Het stamcafé XV
vrijdag 3 juni 2016 om 18:52
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
maandag 6 juni 2016 om 17:21
quote:Kittens schreef op 06 juni 2016 @ 17:07:
Bruna? Ik zou het ook niet zo goed weten. Voor mijn zoon maakt het helemaal niks uit "Doe maar de goedkoopste". Lekker makkelijk.
Alhoewel het samen spullen uitzoeken wel heel leuk kan zijn.Dit vooral
Bruna? Ik zou het ook niet zo goed weten. Voor mijn zoon maakt het helemaal niks uit "Doe maar de goedkoopste". Lekker makkelijk.
Alhoewel het samen spullen uitzoeken wel heel leuk kan zijn.Dit vooral
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
maandag 6 juni 2016 om 17:21
maandag 6 juni 2016 om 17:24
quote:Kittens schreef op 06 juni 2016 @ 16:03:
Ik wilde gelijk iets luchtigs aantrekken, maar ben naast kind op de bank geploft en kom er niet van af.
Groep 5 is leuk! Wat zijn die kinderen enthousiast zeg. Het is wel hard werken. Uitleggen, vragen (laten) stellen, meedenken en vooral naar veel enthousiaste ideeën luisteren.
Groep 5 is haske leuk, kinderen zijn nog lekker onbevangen.
Ik ben mezelf aan het opladen voor een sportwedstrijd vanavond. Speel het al 30 jaar met veel plezier maar ben ff heel futloos. Wil in iets luchtigs op een tuinstoel
Ik wilde gelijk iets luchtigs aantrekken, maar ben naast kind op de bank geploft en kom er niet van af.
Groep 5 is leuk! Wat zijn die kinderen enthousiast zeg. Het is wel hard werken. Uitleggen, vragen (laten) stellen, meedenken en vooral naar veel enthousiaste ideeën luisteren.
Groep 5 is haske leuk, kinderen zijn nog lekker onbevangen.
Ik ben mezelf aan het opladen voor een sportwedstrijd vanavond. Speel het al 30 jaar met veel plezier maar ben ff heel futloos. Wil in iets luchtigs op een tuinstoel
maandag 6 juni 2016 om 18:02
maandag 6 juni 2016 om 19:19
Fijn Ally en Solo! Ik heb twee vriendinnen die beiden + 1.85 zijn. Zelf ben ik een goeie 1.70 en wat voel ik me - zelfs op hakken - een smurf als ik met hen op stap ben. Het zijn ook nog eens bloedmooie dames van halverwege ' 30. Heel grappig om een metertje achter hen te lopen en de reacties te bestuderen
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 6 juni 2016 om 19:22
Goed nieuws en ook weer niet van het Maman-front. Het onderzoek en de narcose zijn goed gegaan. Arts-zus heeft meteen met haar arts gesproken. Er is 'niets' gevonden in haar darmen. Wat gezien werd op de scan bleek littekenweefsel van de vorige operaties te zijn. Ze heeft wel een maagbreuk, maar dat wisten we en daar komt de bloeding niet door. Morgen is er beraad in het team om te overleggen waar ze dan wel bloed verliest. Blij dat het onderzoek achter de rug is, balen dat we geen stap verder zijn.
maandag 6 juni 2016 om 20:05
Ja inderdaad fijn dat het geen tumor is. Zus vertelde me dat Maman toen ze het hoorde (en haar arts er dus bij was) heel stoer ging doen van: ' Dat zei ik toch de hele tijd, jullie maken je veel te ongerust' En toen moest ze even heel hard huilen. Tot zo ver de theaterpoging Afwachten maar weer waar het team mee komt en hoe Maman verder op de medicijnen en bijvoeding reageert. Ik hoop heel erg op een melding uit het tehuis. We weten echt niet wat te doen als ze naar huis moet. We houden het geen weken meer vol om voortdurend een van ons bij haar te hebben. We werken allemaal gewoon en hebben allemaal al veel van onze werkgever en ons eigen gezin gevraagd.
maandag 6 juni 2016 om 20:40
quote:Mugh schreef op 06 juni 2016 @ 20:31:
Ik kom even binnenwandelen om Oudblond te vertellen dat ik haar echt een geweldig mens vind, zoals ze over haar moeder en familie praat. Sterkte met de situatie.
Sowieso een rondje voor iedereen trouwens, ik geniet erg van het meelezen!
Wat aardig Vermits ik pas plaatjes kan plakken geef ik een rondje!
Ik kom even binnenwandelen om Oudblond te vertellen dat ik haar echt een geweldig mens vind, zoals ze over haar moeder en familie praat. Sterkte met de situatie.
Wat aardig Vermits ik pas plaatjes kan plakken geef ik een rondje!
maandag 6 juni 2016 om 20:40
quote:Mugh schreef op 06 juni 2016 @ 20:31:
Praat gerust mee hoor.
Praat gerust mee hoor.
I like being a mess. It's who I am.
maandag 6 juni 2016 om 20:41
quote:BridgetteDubois schreef op 06 juni 2016 @ 18:02:
Kinderen zijn uit school in ons kingsize zwembad geploft en zitten er nu nog in.
De pomp is alleen kapot, dus we moeten heul snel een nieuwe regelen anders kunnen we het hele ding weer leeg laten lopen ivm insectenlarven en ander viezigheid.
En het kost al een hele dag om hem vol te laten lopen... Dat lijkt me de minste zorg, de verspilde liters water zou ik me meer zorgen om maken.
Kinderen zijn uit school in ons kingsize zwembad geploft en zitten er nu nog in.
De pomp is alleen kapot, dus we moeten heul snel een nieuwe regelen anders kunnen we het hele ding weer leeg laten lopen ivm insectenlarven en ander viezigheid.
En het kost al een hele dag om hem vol te laten lopen... Dat lijkt me de minste zorg, de verspilde liters water zou ik me meer zorgen om maken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!