele leuke beebs op de wereld zetten.
quote:BridgetteDubois schreef op 04 juni 2016 @ 18:30:

Oh nee Lv dat is echt te erg! Heb je daar wat van gezegd of laat je dat gewoon gaan?Laten gaan natuurlijk. Ze weten het toch veel beter dan ik, en het gaat me te ver om die lui van die labradorpup in te lichten. Trouwens, dat zullen ook wel weer van die broodfokkers zijn die het geen reet kan schelen als ze hun doekoe maar krijgen. Ik heb hun kat overgenomen, dat vind ik al mooi zat.
quote:Moirai schreef op 04 juni 2016 @ 18:33:

[...]

Gekken kunnen anders hele leuke beebs op de wereld zetten.En dat ja
Kunnen knuffels in de droger zonder dat ze dood gaan?
Ja snap ik LV t is ook niet jouw zorg. Ik heb ook van mensen een konijntje overgenomen. Die hadden dat beest spontaan uit de dierenwinkel meegenomen. Toen de jongens erop uitgekeken waren wilden ze hem terugbrengen. Dus zei ik dan is ie beter af in mijn groep.

Maar ja na een weekje wilden de jongens er toch weer een dus toen kochten ze een nieuwe

quote:Moirai schreef op 04 juni 2016 @ 18:40:

Kunnen knuffels in de droger zonder dat ze dood gaan?

Ik leg ze altijd liever op de verwarming of buiten in de zon.

Maar op mijn werk komen ze wel eens per ongeluk in de droger terecht en dan komen ze er niet afgebrand uit of zo.
quote:Moirai schreef op 04 juni 2016 @ 18:40:

Kunnen knuffels in de droger zonder dat ze dood gaan?Ehhhhh................ ze zijn al dood.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 juni 2016 @ 18:43:

[...]

Ik leg ze altijd liever op de verwarming of buiten in de zon.

Maar op mijn werk komen ze wel eens per ongeluk in de droger terecht en dan komen ze er niet afgebrand uit of zo.Het zijn er 30 ofzo, die passen niet op de verwarming met zijn allen
quote:Solomio schreef op 04 juni 2016 @ 18:44:

[...]

Ehhhhh................ ze zijn al dood.

Die van zoon leven.

Als ik ze was hoor ik de hele tijd dat ik ze mishandel, dus nu doe ik dat stiekem terwijl hij op kamp is

Scheelt een hoop verwijten
quote:Moirai schreef op 04 juni 2016 @ 18:45:

[...]

Het zijn er 30 ofzo, die passen niet op de verwarming met zijn allen De verwarming is toch niet aan, dus je kunt ze overal neerleggen hè.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven