Napraattopic 60

10-05-2016 23:30 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:hatsetats schreef op 05 juni 2016 @ 16:49:

[...]

Ben jij pas 17? Dan mag je hier helemaal niet forummen

Mooi voorbeeld dit.

Eerst klagen op het bevragen van drankgebruik van een forummer. Vervolgens net doen alsof een ander minderjarig is zodat de kans op een perma groter is.

Vilein.
quote:Lady_Voldemort schreef op 05 juni 2016 @ 16:52:

Het was vast geen kontvrucht.Die is retro.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Ttass28 schreef op 05 juni 2016 @ 16:53:

Wizky jouw Nederlands is geweldig luis in de pels Dat is een normale uitdrukking hoor.
quote:Ttass28 schreef op 05 juni 2016 @ 16:53:

Wizky jouw Nederlands is geweldig luis in de pels

Ik had eerst staan "middelmatige forummer".

Maar dat heb ik maar aangepast
quote:hatsetats schreef op 05 juni 2016 @ 16:49:

[...]

Ben jij pas 17? Dan mag je hier helemaal niet forummen
quote:wizky schreef op 05 juni 2016 @ 16:51:

[...]

Juist. Helaas ga je voorbij aan mijn vraag.

Heeft op dit forum iedereen, (dus de gemiddelde forummer zoals jij en de luis in de pels zoals ik) evenveel bestaansrecht ?

Ik ging niet voorbij aan jouw vraag. Of je het recht hebt om hier te zijn? Dat heeft iedereen die zich aan de huisregels van Sanoma weet te houden. Maar dat is iets heel anders dan geliefd zijn.

Ik ren hier nu zo'n 6 jaar rond. Alhoewel ik weet wie jij in het verleden was qua nick staat er mij helemaal niets bij van 'luis in de pels' acties. In forumtechnisch opzicht ben jij voor mij eenzelfde soort forummer als Noemhiereennaam1234. En ik denk zomaar dat je bij mij ook totaal geen 'beeld' krijgt van mijn 'reputatie'. Met mij nog honderden. Dus hoe je dan kunt concluderen dat je het hier alleen kunt 'overleven' als je de juiste matties hebt is mij een raadsel. Laat staan dat men jou het bestaansrecht zou ontzeggen.
quote:wizky schreef op 05 juni 2016 @ 16:55:

[...]

Mooi voorbeeld dit.

Eerst klagen op het bevragen van drankgebruik van een forummer. Vervolgens net doen alsof een ander minderjarig is zodat de kans op een perma groter is.

Vilein.Ja vilein is het juiste woord. Maar dat telt voor meer forummers hier. Vooral, dat moet ik wel zeggen, van napraat. Ergens anders zie ik maar weinig valsheid.
quote:Miu schreef op 05 juni 2016 @ 16:48:

[...]

Ja dat blijkt. Tjonge jonge hé. Heb ik honing aan mijn kont ofzo Zeg, had jij in je vorig nickleven het forum niet vaarwel gezegd?
Je bent zelf een theepot
quote:Sapsorrow schreef op 05 juni 2016 @ 16:54:

[...]

Dan moet ik je helaas teleurstellen. Ik ben net zo irritant hier als irl! Ongelovelijk he! zelfhumor waardeer ik altijd!
quote:lemoos2 schreef op 05 juni 2016 @ 16:58:

[...]

Ik ging niet voorbij aan jouw vraag. Of je het recht hebt om hier te zijn? Dat heeft iedereen die zich aan de huisregels van Sanoma weet te houden. Maar dat is iets heel anders dan geliefd zijn.

Ik ren hier nu zo'n 6 jaar rond. Alhoewel ik weet wie jij in het verleden was qua nick staat er mij helemaal niets bij van 'luis in de pels' acties. In forumtechnisch opzicht ben jij voor mij eenzelfde soort forummer als Noemhiereennaam1234. En ik denk zomaar dat je bij mij ook totaal geen 'beeld' krijgt van mijn 'reputatie'. Met mij nog honderden. Dus hoe je dan kunt concluderen dat je het hier alleen kunt 'overleven' als je de juiste matties hebt is mij een raadsel. Laat staan dat men jou het bestaansrecht zou ontzeggen.Ik vrees dat we hier een Sylvanaatje gaan doen. Als je niet ervaart hoe iets is, denk je dat het niet bestaat. Geloof me; het bestaat.
quote:wizky schreef op 05 juni 2016 @ 16:56:

[...]

Ik had eerst staan "middelmatige forummer".

Maar dat heb ik maar aangepast Je nam gewoon mijn beeldspraak over.
quote:Miu schreef op 05 juni 2016 @ 16:58:

[...]

Ja vilein is het juiste woord. Maar dat telt voor meer forummers hier. Vooral, dat moet ik wel zeggen, van napraat. Ergens anders zie ik maar weinig valsheid.Gelukkig lig jij over het algemeen wel lekker in de groep.
quote:wizky schreef op 05 juni 2016 @ 16:59:

[...]

Ik vrees dat we hier een Sylvanaatje gaan doen. Als je niet ervaart hoe iets is, denk je dat het niet bestaat. Geloof me; het bestaat.

Oh, ik geloof best dat het voor jou bestaat. Maar met gevoelens is het moeilijk discussiëren. Net als met Sylvana: als je altijd 'wolf' roept luistert er ook geen hond meer naar je als je wel eens af en toe wat zinnigs weet uit te brengen. Dan kun je daar conclusies uit trekken of gewoon de rest van de wereld wegzetten als gemeen.

Ik neem aan dat je IRL andere ervaringen hebt met de medemens. Waarom is dit forum dan zo belangrijk?
quote:SuzanneSuus schreef op 05 juni 2016 @ 16:59:

[...]

Zeg, had jij in je vorig nickleven het forum niet vaarwel gezegd?Dan mag ze toch wel terugkomen op het forum?
quote:SuzanneSuus schreef op 05 juni 2016 @ 16:59:

[...]

Zeg, had jij in je vorig nickleven het forum niet vaarwel gezegd?Dat was tijdelijk. Dat heb ik ook gezegd. Dat ik terug zou komen. Moest even het 1 en ander doen en als ik dan nog een nick heb hier dat lukt dat niet want lichtelijk verslavend is het wel. Daarom ga ik binnenkort ook weer weg en dan kom ik vast weer terug
quote:BridgetteDubois schreef op 05 juni 2016 @ 17:00:

[...]

Gelukkig lig jij over het algemeen wel lekker in de groep.Ja ik weet wel welke positie jij hebt en die is ook al niet al te best. Helaas
quote:Miu schreef op 05 juni 2016 @ 17:04:

[...]

Ja ik weet wel welke positie jij hebt en die is ook al niet al te best. Helaas Ik loop in elk geval niet constant te huilen dat iedereen zo gemeen is en samenzweert en dat het er zo oneerlijk aan toegaat.
quote:lemoos2 schreef op 05 juni 2016 @ 17:02:

[...]

Oh, ik geloof best dat het voor jou bestaat. Maar met gevoelens is het moeilijk discussiëren. Net als met Sylvana: als je altijd 'wolf' roept luistert er ook geen hond meer naar je als je wel eens af en toe wat zinnigs weet uit te brengen. Dan kun je daar conclusies uit trekken of gewoon de rest van de wereld wegzetten als gemeen.

Ik neem aan dat je IRL andere ervaringen hebt met de medemens. Waarom is dit forum dan zo belangrijk?Geen idee. Het is de aflopen decennia belangrijk geworden voor me. En ik stoor me aan de hoge mate van aaibaarheid hier. Daardoor kan ik online mezelf niet meer zijn zonder een perma te krijgen "wegens negatieve aanwezigheid". Je wordt dus verplicht (in mijn geval letterlijk, door de CM) om vooral positief mee te schrijven op het forum. Zo ver zijn we inmiddels gekomen.
In het Engels zeggen ze dan I wear my heart on my sleeve. Mijn hart op mijn tong. Of via mijn vingers door het toetsenbord. Wat me wel een makkelijk 'slachtoffer' maakt trouwens. Vind ik niet erg.

Wizky, als je in een groep niet wordt geaccepteerd, hoeft dat niet altijd aan jou te liggen he. Als het dan niet aan jou ligt dus als je je gewoon redelijk netjes gedraagt en men moet je evengoed niet, zou ik me er niet druk om maken. Ik val hier soms binnen en soms word ik genegeerd, nou en? Of wordt bekritiseerd, kan ik wel tegen hoor. Of uitgelachen en dan lach ik net zo hard mee.

Wat ik wel potentieel schadelijk vind, is als iemand steeds dezelfde persoon op de man blijft spelen. Daardoor ben ik uiteindelijk weggegaan bij een ander forum. Dus ja, ik vind die regel wel nuttig, ik had daar een 'fan' aan mijn kont hangen die na elke reactie van mij, iets vervelends daarover zei. Dat mocht daar gewoon.

Maar hier niet, en er zijn hier op het forum meerdere groepen waar je bij aan kunt sluiten dus kies dan gewoon een andere groep/pijler. Niemand kan je echt het forum afpesten, op andere forums wel hoor. Hier kan men je gewoon niet zo leuk vinden en je negeren/vermijden. Is overal zo he, dat is niet zo bijzonder.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Ik loop hier nog lang geen 17 jaar rond, maar ben niet verder gekomen dan een waarschuwing voor een quote uit een ander topic en een waarschuwing voor off-topic in het CM topic.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:BridgetteDubois schreef op 05 juni 2016 @ 17:05:

[...]

Ik loop in elk geval niet constant te huilen dat iedereen zo gemeen is en samenzweert en dat het er zo oneerlijk aan toegaat.Waar heb je het over. Maar het is weer tijd voor de negeer. Want als ik iemand irritant vind op dit forum en niet mag ben jij het wel.
Wie is hier trouwens de Grote Bepaler die beslist wie in wel groepje moet?
quote:Miu schreef op 05 juni 2016 @ 17:07:

[...]

Waar heb je het over. Maar het is weer tijd voor de negeer. Want als ik iemand irritant vind op dit forum en niet mag ben jij het wel.Dat heb ik in een recordtijd voor elkaar gebokst.
quote:Moirai schreef op 05 juni 2016 @ 17:08:

Wie is hier trouwens de Grote Bepaler die beslist wie in wel groepje moet?Yasmijn natuurlijk
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Sapsorrow schreef op 05 juni 2016 @ 17:06:

In het Engels zeggen ze dan I wear my heart on my sleeve. Mijn hart op mijn tong. Of via mijn vingers door het toetsenbord. Wat me wel een makkelijk 'slachtoffer' maakt trouwens. Vind ik niet erg.

Wizky, als je in een groep niet wordt geaccepteerd, hoeft dat niet altijd aan jou te liggen he. Als het dan niet aan jou ligt dus als je je gewoon redelijk netjes gedraagt en men moet je evengoed niet, zou ik me er niet druk om maken. Ik val hier soms binnen en soms word ik genegeerd, nou en? Of wordt bekritiseerd, kan ik wel tegen hoor. Of uitgelachen en dan lach ik net zo hard mee.

Wat ik wel potentieel schadelijk vind, is als iemand steeds dezelfde persoon op de man blijft spelen. Daardoor ben ik uiteindelijk weggegaan bij een ander forum. Dus ja, ik vind die regel wel nuttig, ik had daar een 'fan' aan mijn kont hangen die na elke reactie van mij, iets vervelends daarover zei. Dat mocht daar gewoon.

Maar hier niet, en er zijn hier op het forum meerdere groepen waar je bij aan kunt sluiten dus kies dan gewoon een andere groep/pijler. Niemand kan je echt het forum afpesten, op andere forums wel hoor. Hier kan men je gewoon niet zo leuk vinden en je negeren/vermijden. Is overal zo he, dat is niet zo bijzonder.Die fans heb je hier ook hoor ....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven