Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Oudblond
The owls are not what they seem
De uitslag zal wel een paar dagen duren. Ik gok donderdag. Nu duimen dat het onderzoek/narcose goed gaat. Ik vind het heel spannend. Ze zitten nog te wachten en ik hoop maar dat het vandaag wel gebeurd!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
28 minuten overstaptijd voor een trein die ieder half uur gaat. Daar is niet goed over nagedacht.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 06 juni 2016 @ 13:51:

28 minuten overstaptijd voor een trein die ieder half uur gaat. Daar is niet goed over nagedacht. Jij bent echt een OV-expert Solo! Een 'commandeerbaan' bij de NS niets voor jou?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik geloof dat je idd eerst populair moet zijn om steun te krijgen hier.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:Sapsorrow schreef op 06 juni 2016 @ 14:05:

Ik geloof dat je idd eerst populair moet zijn om steun te krijgen hier.

sterkte woensdag
very metal
quote:Sapsorrow schreef op 06 juni 2016 @ 14:05:

Ik geloof dat je idd eerst populair moet zijn om steun te krijgen hier. je kunt geen steun "eisen" Sap. De mensen die hier steun krijgen, zijn vaak mensen die hier ook meeschrijven over andere dingen, die ook meeleven met anderen. De manier waarop jij het nu doet, stuit mij tegen de borst en geeft mij niet het gevoel je heel erg te willen steunen. Ik vind het erg vervelend voor je dat je zorgen maakt over je gezondheid, maar meer dan dat kan ik er niet over zeggen.

Het heeft niks met populair zijn te maken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Eens met Rosannah.
Zoooo het kind is thuis van kamp en te moe om te praten. Gelukkig wel nog om te douchen. Hij had echt gedoucht, maar zijn keurig gevouwen handdoeken beweren wat anders. En zijn lichaamsgeur ook
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Oudblond schreef op 06 juni 2016 @ 13:46:

De uitslag zal wel een paar dagen duren. Ik gok donderdag. Nu duimen dat het onderzoek/narcose goed gaat. Ik vind het heel spannend. Ze zitten nog te wachten en ik hoop maar dat het vandaag wel gebeurd!Lieverd, ik duim met je mee
quote:Moirai schreef op 06 juni 2016 @ 14:24:

Zoooo het kind is thuis van kamp en te moe om te praten. Gelukkig wel nog om te douchen. Hij had echt gedoucht, maar zijn keurig gevouwen handdoeken beweren wat anders. En zijn lichaamsgeur ook
quote:Moirai schreef op 06 juni 2016 @ 14:24:

Zoooo het kind is thuis van kamp en te moe om te praten. Gelukkig wel nog om te douchen. Hij had echt gedoucht, maar zijn keurig gevouwen handdoeken beweren wat anders. En zijn lichaamsgeur ook Haha! Had hij het leuk gehad? Of te moe om dat te zeggen dus?
te moe is een goed teken Moi

Blondie, hoop dat het onderzoek je moeder niet te veel energie en pijn kost
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Succes bij de dokter, Sap.
quote:BridgetteDubois schreef op 06 juni 2016 @ 14:26:

[...]

Haha! Had hij het leuk gehad? Of te moe om dat te zeggen dus? Leuk is het enige wat ik er tot nu toe uit heb gekregen. 7 dagen kamp op rij is best intensief
quote:Moirai schreef op 06 juni 2016 @ 14:31:

[...]

Leuk is het enige wat ik er tot nu toe uit heb gekregen. 7 dagen kamp op rij is best intensief Dus nu minstens 2 dagen aaneengesloten slapen?

[...]

Leuk is het enige wat ik er tot nu toe uit heb gekregen. 7 dagen kamp op rij is best intensief Haha, dat is al iets.
quote:BridgetteDubois schreef op 06 juni 2016 @ 14:35:

[...]

Dus nu minstens 2 dagen aaneengesloten slapen?

Morgen gewoon weer school

Al denkt hij daar anders over.
quote:Moirai schreef op 06 juni 2016 @ 14:43:

[...]

Al denkt hij daar anders over.Dat lijkt me ook best heftig om na 7 dagen kamp weer gelijk naar school te moeten.
quote:Moirai schreef op 06 juni 2016 @ 14:43:

[...]

Al denkt hij daar anders over.Pffffff dat is inderdaad vrij heavy!
quote:elfje12 schreef op 06 juni 2016 @ 14:44:

[...]

Dat lijkt me ook best heftig om na 7 dagen kamp weer gelijk naar school te moeten.

Is het ook, maar ik hou me natuurlijk heel netjes aan de leerplichtwet.

Hij gaat er niet dood van als hij moe op school zit

Gewoon vanavond op tijd naar bed.
quote:Moirai schreef op 06 juni 2016 @ 14:53:

[...]

Is het ook, maar ik hou me natuurlijk heel netjes aan de leerplichtwet.

Hij gaat er niet dood van als hij moe op school zit

Gewoon vanavond op tijd naar bed.Prima insteek
quote:rosanna08 schreef op 06 juni 2016 @ 14:18:

[...]

je kunt geen steun "eisen" Sap. De mensen die hier steun krijgen, zijn vaak mensen die hier ook meeschrijven over andere dingen, die ook meeleven met anderen. De manier waarop jij het nu doet, stuit mij tegen de borst en geeft mij niet het gevoel je heel erg te willen steunen. Ik vind het erg vervelend voor je dat je zorgen maakt over je gezondheid, maar meer dan dat kan ik er niet over zeggen.

Het heeft niks met populair zijn te maken Eensch

[...]

Leuk is het enige wat ik er tot nu toe uit heb gekregen. 7 dagen kamp op rij is best intensief

Klinkt als de mijne

Wel fijn dat het 'leuk' was en niet 'stom'.
quote:Oudblond schreef op 06 juni 2016 @ 13:46:

De uitslag zal wel een paar dagen duren. Ik gok donderdag. Nu duimen dat het onderzoek/narcose goed gaat. Ik vind het heel spannend. Ze zitten nog te wachten en ik hoop maar dat het vandaag wel gebeurd!Zeker spannend. Ik duim met je mee Blond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven