Napraattopic 60

10-05-2016 23:30 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Lady_Voldemort schreef op 05 juni 2016 @ 17:46:

[...]

Dat is nou juist de pest van dit soort gedrag, je kunt het niet tegen ze gebruiken. Zo heb ik een tijdje geleden een prachtige PM ontvangen via FB, van Eindeloos, waarin ze me regelrecht bedreigde. En ik was de enige niet. Maar we kunnen het niet gebruiken, want dan zijn wij de gemenerTs die uit de school klappen. Dat is toch raar? Mensen schelden en bedreigen maar raak, maar omdat het niet letterlijk op het forum gebeurt moeten de 'slachtoffers' vooral hun bek maar houden want anders is de praaivuzzie van de schelder/bedreiger in het geding en dat is Heel Erg. En intussen moet je dan ook nog maar lijdelijk toezien hoe iedereen loopt te kwijlen tegen die lieve forummers die op het forum reuze lief zijn maar intussen.

Even for the record: mij maakt het verder niet meer uit hoor, dat mailtje van Eindeloos. Ik vind het vooral heel erg sneu allemaal. Maar ik snap dus wel waar Moi vandaan komt.Dan nog hoef je het toch niet zo op het forum te slingeren. Is gewoon privé wat is de intentie waarom je het hier in de groep wilt gooien dat is iets tussen jullie niet het hele forum. Ik vind dat echt kwalijk en onvolwassen dat je gevoelige informatie deelt van iemand met wie je pbt. kinderachtig is dat. Ik zou nooi zo iemand in verlegenheid brengen ook al zouden we de ergste ruzie hebben. Dat heet een stukje volwassenheid.
Een hele fanclub erbij halen? Waar komt dit nu weer vandaan
quote:Ttass28 schreef op 05 juni 2016 @ 17:56:

[...]

Dan nog hoef je het toch niet zo op het forum te slingeren. Is gewoon privé wat is de intentie waarom je het hier in de groep wilt gooien dat is iets tussen jullie niet het hele forum. Ik vind dat echt kwalijk en onvolwassen dat je gevoelige informatie deelt van iemand met wie je pbt. kinderachtig is dat. Ik zou nooi zo iemand in verlegenheid brengen ook al zouden we de ergste ruzie hebben. Dat heet een stukje volwassenheid.Welke gevoelige informatie heb ik gedeeld dan?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Sapsorrow schreef op 05 juni 2016 @ 17:54:

Maar ik weet ook wel hoe populair je hier bent, itt mij. Jij hebt de macht om mij een idioot te noemen en je vriendjes erbij te halen als ik vervelend doe. Ofzo. Nou, succes ermee.Kom op Sap. Alsof Moi FB opgengegooid heeft om de hulptroepen op te trommelen. Je acht jezelf veel belangrijker dan je bent. Ik bijvoorbeeld kom nog nauwelijks op Napraat. Precies omwille van deze toestanden. Maar als ik er ben en ik lees onrecht dan reageer ik. Of het nu over Ttass, Hats, Moi, Janneke, Mieke of het anonieme paard gaat.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Sapsorrow schreef op 05 juni 2016 @ 17:54:

Maar ik weet ook wel hoe populair je hier bent, itt mij. Jij hebt de macht om mij een idioot te noemen en je vriendjes erbij te halen als ik vervelend doe. Ofzo. Nou, succes ermee.Maar Sap, jij beweerde dat Moi loog. Dan is het toch logisch dat ze er verder op ingaat?
Life is short. Eat dessert first.

[...]

Dan nog hoef je het toch niet zo op het forum te slingeren. Is gewoon privé wat is de intentie waarom je het hier in de groep wilt gooien dat is iets tussen jullie niet het hele forum. Ik vind dat echt kwalijk en onvolwassen dat je gevoelige informatie deelt van iemand met wie je pbt. kinderachtig is dat. Ik zou nooi zo iemand in verlegenheid brengen ook al zouden we de ergste ruzie hebben. Dat heet een stukje volwassenheid.Maar dat sap zegt dat elle aan de drank is, is geen gevoelige informatie? Al dan niet waar?
quote:Sapsorrow schreef op 05 juni 2016 @ 17:52:

Tja, dat deed ik omdat ik van Moi eerder advies had gekregen over medicatie die ontzettend hield, op dat moment. Ik had vertrouwen in haar kennis over de bipolaire stoornis. Moi, vind je het niet een beetje overdreven om je hele fanclub erbij te halen? Je had me ook terug kunnen mailen, als je er zo mee zat. Dat heb je niet gedaan. Praat het eerst uit met degene waar je ruzie mee hebt, voor je de mening van de hele groep hier vraagt.

Als ik dan niet had gereageerd, snap ik die reactie beter. Nu vind ik het gewoon onvolwassen. Je eerste reactie was: laat me met rust. Terwijl je eerder wel gericht advies hebt gegeven. Dan is het niet zo vreemd dat ik de indruk krijg, dat ik je kan vertrouwen met wat ik je vertel. Maar dat smeer je nu uit over de napraat. Echt, vind ik gewoon niet netjes.Waar is die 'mijn bek valt open' smiley als je 'm nodig hebt...
Ah, ouderwetsche gezelligheid zie ik. Is Ama er al?
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Moirai schreef op 05 juni 2016 @ 17:57:

[...]

Welke gevoelige informatie heb ik gedeeld dan?Jij zegt toch tegen haar van oo ik heb ook wel een pb gehad met dat je me een bitch noemt.
quote:Ttass28 schreef op 05 juni 2016 @ 17:58:

[...]

Jij zegt toch tegen haar van oo ik heb ook wel een pb gehad met dat je me een bitch noemt.O, dat is gevoelige informatie.

[...]

Dan nog hoef je het toch niet zo op het forum te slingeren. Is gewoon privé wat is de intentie waarom je het hier in de groep wilt gooien dat is iets tussen jullie niet het hele forum. Ik vind dat echt kwalijk en onvolwassen dat je gevoelige informatie deelt van iemand met wie je pbt. kinderachtig is dat. Ik zou nooi zo iemand in verlegenheid brengen ook al zouden we de ergste ruzie hebben. Dat heet een stukje volwassenheid.Ze deelt geen gevoelige info Ttass. Ze deelt dat ze uitgescholden werd door Sap in pb en op het forum. De gevoelige info... daar is Sap zelf heel goed in om die te delen in elk topic op alle pijlers.
quote:Sapsorrow schreef op 05 juni 2016 @ 17:52:

Tja, dat deed ik omdat ik van Moi eerder advies had gekregen over medicatie die ontzettend hield, op dat moment. Ik had vertrouwen in haar kennis over de bipolaire stoornis. Moi, vind je het niet een beetje overdreven om je hele fanclub erbij te halen? Je had me ook terug kunnen mailen, als je er zo mee zat. Dat heb je niet gedaan. Praat het eerst uit met degene waar je ruzie mee hebt, voor je de mening van de hele groep hier vraagt.

Als ik dan niet had gereageerd, snap ik die reactie beter. Nu vind ik het gewoon onvolwassen. Je eerste reactie was: laat me met rust. Terwijl je eerder wel gericht advies hebt gegeven. Dan is het niet zo vreemd dat ik de indruk krijg, dat ik je kan vertrouwen met wat ik je vertel. Maar dat smeer je nu uit over de napraat. Echt, vind ik gewoon niet netjes.

Ik vind het ook niet netjes dat jij hier info hebt gedeeld die Moi jou in reactie op jouw hulpkreet in vertrouwen vertelde. Helaas kan ik het niet meer quoten, want vlak daarna liet je je weer eens anonimiseren.

En weet je: het delen van ervaringsdeskundigheid is geen Plicht. Misschien had Moi wel gewoon even genoeg aan haar eigen sores, wie weet he. Dat is nog altijd geen reden om te gaan schelden of om privé info te gaan delen. Moi wordt namelijk door jou niet betaald, of zo.
quote:Solomio schreef op 05 juni 2016 @ 17:58:

Ah, ouderwetsche gezelligheid zie ik. Is Ama er al?Ik heb haar geappt.
Aah kom op zeg nu even hier de paus uit gaan hangen. Hoevaak men hier wel eens andere forummers door de slijk hebben gehaald en nu is het not done omdat een andere pietje wat zei?

Over elle? Shoot me please ik begrijp er de ballen van.
Heerlijk dit.

Lijkt me wel grappig om sommige van de "gesprekjes" in real life te kunnen zien.

Eindigend in een onvervalste catfight.
Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert
quote:Ttass28 schreef op 05 juni 2016 @ 18:00:

Aah kom op zeg nu even hier de paus uit gaan hangen. Hoevaak men hier wel eens andere forummers door de slijk hebben gehaald en nu is het not done omdat een andere pietje wat zei?

Over elle? Shoot me please ik begrijp er de ballen van.Hang ik de paus uit?!
Ttass ik heb jou vaak om veel minder zien miepen dat wat er nu over Elle gesuggereerd werd. Notabene terwijl ze een MAAND niet kan reageren. En ze zal daar ook niet meer op reageren want ik heb Elle nog nooit een 'Missie' zien doen.
quote:Oudblond schreef op 05 juni 2016 @ 18:02:

Ttass ik heb jou vaak om veel minder zien miepen dat wat er nu over Elle gesuggereerd werd. Notabene terwijl ze een MAAND niet kan reageren. En ze zal daar ook niet meer op reageren want ik heb Elle nog nooit een 'Missie' zien doen.Precies
quote:Ttass28 schreef op 05 juni 2016 @ 18:00:

Over elle? Shoot me please ik begrijp er de ballen van.En waarom zou het dan nu wel mogen?
Life is short. Eat dessert first.
O ja, voordat we dat gezeik krijgen, ik doe niet aan staffen. Niet. Nooit. Jamais. Vind ik niet sportief.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:Oudblond schreef op 05 juni 2016 @ 18:02:

Ttass ik heb jou vaak om veel minder zien miepen dat wat er nu over Elle gesuggereerd werd. Notabene terwijl ze een MAAND niet kan reageren. En ze zal daar ook niet meer op reageren want ik heb Elle nog nooit een 'Missie' zien doen.Nu is het een probleem dat mensen die een ban hebben niet over gepraat mag worden omdat ze zich niet kunnen verdedigen. Ik sta echt perplext. Men heeft zovaak over andere forummers gehad die zich ook niet konden verdedigen.
quote:Oudblond schreef op 05 juni 2016 @ 17:52:

[...]

Lezen blijft een kunst.Ik heb meer te doen dan hier op napraat lezen of de vriend van ook een probleempje heeft.
quote:Ttass28 schreef op 05 juni 2016 @ 18:04:

[...]

Nu is het een probleem dat mensen die een ban hebben niet over gepraat mag worden omdat ze zich niet kunnen verdedigen. Ik sta echt perplext. Men heeft zovaak over andere forummers gehad die zich ook niet konden verdedigen.Maar dan werd de ban besproken en dat mag gewoon. Iemand van iets beschuldigen die zich niet kan verdedigen is niet aardig.
I like being a mess. It's who I am.
quote:Miu schreef op 05 juni 2016 @ 18:07:

[...]

Ik heb meer te doen dan hier op napraat lezen of de vriend van ook een probleempje heeft.Als je de moeite niet wil nemen om alles goed te lezen, trek dan ook geen foute conclusies.
quote:Ttass28 schreef op 05 juni 2016 @ 18:04:

[...]

Nu is het een probleem dat mensen die een ban hebben niet over gepraat mag worden omdat ze zich niet kunnen verdedigen. Ik sta echt perplext. Men heeft zovaak over andere forummers gehad die zich ook niet konden verdedigen.Nou ik snapte haar reactie wel, dat het nogal speculeren was van mijn kant. Als het over de eerste de beste forummer ging had ze zeker gelijk gehad. Maar het ging over Elle, die loopt hier al zo lang rond en regelmatig iemand die vraagt of ze gedronken heeft, die kijkt daar echt niet van op van mijn reactie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven